Appartement Koukouras

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Koukouras

• 5Cor22-07-2016

Niet zo goed als de reviews doen geloven

Op basis van de positieve verhalen hebben wij voor 2 weken Koukouras gekozen. Met nog enkele dagen te gaan begrijp ik eigenlijk niet waar deze positieve reviews op gebaseerd zijn. Het zwembad is veel te klein, loopt direct steil en diep af en er staan wel 15 bedjes voor 30 appartementen. Alle bedjes zijn al vroeg in de ochtend door de vele Scandinaviërs (wat een vervelend volk) in gepikt dus is er bijna nooit plaats aan het zwembad. De bar wordt echt door niemand gebruikt vanwege de hoge prijzen. Het 2 kamer appartement waar wij in zaten is goed geschikt voor 2 personen maar zeker niet voor een familie met grote kinderen.

Er zijn ook positieve zaken, zoals de gratis Wifi, de zeer vriendelijke eigenaar Dimitri en het strandgedeelte bij Lia wat op 2 minuten lopen ligt. Hier zit wel een normaal betaalbare bar en het is heerlijk vertoeven aan het stand alhoewel hier ook vaak de bedjes bezet zijn.

Kortom, het weer is lekker, de zee is heerlijk maar naar Koukouras gaan we niet meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Fennema14-05-2016

Heerlijk rustig

Heerlijke rustige plek om terug te komen van het strand of drukke stad Chania.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Suzanne05-06-2014

Prachtig, schoon en op een perfecte locatie!

Koukouras is in het echt nog mooier dan op de foto's! Super vriendelijk personeel. Heel erg netjes. De appartementen zijn eenvoudig ingericht, maar alles wat je nodig hebt kun je er vinden. Wij hadden kamer 103, wat ons betreft de allerbeste kamer, waarbij je via de achterdeur zo het zwembad in loopt! Het is er erg rustig. Soms was dit fijn, maar iets meer levendigheid had van ons wel gemogen. We waren wel vroeg in het seizoen. En met de bus (bushalte voor de deur!) ben je voor 1,60 pp in Chania (mooie stad) of Platanias (leuk om te stappen!!).

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Anneke & Eduard Schildmeijer15-11-2013

Fantastisch hotel

Hotel en ligging was prima. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zowel aan het strand als bij het zwembad. Appartement werd goed schoon gehouden. Wij gaan er graag voor de 3e keer naar toe!

Gereisd met partner in september 2013

• 8Iris van Nes04-08-2012

Een aanrader!

Wij hebben 3 heerlijke weken gehad in dit mooie en gastvrije deel van Kreta waar de mensen hun best doen om het je naar de zin te maken. Dat geldt ook zeker voor het personeel van Koukouras dat erg vriendelijk en behulpzaam is.

Ons appartement was goed gelegen aan het zwembad en ruim genoeg voor 4 personen. Het werd goed schoongehouden: elke dag m.u.v. zondag. Het complex is leuk voor zowel jonge als wat oudere kinderen. Er waren veel Scandinavische gasten en verder Nederlanders, Belgen en Italianen.

Het strand is dichtbij, maar je moet wel eerst een drukke weg oversteken. Koukouras heeft een eigen stuk strand en een strandbar waar je bij Dimitri naast een lekker drankje ook terecht kunt voor ontbijt en lunch. Voor een strandbed plus parasol wordt 2,50 per dag gevraagd.

Stalos zelf is relatief rustig; wil je de drukte opzoeken, dan ben je met de bus (bushalte is voor Koukouras) of taxi vrij snel in het drukkere Platanias of Chania.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8mknijnenburg28-05-2012

Goed vertoeven in Stalos, rustig.

Goed verzorgd appartement. Iedere ochtend verse broodjes halen bij winkel op loopafstand. Strand lekker dichtbij. Prima verbinding naar Chania. Let op dat je zelf handdoeken meeneemt, verschoning is wat zuinig. Voor 2 personen 4 handdoeken voor 1 week. Appartement is netjes en schoon, leuk gebouwd rond zwembad.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Anne25-09-2006

In juli 2006 zijn wij in Stalos geweest bij Koukouras. Het appartementencomplex was goed en schoon. De appartementen zijn gezellig opgezet, rondom het zwembad en de bar. Opvallend was dat er erg veel scandinaviërs in het appartementencomplex zaten, eigenlijk in heel Stalos wel. Wij hadden er een ontbijt bijgenomen, maar dat was niet echt supter. We kregen 11 dagen lang dezelfde (droge) broodjes en hetzelfde beleg. Er was geen ruime keuze, we kregen 1 broodje en 2 toastjes per persoon. Het ontbijt is geen aanrader dus. Het strand en de winkels waren dichtbij. Uitgaan is gezelliger en drukker in de nabij gelegen plaatsen.

Gereisd in september 2006

3 tips over Appartement Koukouras

• Suzanne, 05-06-2014 Rapporteren

Bij Lia appartementen aan de overkant kun je zo het strand op lopen. Hier is de beachbar van Koukouras. De allerliefste mensen die het je zoveel mogelijk naar de zin proberen te maken. Ligbedjes zijn gratis wanneer je een consumptie neemt. En dat is sowieso een aanrader! Ze maken heerlijke greek toast met feta, en nog veel meer. De kaart is slechts een indicatie, je verteld gewoon waar je zin in hebt en dat maken ze voor je. Tegen zeer schappelijke prijzen!

• Iris van Nes, 04-08-2012 Rapporteren

Leuke excursies: het pirateneiland Gramvoussa, de badplaatsen Paleochora en Georgiopouli. het oogverblindende strand van Elafonissi en het meer Kournas waar je o.a. kunt waterfietsen, de Imbroskloof (en voor de die-hards de Samariakloof natuurlijk) en bergdorpjes als Spili en Previli.

• mknijnenburg, 28-05-2012 Rapporteren

Prachtig stukje Kreta, mooie kloof dichtbij, natuur is hier mooi. Rustig stukje bij Stalos, voor meer entertainment/bar/nachtleven kun je naar nabijgelegen dorpje op Chania.

0 vragen over Appartement Koukouras

• KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis