Appartement Futura

• Kinderopvang
Meer appartement info

17 reviews over Appartement Futura

• 10helga24-06-2007

Een heel mooi app.complex, erg leuk opgezet, op loopafstand van de zee. Tevens zijn de bushalte, supermarkten,restaurantjes en een paar souvenirswinkeltjes vlakbij. Eigenaars en personeel zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kaart in het restaurant is niet zo uitgebreid maar het eten is er heerlijk! Maleme is verder een rustig dorpje,wat wel een bezoekje waard is hier, is het Duitse kerkhof, ongeveer 3 kwartier lopen vanaf Futura. En als je een auto huurt,is er nog heel veel meer te zien!

Gereisd in juni 2007

• 8Moos en Enno09-06-2007

Prima 2kmr appartement, in 't nieuwe gedeelte van complex. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ligt wel afgelegen van restaurants etc dus zeker een auto huren (elite rent-a-car,via internet auto huren, veel goedkoper!) . Tips: Falasarna strand Big Beach met leuk strandtentje, mooie routes naar zuidkant van Kreta, eten in Chania bij Taman is heerlijk!

Gereisd met partner in mei 2007

• 9ingrid02-09-2006

wij zijn net terug van 2 weken, het is een mooi verzorgde app. complex. het eten in het restaurant is niet zo uitgebreid maar wat er is is wel goed. pers. vriendelijk. maleme is wat saai maar chania is erg gezellig vooral in de avond. ook plantanias is een leuk plaatsje. wel met de auto door de mooie natuur wat ritjes maken.

Gereisd in september 2006

• 10Anita27-07-2006

Anita en Peter.

Wij zijn net terug, een fijne vakantie gehad. App.complex is netjes schoon. Mooi zwembad, niet zo groot, maar super schoon. De eigenaar en personeel zijn hele vriendelijke mensen. Altijd bereid om je te helpen. Maleme is een rustig dorpje, bij het strand kon je goed eten, en was goed betaalbaar. Wil echt winkeltjes kijken moet je Platanias, dit is goed te doen met de bus.

Gereisd in juli 2006

• 10Willeke05-01-2006

Malame is niet groot, wel zijn er een paar restaurants en een supermarkt. En je zit met de bus in 30 minuten in Chania. Wij hadden een mooi, ruim en schoon appartement. Wij zaten wel in de nieuwe appartementen, volgens mij zit je daar een stuk beter dan in het oude gedeelte (dat stond erg dicht op elkaar). Wij hebben hier een super vakantie gehad!

Gereisd in januari 2006

• 10jack&yvon22-09-2005

fantastische appartementen leuk opgezet rustig gelegen met bushalte op loop afstand naar platanias dit is een drukker toeristenplaatsje in het dorpje maleme kan je ook een auto huren dan heb je helemaal een goede vakantie!

Gereisd in september 2005

• 9Thijs en Hilde08-09-2005

Mijn vriend en ik zijn in augustus 2005 naar Futura geweest. Het zijn mooie, vrij simpele maar vooral schone appartementen. Het zwembad is niet super groot, maar wel heerlijk om in af te koelen. Maleme zelf is een rustig plaatsje, maar wat veel mensen niet door hebben, is dat wanneer je ongeveer 2km landinwaarts loopt, je in een geweldig mooi heuvelachtig gebied uitkomt waar je hele mooie wandelingen kan maken dieniet op de kaarten beschreven staan.

Gereisd in september 2005

• 10A.boumans-Snellen06-07-2005

Prima appartementen.Rustig gelegen.Mooi zwembad en de zee op loopafstand.In het dorpje Maleme valt niet zoveel te beleven.Bushalte vlakbij en ook supermarkten genoeg.

Gereisd in juli 2005

Appartement Futura info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats