Appartement Elea

Meer appartement info

63 reviews over Appartement Elea

• 9cape71111-05-2015

Kleinschalig en erg sfeervol

Erg sfeervolle acco, met goed onderhouden tuin en heerlijk zwembad. Rustig gelegen maar loopafstand ( ca 10 minuten) van prachtige stranden en enkele griekse tavernes . Chania ligt op ca 5 km en is goed te doen met auto of bus. Er heerst een gemoedelijke sfeer, mede door de zeer vriendelijke eigenaars en personeel. Onze jonge kinderen (8 en 5) hebben zich erg goed vermaakt. Ook hadden we ( meivakantie) prachtig weer. Voor herhaling vatbaar! Wij hadden het appartement met twee slaapkamers, dat heeft ook twee badkamers! Erg ruim terras. Zeer goede schoonmaak!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 9JP23-06-2014

Mooie accommodatie en prima plek

Gezocht op internet naar een goede prijs-kwaliteit, dat wordt helemaal waargemaakt. Voor weinig geld een rustige, verzorgde en schoon klein complex. Heel behulpzaam personeel, en de beste salades uit de omgeving! Ruim appartement. 500 meter van zee. De inrichting was prima (waterkoker, magnetron, koffiezet apparaat, broodrooster, heerlijke bedden en meer, ik snap niet alle commentaren die hier staan).

Veel waar, voor weinig geld!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9corina Vonk11-08-2013

Geweldige plek. Voelt als thuiskomen

Netjes gerenoveerde appartementen. Geweldige afgesloten tuin en zwembad met glazen wand eromheen. Warm welkom en goed verzorgt. Wij hebben voor de tweede keer hier een heerlijke vakantie gehad met 2 kleine kinderen is het hier ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9pb195701-11-2012

Drie maal is scheepsrecht

Dit jaar zijn wij voor de derde keer in deze locatie geweest en het was weer echt thuiskomen. Breed zwaaiend en lachend werden wij door Stelios verwelkomd, en ook op het dichtbij gelegen strand voelden wij ons bij Yannis weer helemaal thuis. Zoek je strand, rust, Griekse gastvrijheid en vriendelijkheid, dan is dit wat ons betreft de ideale plek.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Mark Prijs25-07-2012

Topvakantie

Ook wij hadden hier een topvakantie. We waren met een kleinte (1,5 jaar), het was daarom erg prettig dat er voornamelijk gras is op het appartementencomplex en dat er een glazen wand om het zwembad staat. Je kunt een babybedje huren. Stellios en Heraklis doen alles om het je naar de zin te maken, spreken goed Engels en zijn echte kindervrienden. Het avondeten op het complex is prima (ook goed bereik met babyfoon) en de barbecue op donderdag is erg leuk. Twee supermarkten zijn op 5 a 10 minuten lopen en ook het strand is op loopafstand. Van de gehele financiele crisis of onrusten hebben wij niks gemerkt, het leven gaat op Kreta gewoon door. In de buurt zijn diverse autoverhuurbedrijven. Er is geen tv in het appartement, maar die mis je ook niet! Alles bij elkaar hebben wij hier een hele leuke vakantie gehad en is het een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9J. Roks20-07-2012

Een fantastische locatie!

Meteen vanaf het moment van aankomst voelde wij ons hier meteen thuis. Een geweldige locatie, kleinschalig, heerlijk rustig en dat is precies wat we zoeken. Alles op loopafstand, 5 á 10 min. zoals winkels, restaurantjes en zeker ook een mooie baai waar we heerlijk konden snorkelen. Niet alleen Stellios maar iedereen is zeer gastvrij. Stellios maakt er wel een geweldige vakantie van. Hij doet alles om het je naar je zin te maken. De BBQ avond was ook TOP. Stellios is echt een oude wijze Griek. Onze dochter van 16 heeft enorm van zijn verhalen en lessen genoten en wij ook! Voor ons was het de beste vakantie ooit en we gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10colinda houtsma06-01-2011

Geweldige vakantie gehad

Wij zijn hier in juli geweest voor 3 weken. Geweldige vakantie gehad. Prachtig zwembad en mooie tuin. Stelios is SUPER, maakt heerlijke pizza's en de BBQ is fantastisch. Het zwembad is afgeschermd (glazen hek), dus ideaal als je jonge kinderen hebt. Ongeveer 5 minuten lopen van het appartement is een grote Lidl en Inka (soort AH). Ook is er een Jumbo, daar verkopen ze echt van alles (speelgoed, kleren, schoonmaak artikelen etc), is leuk om daar een keer heen te gaan. Tegenover de Lidl (stoplichten) zit een imker die heerlijke honing verkoopt. Wat ook erg leuk is om met het treintje mee te gaan. Wij hebben de western tour gedaan en dat was echt de moeite waard. Strand en zee ongeveer op 5 minuten loopafstand. Wij hebben de sumaria kloof gelopen en dit hebben we geboekt in het drop (travel agent), was goed geregeld en stuk goedkoper dan bij de hostess. Ook zit er een lekkere ijssalon in het dorp. Kortom wij hebben een geweldig vakantie!!! en komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Frans en Lucie04-09-2010

Een topper

Mooi park, vriendelijke eigenaar Stellios. Mooi appartementen. Schoonmaak pefekt.Zeer kindvriendelijk ( zie het veiligheids glas rond het zwembad )Dicht bij 3 zandstranden ca.10 minuten lopen, en div. restaurands. Voor e.v.t. inkopen div. grote zelfbedingingszaken zoals Lidel en In-ka. En 5 minuten lopen naar de grote weg.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Jan en Yvonne17-06-2010

fijn appartementencomplex

We zijn net terug van een vakantie in Elea. Het is een prachtig en rustig complex. De 1e week zaten we boven maar zijn de 2e week naar beneden verhuisd. Daar zijn de app. gerenoveerd met een mooie keuken en een douchecabine. Van je terrasje ga je naar je ligbed onder de olijfbomen en met een paar stappen lig je in 't zwembad. Echt vakantie! De ster v.h. app. is dan ook Stelios. Je kan er alles aan vragen en doet daar ook helemaal niet moeilijk over. Hele gesprekken hebben we met hem gehad. Je kan daar ook goedkoop eten en ontbijten en iedere donderdag is er een barbeque, dan leert hij je de Sirtaki. De app. zijn verdeeld onder de Ned. en de Denen, maar dat gaat alllemaal zo gemoedelijk. Dichtbij is er een Lidl en een grote Inka-supermarkt, een bakker en een ijssalon met een terrasje, een paar restaurantjes, verder niets. Je kan met de bus naar Chania en Agia Marina en Platanias waar het erg toeristisch is. We hebben 't erg naar ons zin gehad en komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9pb195702-02-2010

Geweldig plekje

Een geweldige plek om tot rust te komen en je echt gast te voelen. Stelios is een geweldige gastheer in de beste Kretenzer traditie die er plezier in heeft om iets lekkers klaar te maken, zelfs als dat niet op het menu staat. En hij is altijd in voor een goed gesprek met een goede whisky. De appartementen zijn eenvoudig, maar het klimaat zorgt er voor dat je niet meer dan een bed nodig hebt en dus is dat helemaal niet belangrijk.

Gereisd met partner in september 2009

Appartement Elea info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats