Hotel Kriti

7.9Goed

12 reviews over Hotel Kriti

• 9Freddy11-09-2016

super fijn hotel

echt alles was goed aan dit hotel: de kamer, balkons, het ontbijt is zeer goed (veel keus), zeer schoon, zeer vriendelijk personeel, groot zwembad (het was er wel heel warm door de muur eromheen), parkeren voor het hotel en ook de ligging, de check in en check out ging snel. is wel iets aan de dure kant (suite), maar ja, het was het dubbel en dwars waard. een van de fijnste hotels in griekenland (waar we al 15 jaar komen in veel plaatsen).

Gereisd met partner in september 2016

• 9Marloes03-08-2016

Erg fijn hotel met geweldig ontbijt

Zeer fijn hotel. Heel erg netjes en ziet er goed en verzorgd uit. Kamers stijlvol. Heel fijn zwembad met voldoende heerlijke bedjes en vooral het ontbijt is echt super. Heel veel keuze en door het personeel geweldig aangevuld constant. Bij aankomst flesje Raki op de kamer, hoort erbij in Kreta ;) Doet ietwat zakelijk aan. Wat minder gezellig dus, maar wij hebben genoten. Goede TV ook.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Freddy2000SP29-08-2013

Bijzonder prettig hotel, schone kamers

Het hotel is gelegen op een steenworp afstand van de zee waar je vanaf de kant waar wij verbleven uitzicht op had. Dichtbij zowel het gezellig stadscentrum als de haven, vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer voorkómend. Schone kamers met (althans onze 1e verdieping) ruim balkon. Alleen kleine TV en wat gedateerde badruimte (het is ook niet een superdeluxe hotel) , maar verder prima. Vooral ook het uitgebreid en onbeperkt ontbijt met een keur aan vers fruit, brood, yoghurt, vers geperst sap was geweldig. We hebben enorm genoten en komen zeker een keer terug. Ook zeer betaalbaar, echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Kristel29-05-2012

Veel herrie 's nachts.

Op zaterdag is er een markt naast het hotel, dus moeilijkheden met parkeren. Wij hadden een kamer zonder balkon, erg krap met z'n drieen, wel goed schoon. s' Nachts erg veel herrie veroorzaakt door verkeer. Mooi zwembad met ligbedden. Ruime receptie, vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8Lode10-10-2011

Ondergewaardeerd ?

Het ontgaat me waarom dit hotel slechts twee sterren heeft. Ik zou zeggen: drie sterren. Wij hadden een kamer met balcon aan de voorzijde, niet super maar beslist beter dan het gemiddelde Griekse tweesterrenverblijf. Geen geluidoverlast van uitgaansgelegenheden. Badkamer met de WC op een podiumpje van zo'n 15 cm hoog. Leuk als je 's nachts slaapdronken naar de WC stommelt. Uitstekend ontbijt: echt sinaasappelsap wordt geperst waar je bijstaat. Voldoende gratis parkeerruimte bij het hotel. Vriendelijk personeel, kamer omruilen voor een met een ander soort bed was geen enkel probleem.

Gereisd met partner in januari 2011

• 6Roland & Esther13-10-2008

Jammer hoor...

Hier 2 nachten tijdes onze Fly & Drive op Kreta hier verbleven. Heel jammer dat we geen balkon hadden, we zaten op de begane vloer. Daardoor was er nauwelijks licht van buiten in de kamer. Voor het raam stond namelijk op een meter afstand een grote muur. Ook de gang naar de kamer toe was aardedonker, op de tast de deur open doen. Klagen bij de receptie had geen effect. Op zich was de kamer ruim evenals de badkamer. Is niet in elke kamer zo, heb ook een kleinere kamer gezien. Het ontbijt is goed, met veel keus. Ook het hotelzwembad is goed, niet groot maar wel goed toeven... Het hotel ligt in het centrum vlakbij het hotel begint de boulevard, is echt top!

Gereisd met partner in september 2008

• 8J. Waijers24-10-2007

Perfect hotel, zeker gezien de ligging ten opzichte van het oude centrum. Kamers aan de voorkant hebben last van het drukke verkeer, maar dat went snel. Het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is erg uitgebreid. De kamers zijn klein, maar hier hoor je niet veel tijd te verspillen.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8F. van Dongen29-07-2007

Wel wat verder van het 'echte' strand dan verwacht. Ligging oude centrum op een loop afstand die te doen is. Verder vriendelijk personeel. Hotel ligt aan een wat drukke straat, maar het verkeer in Chania is overal druk tot in de late uren. Zwembad echt een aanrader gezien het warme weer in juli.

Gereisd met partner in juli 2006

• 7Maarten02-11-2006

Tijdens een rondreis hebben wij twee nachten in dit hotel geslapen. Minpuntjes: rumoerige omgeving en een wel heel kleine badkamer. Verder prima in orde en met name het ontbijt is voor Griekse begrippen zeer goed. Een aanrader ook voor een wat langer verblijf.

Gereisd met partner in oktober 2006

• 9alwien van pelt05-09-2006

Wij zijn de laatste twee weken van augustus in hotel Kriti geweest, via Touroperator geboekt. Perfect hotel, wij hadden een kamer aan de zijkant, inderdaad druk door veel verkeer, maar ook heel gezellig. Ontbijtbuffet was prima, kamer erg schoon, net als dagelijks schone handdoeken en lakens, lekker "thuiskomen" na een erg warme dag. Airco op de kamer en ook in het hotel zelf. Heerlijke vakantie gehad, mede door dit hotel.

Gereisd in september 2006

Hotel Kriti info