Hotel Kalives Beach

• Sauna

15 reviews over Hotel Kalives Beach

• 8Tiny visser06-05-2017

Geweldig

Voordeel: Uitzicht rust eten. Nadeel : Indien je uitgerust was was er in de omgeving lopend niet veel te doen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Maxime13-08-2007

Ik zat 2 weken in dit hotel en dat was meer als genoeg. Het hotel is middelmatig maar mooi gelegen. Vr jeugd is hier niets te beleven. Het eten is over het algemeen goed.Puntjes die me stoorde: *Het avondeten begint om 7 uur en eindigt om half 9, ze willen eigelijk dat je ten laatste om kwart na 8 komt eten. Als je later komt laten ze dit merken,om half 9 pakken ze het eten weg.(ramp voor excursies) *Ze zijn te lui om het ontbijt op te ruimen en gooien er doeken op.(klein detail:de koffie is nt te drinken, dat valt op omdat iedereen oplosbare koffie koopt) *Er is gn animatie. Maar wnnr ik er verbleef werd er op een dag aangekondigd dat er een band kwam.(om meer volk i/d bar te lokken) Maar er was gn band,het was familie v/d bazin die aan hun eigen tafel wat op hun gitaartje zaten te spelen/te zingen. *Als je n familiekamer voor 4 pers. wilt, zijn deze hééél klein.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 6Danny10-07-2007

Kalyves Beach voldeet niet aan onze verwachtingen, zeker niet na de voorstelling in de reisbrochure. De ligging is heel mooi, ook een heel mooi dorp met veel leuke bars en restaurantjes, en een prachtig privéstrand. Het hotel zelf is ondermaats, de kamers zijn echt wel basis, de badkamer niet echt verzorgd. Het eten is zeker ondermaats, met elke dag hetzelfde aanbod van ontbijt, waarbij de keuze praktisch nihil is, en het avondeten wordt dagelijks gerecycleerd en in een andere vorm terug opgediend de dag daarop. Kort samengevat: een prachtige omgeving maar een slecht hotel.

Gereisd met partner in juni 2007

• 8douglas05-05-2007

de bediening is redelijk aan de desk mag het toch iets vriendelijker onderhoud van de zwemdokjes moet meer gebeuren voor de rest alles ok

Gereisd met partner in mei 2006

• 9Dieter & Sofie29-07-2006

Net terug van 12 dagen Kalives Beach en schitterende vakantie gehad. Het hotel is heel leuk en prachtig. Ideale ligging, bij zee en in het centrum van een klein dorpje die toch leeft. Het personeel is heel vriendelijk, avondeten is heel lekker, kamers worden elke dag goed schoongemaakt en ook het hotel zelf wordt zeer goed onderhouden. 's Avonds is er geen animatie maar het is heel gezellig zitten buiten bij de bar, langs de rivier, bij het zwembad en met zicht op zee. Pas je wel aan aan de ritme van de Grieken en je gaat een schitterende vakantie tegemoet.

Gereisd in juli 2006

• 9linde11-04-2006

leuk hotel vriendelijk personeel heel rustig gelegen maar als je 's avonds wilt uitgaan zou ik dit hotel niet aanraden er zijn weinig disco's en zeer weinig animatie

Gereisd in april 2006

• 8lucia18-02-2006

wij zijn hier geweest in 1999, wat ik mij vooral nog herinner was dat het zo ontzettend proper was, van 's morgens tot 's avonds werd er gekuist, men kon van de vloer eten! redelijk afgelegen, eten was idd niet bijzonder maar wel van zeer goede kwaliteit en vers (wat van de buffetten in sommige 5*hotels niet kan gezegd worden)Wij hadden een zeer ruime suite en waren over het algemeen toch zeer tevreden. Kleinschalig, charmant en proper hotelletje!

Gereisd in februari 2006

• 8M.15-08-2004

proper hotel,buiten een ober zeer vriendelijk personeel. ligging ideaal u uitstappen plant naar chania en rhethymnon (centrale ligging) goede bus verbindingen (na enig zoekwerk). in het dorpje is er geen massatoerisme, wel wat bars, restaurants en souvenirswinkels. het eten, bij sommigen niet meegevallen hier,is inderdaad weinig gevarieerd. wel vers en lekker indien je het lust, een buffet kan je het maar juist noemen, ook het ontbijt was zo. als je niet gaat om een feestmaaltijd maar gewoon genoeg,zit je goed. vraag om een kamer met frontaal zeezicht, dan geen last van die "drukke" straat wat in mijn ogen wel meeviel. zijn er geweest van 3 tot 13 aug. 04

Gereisd in augustus 2004

Hotel Kalives Beach info