Appartement Elea

GriekenlandKretaChania

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Elea voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 55 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 55 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

63 Reviews over Elea

• 9cape71111-05-2015

Kleinschalig en erg sfeervol

Erg sfeervolle acco, met goed onderhouden tuin en heerlijk zwembad. Rustig gelegen maar loopafstand ( ca 10 minuten) van prachtige stranden en enkele griekse tavernes . Chania ligt op ca 5 km en is goed te doen met auto of bus. Er heerst een gemoedelijke sfeer, mede door de zeer vriendelijke eigenaars en personeel. Onze jonge kinderen (8 en 5) hebben zich erg goed vermaakt. Ook hadden we ( meivakantie) prachtig weer. Voor herhaling vatbaar! Wij hadden het appartement met twee slaapkamers, dat heeft ook twee badkamers! Erg ruim terras. Zeer goede schoonmaak!

• 9JP23-06-2014

Mooie accommodatie en prima plek

Gezocht op internet naar een goede prijs-kwaliteit, dat wordt helemaal waargemaakt. Voor weinig geld een rustige, verzorgde en schoon klein complex. Heel behulpzaam personeel, en de beste salades uit de omgeving! Ruim appartement. 500 meter van zee. De inrichting was prima (waterkoker, magnetron, koffiezet apparaat, broodrooster, heerlijke bedden en meer, ik snap niet alle commentaren die hier staan).

Veel waar, voor weinig geld!

• 9corina Vonk11-08-2013

Geweldige plek. Voelt als thuiskomen

Netjes gerenoveerde appartementen. Geweldige afgesloten tuin en zwembad met glazen wand eromheen. Warm welkom en goed verzorgt. Wij hebben voor de tweede keer hier een heerlijke vakantie gehad met 2 kleine kinderen is het hier ideaal.

• 9pb195701-11-2012

Drie maal is scheepsrecht

Dit jaar zijn wij voor de derde keer in deze locatie geweest en het was weer echt thuiskomen. Breed zwaaiend en lachend werden wij door Stelios verwelkomd, en ook op het dichtbij gelegen strand voelden wij ons bij Yannis weer helemaal thuis. Zoek je strand, rust, Griekse gastvrijheid en vriendelijkheid, dan is dit wat ons betreft de ideale plek.

• 8Mark Prijs25-07-2012

Topvakantie

Ook wij hadden hier een topvakantie. We waren met een kleinte (1,5 jaar), het was daarom erg prettig dat er voornamelijk gras is op het appartementencomplex en dat er een glazen wand om het zwembad staat. Je kunt een babybedje huren. Stellios en Heraklis doen alles om het je naar de zin te maken, spreken goed Engels en zijn echte kindervrienden. Het avondeten op het complex is prima (ook goed bereik met babyfoon) en de barbecue op donderdag is erg leuk. Twee supermarkten zijn op 5 a 10 minuten lopen en ook het strand is op loopafstand. Van de gehele financiele crisis of onrusten hebben wij niks gemerkt, het leven gaat op Kreta gewoon door. In de buurt zijn diverse autoverhuurbedrijven. Er is geen tv in het appartement, maar die mis je ook niet! Alles bij elkaar hebben wij hier een hele leuke vakantie gehad en is het een echte aanrader!

• 9J. Roks20-07-2012

Een fantastische locatie!

Meteen vanaf het moment van aankomst voelde wij ons hier meteen thuis. Een geweldige locatie, kleinschalig, heerlijk rustig en dat is precies wat we zoeken. Alles op loopafstand, 5 á 10 min. zoals winkels, restaurantjes en zeker ook een mooie baai waar we heerlijk konden snorkelen. Niet alleen Stellios maar iedereen is zeer gastvrij. Stellios maakt er wel een geweldige vakantie van. Hij doet alles om het je naar je zin te maken. De BBQ avond was ook TOP. Stellios is echt een oude wijze Griek. Onze dochter van 16 heeft enorm van zijn verhalen en lessen genoten en wij ook! Voor ons was het de beste vakantie ooit en we gaan zeker nog een keer terug.

• 9Knud29-06-2012

Dette er stedet i Chania

Et af de få steder i området med græs, oliventræer og smukke, blomstrende buske omkring poolen. Stelios og Iraklis passer både bar, pool, græs, kuffert-transport etc. og er utrolig hjælpsomme, venlige og altid smilende. Vores søde stuepige, Giorgia, sørger hver eneste dag for, at alt er rent og pænt. Stedet er simpelthen en PERLE. Den renovering, der er sket før vi kom her i juni 2012 har gjort sit til, at det næsten når en 10-er på alle punkter. Eneste minus er, at der er lidt langt til stranden for ældre folk. Men - et pregtfult sted !!! 29-06-2012 / Knud

• 8Jan Dahlbom08-08-2011

Rigtigt dejligt sted i rolige omgilvelser.

Elea er rigtigt dejligt lejlighedshotel med små nyrenoverede 2 og 3 værelseslejligheder. Mindre rigtig god svimmingpool,hyggelig atmosfære dag og aften,dog skal man være forberedt på lidt gåtur til strand og indkøb

• 10colinda houtsma06-01-2011

Geweldige vakantie gehad

Wij zijn hier in juli geweest voor 3 weken. Geweldige vakantie gehad. Prachtig zwembad en mooie tuin. Stelios is SUPER, maakt heerlijke pizza's en de BBQ is fantastisch. Het zwembad is afgeschermd (glazen hek), dus ideaal als je jonge kinderen hebt. Ongeveer 5 minuten lopen van het appartement is een grote Lidl en Inka (soort AH). Ook is er een Jumbo, daar verkopen ze echt van alles (speelgoed, kleren, schoonmaak artikelen etc), is leuk om daar een keer heen te gaan. Tegenover de Lidl (stoplichten) zit een imker die heerlijke honing verkoopt. Wat ook erg leuk is om met het treintje mee te gaan. Wij hebben de western tour gedaan en dat was echt de moeite waard. Strand en zee ongeveer op 5 minuten loopafstand. Wij hebben de sumaria kloof gelopen en dit hebben we geboekt in het drop (travel agent), was goed geregeld en stuk goedkoper dan bij de hostess. Ook zit er een lekkere ijssalon in het dorp. Kortom wij hebben een geweldig vakantie!!! en komen zeker terug.

• 0helle11-10-2010

super dejligt sted

Hej jeg kan kun anbefale jer at holde ferie på dette hotel, dejlige mennesker der driver det. Meget hjælpsomme og skaber en god stemning og får en til at føle sig hjemme.

Appartement Elea info

• Aantal personen5 tot 6