Hotel Perle Resort & Health Spa Marine

Hotel Perle Resort & Health Spa Marine

8.6Fantastisch

Griekenland, Kreta, Chania

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Perle Resort & Health Spa Marine voor je op een rij gezet:

• Sauna

14 reviews over Hotel Perle Resort & Health Spa Marine

• 9edgar_nieuwenhuizen17-01-2011

mooi, schoon en relaxed

mooie accomodatie. vrij groot ook binnen en buiten zwembad. eten was er ook goed in de hand. en de ligging en omgeving zijn erg mooi. ligt aan het water, op rots achtig gebied.(geen strand alleen steiger) alleen niet erg veel te doen(niet echt toeristisch)

Zakelijk gereisd in december 2008

• 7Rosemarijn08-08-2010

rustig, maar geen vakantie voor kinderen

ik vond het een saaie vakantie, er was helemaal niks te doen voor kinderen, en de mensen waren ook niet altijd even aardig. MET VRIENDELIJK ROSEMARIJN

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Akbas03-08-2010

beschrijving van brochure klopt niet

In de brochure word aangegeven dat er animatie was voor de kinderen,helaas hebben wij in die 2 weken geen animatie gezien,zo ook geen bbq,glijbanen kloppen niet met brochure/plaatjes,en er word ook in brochure aangegeven dat er suites zijn,die zijn er dus niet! Verder was het er super!,bediening is aardig,het eten is er echt SUPER!!.Kamers zijn(ook al was het geen suite)ruim,en schoon. Ik zou het dan ook erg op prijs stellen,dat de brochure word aangepast,zodat je weet waar je aan toe bent.Buiten dit alles om hebben we een top vakantie gehad!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8J.de K.26-06-2010

het leek heel wat in de folder

Het resort is groots en op massa ingericht, echter door de crisis is de enorme stroom gasten uitgebleven. Tevens waren de faciliteiten voor kinderen niet aanwezig, tenzij je er van houdt om je kinderen tussen n meter hoog brandnetel veld te laten spelen. Kinderzwembad was ook zoek....Wel n zwembad voor kinderen vanaf 12 jaar met glijbanen...Bediening was n drama, chagerijnig en niet erg klantvriendelijk. Het eten is geen 5-sterren klassificatie waard !! Elke dag pasta met saus en dat in griekenland....

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 10Cornelius05-06-2010

Fantastische plek

Hotel & Spa Perle is fantastisch, geweldige services. Enorme goede keuken en een enorme prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8kees18-10-2009

Prima accomodatie

Het hotel heeft een prachtige ligging direkt aan zee boven de rotsen. Een huurauto is een must tenzij je uitsluitend op het hotel aangewezen wilt zijn. Maaltijden zijn perfect. Geen binnenzwembad, dat is nu een zaal/dansvloer geworden. Voor mensen die van rust en luxe houden is het prima stek. Weinig vertier voor kinderen/tieners. Op kosten van de baas. Zelf zou ik er niet zijn heengegaan.

Zakelijk gereisd in maart 2008

• 10olijfje02-01-2008

ik heb er gezeten voor mijn werk en ik moet zeggen dat ik er zeker voor mij preve ook naar toe ga alles was geweldig met name pannaotis van het rest.jorgos bar manger.de service staat daar bovenaan

Zakelijk gereisd in december 2007

• 8Popeye26-12-2007

ben er geweest in november/december voor mun werk. Tis wat afgelegen dus een auto is beslist noodzakelijk anders kom je nergens. Prijs/kwaliteit is redelijk te noemen. Consumpties zijn waanzinnig duur, het staat niet in verhouding. Goed een spa=resort is natuurlijk heerlijk maar zelfs een binnenzwembad ontbreekt. Ook de fitnessruimte laat nog wel wat te wensen over. Kapotte apparatuur die na lange tijd nog steeds niet (of weer niet) gerepareerd is. Jammer, das nou net de missing touch. Personeel receptie, met name Vajlla, is heel aardig. Tis dat mun baas het heeft betaald, zelf zou ik er niet zo gauw heengaan.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 10cinderella11-12-2007

geweldig hotel,personeel zeer service gericht en behulpzaam met leuke tips voor wat er in de omgeving is te zien in dat hotel voel je de griekse gastvrijheid en je geniet van luxe,je kan heerlijk ontspannen,masagge,zwemmmen en sauna een echte aanrader

Gereisd met vrienden in december 2007

• 8Private Benjamin27-08-2007

Kamers zijn prima en mooi. Personeel is sloom en niet echt gastvrij. Alles is er erg duur. Pilsje 3.80 euro. Hotel ligt op een mooie plek. Wel weinig in de buurt, dus huurauto nemen. Het is totaal niet geschikt voor kinderen die niet kunnen zwemmen. geen kinderbadje aanwezig. Als je iets stuk maakt krijg je een peperdure rekening. De uitbater besodemietert je. Eten is wel prima.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Hotel Perle Resort & Health Spa Marine info