Tijdelijk €25 aanbetaling

Poseidon

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Poseidon voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 9 reviews

8.1FantastischScore uit 9 reviews
  • 7.1Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Poseidon

• 9Anne de Rooij18-10-2012

Fantastisch!

Mijn vriend en ik hebben twee heerlijke weken doorgebracht in Huize Poseidon. De studio was groot genoeg, met een ruim balkon. Het uitzicht over de olijfgaard en de zee in de verte is fantastisch. Het zwembad is mooi en groot en de eerste week van ons verblijf hadden we het zwembad voor ons zelf. Eigenaar en barman (en nieuwe malakas) Christos maakte onze vakantie compleet met de gezellige avonden die we met hem doorbrachten bij zijn barretje aan het zwembad. De omgeving is mooi, vooral het strandje van Yiannis vonden wij erg fijn en Chania is een mooie stad met leuke kleine straatjes en tavernes. Tot slot een compliment voor de lieve schoonmaakster Maria. Kortom: wij hebben een super vakantie gehad!

• 8Peter22-09-2012

Prima appartement op goede locatie

Een week in app.nr.11 verbleven, op de begane grond met één klein balkon en een wat ruimer terras. Appartement is ruim en netjes. Uitzicht van balkon over olijboomgaard, vanaf terras op nieuwbouw aan overzijde. Wel wat muggen aanwezig, maar als je ramen en deuren een beetje dichthoudt nagenoeg geen last. Elektrische muggenverjager voor binnen en citronellakaarsje voor buiten beperkt de overlast. Wifi bij zwembad voor € 1,- per dag; de airco hebben we wel nodig gehad (€ 50,- per week). Vanaf appartementen via Stelina Vilage is de weg met de bushaltes en supermarkten te bereiken. Bij Stelina Vilage is ook een minimarkt en een prima restaurant, dit is ongeveer op 50 meter afstand via een (verlicht) trappetje en houten brug. Bedden waren wel wat hard maar daar wen je wel aan. Op de eerste verdieping is er wat meer uitzicht bij de appartementen die op het zwembad of boomgaard uitkijken.

• 8fam_erents15-09-2012

mooi appartement

zeer ruim appartement met groot balkon, schoonmaak netjes, personeel erg vriendelijk en keuken goed ingericht met o.a. waterkoker, koffiezetapp. 2x per week schone handdoeken is erg weinig, te veel geld voor de airco, €7 per dag,wij hebben dit wel betaald want het was echt te warm om zonder te slapen. de matrassen zijn erg hard, niet prettig, i.v.m. de avondvertrektijd is er 1 kamer beschikbaar om de douchen en om te kleden, helaas met wordt er nogal druk uitgeoefend om dit vóór 16.u te doen terwijl je om 17.45 opgehaald wordt, dit zou wat mij betreft wat klantvriendelijker mogen

• 10maurice en Diana28-07-2012

fantastische vakantie

Wij zijn net terugvan 2 heerlijke weken vakantie We hadden een mooi ruim appartement nr 14, met voor en achter een heerlijk zitje.Een hele lieve en vriendelijke eigenaar waar we een hele leuke tijd mee hebben gehad.Appartementen zijn super schoon mede door de zeer lieve en vriendelijke schoonmaakster. Tuin en zwembad worden keurig netjesonderhouden en geregeld schoon gemaakt. Er is een heel leuk klein barretje waar je gezellig met Christos wat kan drinken. Een aanrader om te eten is Andreas op 10 min lopen van Poseidon. Al met al een super vakantie waar we volgend jaar 3 weken naar terug gaan!!!!!!

• 5Familie Martens23-07-2011

Mooi gelegen en erg net appartement

Keuken en badkamer zijn veel te klein en de inrichting is spartaans. De airco is niet goedkoop en helaas niet toereikend. Verder is alles erg netjes en schoon en de eigenaar en schoonmaakster zijn erg aardig. De ligging is erg mooi en het uitzicht geweldig. Rond het complex is weinig tot geen schaduw en onder de zon doorlatende parasols kun je goed verbranden. Natuurlijk niet de schuld van Poseidon of touroperator, maar na zonsondergang werd je buiten lekgeprikt door de muggen (midden juli). Voor € 3 p/d is WiFi beschikbaar bij het zwembad.

• 8chris05-06-2011

rustig gelegen in toeristische omgeving

Net terug van een heerlijk weekje Kreta.Appartement Poseidon prima plek,buiten de toeristische hectiek van Chania en omgeving.Wij hadden kamer 23(studio).Deze heeft het mooiste uitzicht over de olijfbomen en de zee.S'avonds ook de langste tijd zon. Alles wordt goed onderhouden en schoongehouden,mede door de dagenlijkse schoonmaak van Maria. Prijs/qualiteit prima voor aanbiedingsprijs van 349,00.Voor de normale gidsprijs mijnsinziens dan wel aan de dure kant.

• 8Pieter Cramer07-08-2009

Prima kleinschalig vakantieoord

Vandaag teruggekomen van een zalig weekje Kreta in een mooi kleinschalig appartementencomplex op een steenworp afstand van zee, winkels, tavernes en bus naar fantastisch mooi Chania. Prachtig zwembad bijna helemaal voor jezelf. Mooi uitzicht. Je komt hier voor de rust en om Kreta en met name Chania te ontdekken. Jammer dat de bedden echt killing zijn voor je rug. Slecht geslapen!! Ook de stoelen zijn geen aanrader voor je rug. Een fauteuil en/of bank ontbreekt. Is een serieus (rug)probleem. Ook mag er wel een extra kast bij. Keuken is net te klein om te koken, maar ja: wie kookt er nou met zo veel heerlijke restaurants in de wijde omgeving. Touroperator is een prima reisorganisatie: complimenten.

• 9antoinette21-08-2008

redelijk positief

Het gebouw zag er echt prachtig uit, goed verzorgd, groot 2k-appartement, grote badkamer, helaas een vooroorlogs bed, afval werd iedere dag verwijderd, rustig uitzicht, airco 50 euro p.w., heerlijk zwembadje, prijzen liggen behoorlijk hoog in vergelijking met het zuiden van kreta, bovendien hebben ze hier al zoooooveel toeristen gezien, de lol is er een beetje af lijkt wel, in niet -toeristische gebieden zijn de mensen nog blij als je bij hun komt, hier had ik dat gevoel niet zo, de strandjes zijn wel zalig, druk maar beschaafd.

• 8elsbeth24-10-2007

grote appartementen, zeker voor griekenland. mooi uitzicht vanaf zwembad over olijfbomen en reepje zee. op loopafstand van 3 leuke strandjes. rustig gelegen in zeer rustig dorp. 1 week geweest met baby; goed babybed en restaurants babyvriendelijk. chania op loopafstand, naast strand loopt pad wat met buggy goed te doen was.

Appartement Poseidon info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Megasthenous 3 (1st byway of Miaouli st.) Chrisi Akti, 73100