We deden een rondries door kreta

Hotel Samaria ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door virginie meesseman

We deden een rondries door kreta

virginie meesseman
14-6-2007

We deden een rondries door kreta. bij het eerste verblijf in het hotel hadden we een kleine kamer en een badkamer waarbij je met je voeten bijna in de douche zat als je naar het toilet moest. bij het tweede verblijf hadden we een ruime kamer en badkamer. De service tijdens het eerste verblijf was goed, dit was tijdens het weekend. Bij het tweede verblijf, enkele dagen later en tijdens de week, kregen de kretenzische zakenmannen voorrang op de toeristen. Al bij al een verzorgd hotel voor een paar nachten. Het hotel ligt midden in het drukke stadscentrum, gelukkig hebben ze een eigen parking, waarvoor je €7 per dag betaalt. In de buurt van het hotel is er anders weinig parkeermogelijkheid.