Hotel Georgioupolis Resort

Hotel Georgioupolis Resort

7.3Goed

Griekenland, Kreta, Chania

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Georgioupolis Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

15 reviews over Hotel Georgioupolis Resort

• 2019
    8Helen25-04-2019

Heerlijke bestemming voor in mei

Heerlijk verblijf, perfect voor in mei. Niet te warm, niet te druk en rustig in het resort. Hotelkamer was ruim en schoon en het bed was goed. Wij zaten wat verder naar achter, waar ook een zwembad zat en voornamelijk daar gezwommen. Verder direct aan het strand gelegen, waar in mei meer dan genoeg bedden beschikbaar waren. Heerlijk om met zonsondergang naar het plaatsje Georgiopolis te lopen via het strand, wat ongeveer 20 minuten duurt. Wij hebbben ook een aantal dagen een auto gehuurd en zijn naar verschillende plaatsen op kreta gereden. het meertje op een klein kwartier rijden was leuk om even een kijkje te nemen, veel schildpadden en vissen gezien. Prevelli Beach in het zuiden is echt een aanrader, daar ook het palmbomenbos inlopen! Al met al een heerlijke vakantie en vooral een top locatie. Verder in het resort wel erg rustig en was er savonds ook niet veel te beleven (maar dat vonden wij heel prettig).

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    8Kim19-04-2018

Voor herhaling vatbaar

Leuk en mooi hotel, goede kamers, goed eten. Het plaatsje Georgioupolis is ook erg schattig. Vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is.

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

8Familie De Groot07-05-2017

Uitstekend hotel, een aanrader.

Geweldige week gehad. Mooi modern hotel met een mooie tuin, ook het personeel is erg vriendelijk. Ze willen het de gasten echt naar hun zin te maken. Hadden all inclusieve geboekt. Alle maaltijden zijn goed verzorgd en er is veel variatie in het eten, iedere dag verschillende groente en aardappelgerechten ook veel variatie in vleesgerechten. Natuurlijk was er ook altijd verse friet voor de kinderen, gebakken waar je bij staat. Zwembad was niet groot maar er waren ruim voldoende uitstekende ligbedden. Geen gedoe met handdoeken zoals in Turkije. Door een tunneltje onder de weg kom je op een mooi strand met fijn zand. Ook daar genoeg ligbedden en een gezellig terras. De kamers zijn ruim, alleen jammer dat er geen afbuiging is in de badkamer. Voor ons een aanrader, we gaan waarschijnlijk nog wel een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 7Lisaxhegger22-09-2015

Gewoontjes en rustig

In het begin was er vrij weinig aan, het eten smaakte niet dus het was elke dag hetzelfde, slappe friet en eieren die misschien 1 minuut gekookt waren. Wel erg vriendelijk personeel en een lekker zwembad, strand op loopafstand en een heerlijke temperatuur. Ondanks het eten was verder alles helemaal top!

Gereisd in augustus 2014

• 7maurice23-08-2015

Gewoon....

Bij aankomst viel het ons ontzettend tegen. We zijn 5 jaar achter elkaar naar Turkije geweest, groot, luxe met alles erop en eraan dus mogen we niet vergelijken. Onze kamer was schoon en we werd goed gepoetst. Eten was niet al te warm maar wel altijd lekker(op de rijst na) en er was altijd voldoende. Zwembad was een beetje oud maar schoon. Voldoende ligbedden die om 10.00 uur smorgens nog niet voor de helft bezet waren dus lekker uitslapen! Animatie zoals overal, volleybal, darts enz. Algemeen: rustig gelegen, alles werd goed schoon en bijgehouden. Personeel was altijd vriendelijk. Strand schoon en groot met ligbedden van het hotel. Gasten: vooral Duitsers en Polen. Op een gezin en ons na Geen Nederlanders!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Fam. Ronden12-08-2013

Super resort voor een heerlijke vakantie!

Verbleven hier 2 weken. Hebben het allemaal super naar onze zin gehad. Resort is zeer goed onderhouden en schoonmaak is perfect, zowel in de kamer als in het gehele resort. Is echt een oase. Hadden kamer aan rustige zwembad, was heerlijk. Je kunt de drukte opzoeken in het andere zwembad. Personeel zonder uitzondering heel vriendelijk en behulpzaam! Gemoedelijke sfeer. Strand met leuke bar op loopafstand (hoorde niet bij AI maar voor 2 drankjes had je hele dag 2 bedjes en parasol), wel oppassen met oversteken! Handdoekenservice aanwezig, alle dranken AI, dus ook cocktails. Eten voor elk wat wils, genoeg variatie, elke avond showcooking. Soms enkele gerechten van wat mindere kwaliteit (lauw of iets uitgedroogd). Ondanks dat toch flink aangekomen deze vakantie, helaas! Rethymnon en vooral Chania zijn zeker een bezoekje waard. Beide te bereiken met lijnbus, bushalte voor de deur. Minpuntje is de 2uur durende transfer van de luchthaven. Wel al kans om iets van het mooie kreta te zien!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Een gezin23-07-2013

Een heerlijk en gemoedelijk resort!!!

Wij zijn hier 11 dagen geweest en wij vonden het hier heerlijk. De Grieken zijn ontzettend behulpzaam en onze kamer lag fantastisch gelegen aan het achterste zwembad. Het eten is ook heerlijk, er wordt genoeg aangeboden. Maar ben je de luxe All Inn van Turkije gewend, dan is dit wel anders. Echter kom je voor gemoedelijkheid, gastvrijheid en genoeg aanbod, dan ben je aan het juiste adres. Elke dag wordt de kamer schoon gemaakt; dweilen, schone bedden en handdoeken. Het resort wordt goed onderhouden, het ziet er allemaal schoon uit. Wij zochten een leuk resort met zwembaden en glijbanen voor de kinderen, het gemak van All Inn en ook gemoedelijkheid!! (geen hoogbouw hotel). Kortom, een geslaagde vakantie!!! Natuurlijk zijn er altijd verbeterpuntjes, maar waar niet!?! De matrassen zijn redelijk hard en soms was het avondeten een beetje lauw (niet al het aanbod). Er zijn veel gezinnen afkomstig uit het Oosten, maar totaal niet aan gestoord! Je treft hier geen groepen jongeren aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 4kristie02-11-2011

Redelijk

We hebben een leuke vakantie gehad, maar het eten was helaas echt slecht. Alles is koud en eentonig. Gelukkig hadden ze een magentron. Helaas was het vanuit het vliegveld (heraklion) 2,5 uur rijden naar het hotel. ivm andere vak.gangers die onderweg moesten worden afgezet.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8peter, an,johanny en wiel29-12-2009

gezellig, prijs verhouding goed

goed hotel gezellig personeel en eten was prima in verhouding met de prijs.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8bastiaan28-08-2007

mooie kamers eten kan iets beter en service ook verder was het wel mooi ingedeelt en de omgeving was oke wel mooi

Gereisd met familie in augustus 2007

Hotel Georgioupolis Resort info