Appartement Nontas

• Kinderopvang
Meer appartement info

48 reviews over Appartement Nontas

• 8Leandra21-05-2015

Goede plek voor jongeren vakantie!

Goed appartement, ideale ligging tov centrum/star beach! Eenvoudig, maar schoon en netjes! Onder de acco kun je heerlijk eten echt een aanrader.

• 8Indy17-10-2011

goede plek om te verblijven

het appartementen complex ligt aan een drukke straat op 10 minuten lopen van starbeach, beneden het appartement kan je goed eten en je krijg daar ook korting omdat je in het appartement verblijft, de barstreet is ook aan te lopen en daar doe je ongeveer 15 min lopen, je kan door de winkelstraat lopen of over de boulevard dus dat is wel leuk, de bus stopt bijna voor de deur mocht je gebruik willen maken van het openbaar vervoer. Supermarkt is ook om de hoek. Het appartement is niet luxe maar goed voor 11 dagen en de eigenaar is een aardige man die met je mee demkt als je vragen heb!!!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10louise en jacolien22-08-2010

Super appartement!

Dit is een super leuk appartement, ziet er netjes en schoon uit. Wij zaten met z'n 2en op de 8e verdieping met een groot dakterras. Er zit een mooi en schoon zwembad beneden heerlijk om hier te zwemmen. De douche was wel iets aan de krappe kant maar dit was wel te doen. Je kan ook airco nemen, dit was wel nodig bij ons. Het zit precies in het midden van het centrum en starbeach, allebei, ong. 10 min lopen dit is erg goed te doen! De eigenaar is super aardig! Wij vertrokken 's nachts en mochten de hele dag nog in het appartement blijven. We hebben echt een top vakantie gehad!! Appartement is zeker aan te raden!

• 10Lizzy20-08-2010

Topper!!!!!!!

Het was echt een superleuk gezellig en netjes appartement. Mooi groot zwembad, eettentje eronder waar je tevens gebruik kunt maken van internet en aardig personeel. De eigenaar is echt superaardig, deed nooit ergens moeilijk over en kwam 's nachts zelfs zijn bed uit als je de reservesleutel nodig had. Hij heeft twee hele leuke kleine hondjes die vaak bij hem lopen. De ligging is trouwens ook echt perfect: tussen starbeach en de boulevard(centrum met discotheken etc) in. Beter kun je het niet hebben! Volgend jaar wil ik terug en dan boek ik sowieso weer dit leuke appartement!!!!!!

• 8renate20-06-2010

topper

zijn hier voor 3e x geweest. Kostas is een geweldig lieve, gastvrije eerlijke man. Wat ons deze keer alleen tegenviel was het schoonmaakschema. Dat was er dus niet waardoor wij zelf actie moesten ondernemen. Denk hierbij aan wcpapieremmer etc. Was voor het eerst slecht

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8romkes12-06-2010

Super gewoon...

We hebben dankzij Nontas, met zijn supervriendelijke eigenaar, een topvakantie gehad... Niets te klagen, we zaten op de bovenste verdieping en hadden een groot dakterras, het was 8 trappen omhoog maar dat was zeker te doen... De doucheruimte is iets klein, maar ook dat is te doen, het is immers vakantie??! Met airco heerlijk geslapen en om de dag schone handdoeken!! In de straat een superleuke tent, sweet home, waar door de leuke bediening, je vakantie onvergetelijk gemaakt wordt!!! Alles voor niet veel geld en heerlijk genieten.. ook het zwembad was heerlijk en schoon..Star beach op loopafstand, nou wat wil je nog meer!!! En... de laatste dag, wij werden savonds pas opgehaald, mochten we de hele dag nog gebruik maken van de kamer!!! Top eigenaar, vriendelijk en super gewoon!! Zeker gaan wij hier nog weer naar terug....

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 10Marianne06-11-2009

Geweldig appartement

Omdat het rustig was kregen wij in plaats van een 3 kamer appartement met klein balkon met zijn vijven 2 x een 2 kamer appartement op de bovenste verdieping, beide met enorm dakterras! Super! Dat was het trap lopen meer dan waard! Super uitzicht aan beide kanten, aan de voorkant wel wat straatlawaai. 5 minuten lopen van het strand en je loopt zo het centrum in. Beneden kan je prima en met korting eten en eigenaar Kostas regelt alles voor je! Echt een aanrader en de badkamer is ruim genoeg!

Gereisd met vrienden in november 2009

• 7Gwendy09-09-2009

Gezellig complex met goede ligging

Het is geen 4 sterren hotel, maar dat weet je van tevoren. Het is wel netjes en ons appartement was erg ruim. De douchecabine is inderdaad erg krap, maar hij voldeed prima. De eigenaar is een aardige man en er zit een superrelaxed zwembad bij. Ook kon je heerlijk ontbijten en lunchen bij Bon Bon... Het tentje onder het complex. Ideaal gelegen tussen Starbeach en het uitgaansgebied. Voor ons prima te belopen.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8Otje18-08-2009

Perfecte Ligging, en in overleg veel te doen

Ligging perfect: +/- 15 minuten lopen naar Starbeach +/- 15 minuten lopen na de boulevard en het is er aan de rustige kant Uitzicht: niet je van het, staat een boom voor het balkon wat overigens wel voor de benodigde verkoeling zorgt in het appartement. Verder kun je in overleg met de eigenaar veel regelen en doen. (flexibel met het reglement) Service: om de dag kwam er een schoonmaakster. Verder was het appartement niet van uitgebreide luxe, Ruimte was er genoeg, Badkamer was alleen de doucheruimte iets aan de compacte kant.

Verder wel voor heel Chersonissos: Op naar Volgend jaar!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8karen27-07-2009

super appartement

eigenaar is vriendelijk en nooit te beroerd om te helpen, mooi zwembad met ligstoelen, aan de rand van het centrum (dicht bij star beach)

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats