Hotel Rodon

HotelKleine hotelsWeer vandaag23°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Rodon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rodon in het Nederlands

perfecte ligging tov luchthaven en Chania

Debruijn_lian, 11-8-2015

ruime kamer, eenvoudig, maar schoon, met airco en terrasje, fantastisch zwembad, heerlijk ontbijt met Griekse yoghurt en vers fruit

Prima hotel, bijzonder aardig personeel

Swier Blik, 11-9-2012

Wij zijn 2 weken in dit hotel verbleven en hebben ons uitermate goed vermaakt. Het hotel ligt op 20 minuten lopen van het centrum waardoor je in de nacht geen overlast ondervindt. Bij het hotel is eigen parkeergelegenheid. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Ze hebben altijd wel tips over waar heen te gaan of te eten etc. Het zwembad is schoon en je hebt het vaak voor je alleen. Toen wij er waren waren er overwegend Griekse gasten.

Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rodon in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rodon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rodon scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.