Appartement Lolas

GriekenlandKretaChania

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Lolas voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 5 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

5 Reviews over Lolas

• 8m29-04-2019

leuke centrale locatie bij strand

we waren hier met 2 gezinnen voor 8 dagen. Het was voor ons de eerste keer in Griekenland en wij hebben het prima naar ons zin gehad.Lekker zwembad en mooi goed onderhouden tuin. ontbijt verzorgden we zelf Bij de bar kon je heerlijk wat eten tussen de middag. appartement/studio waren prima en schoonmaak was erg goed. het enige minpunt wat ik nog weet was overstromende douche putje maar we kregen elke dag genoeg en weer schone handdoeken dus prima opgelost toch?!

• 3ria 26-07-2014

geen lolas meer

de algemene indruk is nog zo zo de acomodatie is niet best wij hadden een studio dat was niet best de douche ruimte is zeer klein wij gaan al 13 jaar naar griekenland maar deze studio was het niet, de ligging is wel goed dicht bij het strand het was niet echt schoon in de badkamer het wordt gerund door een echtpaar die ronduit asociaal zijn en niks met hun klanten hebben ze zeggen echt geen goedemorgen al blijf je het zeggen ook hadden ze niks met nederlanders alleen met mensen uit scandinavie de bar blijft open tot de laatste weg gaat dat kan zo maar 4 uur worden de studio,s liggen ernaast

• 6Paul Driever24-05-2014

Op de foto's mooier dan de werkelijkheid!

Het is een klein eenvoudig en gehorig appartementen complex, low budget ingericht. De schoonmaak is goed verzorgd. De directe omgeving oogt rommelig, niet aantrekkelijk. Voordeel is dat het dicht bij het strand ligt en dicht bij het centrum van Platanias. De barmedewerker, Stefan, is erg vriendelijk. Verder wordt het beheert door een familie waarvan de vrouw en haar man niet erg klantgericht zijn. We hebben echt teveel betaald voor hetgeen we kregen. Het ontbijt kun je beter zelf verzorgen want via hun stelt het weinig voor.

• 8Lisenka Rook27-09-2013

Super vakantie!

Een super vakantie gehad bij appartement lolas, rustig appartementen complex, netjes schoongemaakt en heel goed eten bij het appartement zelf! Je zit zo op het strand.

• 6Karin meijer25-08-2013

Voor prijs oke, badkamer verschrikkelijk

Personeel is vriendelijk. Via lastminute waren wij hier half augustus. Vlakbij strand en boulevard. Geen last van geluiden. Studio was erg klein maar prima. Hoefde niet te betalen voor airco en kluis. Airco kon ook alleen maar aan of uit en was ingesteld op 25graden, maar dit was goed te doen. Badkamer was groot minpunt. Geen douchegordijn dus alles werd nat, ook moest je douchekop zelf vast houden. Wc spoelde slecht door en bleef vaak onnodig doorlopen. Schoonmaak was oke. Maar beddengoed werd 2dagen voor vertrek verschoond, vonden wij vreemd. Doe dit dan halverwege.

Appartement Lolas info

Veilig betalen met