Hotel Iolkos

Met vrienden

super mooi verblijf

ELEFTHERIA PARALIAS
25-6-2017

Dit is een ideaal studiocomplex voor groepen. We hadden er 6 studio's. We konden gezellig ontbijten en 's avonds aperitieven in de tuin met onze groep. Zeer gastvrij onthaal. Als het slecht weer was mochten wij ontbijten in de hall van het hotel.

De patron is zeer attent en stond altijd klaar voor een "goeie dag" en een praatje.

Zeer ruime studio's, zeer net. Alles aanwezig voor een mooi verblijf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iolkos in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iolkos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.