Villa Daphnis

• Sauna
Meer villa info

6 reviews over Villa Daphnis

• 10Eva20-08-2016

Fantastische gastvrije plek, weg van de drukte

Hartelijke ontvangst op voor West-Kreta ideaal gelegen villa's, 4 stuks, met geweldig gemeenschappelijk zwembad en grasveld uitgerust met grote barbecue incl. houtskool, etc., tafeltennis, ligbedden, luchtbedden en ballen, kinderspeeltoestellen voor de kleinsten en dat op 200 meter van het strand. De villa's zijn zeer compleet ingericht met 2 separate slaapkamers en 1 open slaapkamer met zeer goede bedden, alle op de bovenverdieping. Goed ingerichte keuken met vaatwasser, wasmachine, ruime koelkast, 2 toiletten, prima badkamer, 1 of 2 balkons met zeezicht, alle ruimtes voorzien van airco. Per villa eigen luxe ligbedden en prima zonwering/parasols. Eigenaresse zeer vriendelijk, gastvrij en goed bereikbaar, met veel kennis van de ruime omgeving. Ligging ideaal tov Chania, Platanias en Kolymvari, maar ook de west- en zuidkust binnen 1,5 uur te bereiken, rustig gelegen, niet ver van mooie stranden; night-life en bergwereld binnen 20 auto-minuten; (Huur-)auto zien wij als een vereiste, maar de busverbinding met Chania is prima.

We hadden het geweldig!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Monique en Martijn26-09-2011

Fantastisch zeer ontspannen

We zijn hier van 2 tot en met 16 september geweest en het was in 1 woord fantastisch. Er is ruimte genoeg en alles ziet er goed uit. Zeker als je een ontspannen vakantie wil hebben, is dit een goede lokatie. Chania is een mooie stad, we hebben de hop-on, hop-off toer gedaan. Dit is een bus die 13 stops heeft. Je koopt een kaartje voor 1 dag en je mag de hele dag met die bus reizen en uitstappen waar je maar wilt. Zoals overal op Kreta zijn er veel katten in de omgeving, maar dat was voor ons geen probleem. Alles bij elkaar een fantastische vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Maarten08-10-2010

Een prachtig huis

Waren hier eind sept.2010. Compleet ingericht maar helaas geen vaatwasser. Een auto is een "must" en Chania is helemaal fantastisch. De eigenaar die naast het complex woont is alleraardigst en gaf ons 2 van zijn favoriete wijnen ter beoordeling, wel ze waren beiden heerlijk. Mooie ritten gemaakt door Het Witte Gebergte , Samaria kloof bekeken maar niet gelopen en verder de stranden in het zuidwesten , lijkt wel een beetje op de maladieven. Alles bij elkaar waren de 2 weken snel om.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Frank26-08-2010

Fantastische villa's

Wij zijn hier nu 2 keer geweest. Hele mooie huizen, zeer goed ingericht. Het zijn 4 villa's rond een zwembad met daarachter een heel groot grasveld. Alles is even mooi en verzorgd. Het is wel jammer dat inmiddels het stuk tussen de villa's en ze zee is volgebouwd met een woonwijk waardoor je niet meer achteraf zit. Je kunt nog wel op zee kijken. Het was een heel rustig strand, maar omdat er nu een hele woonwijk is is het strand minder rustig.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Laura de Bie Volkers02-05-2008

Prachtige grote villa's. Van alle gemakken voorzien. Goede ligging. Tijdens ons verblijf werd ernaast het huis van de eigenaar gebouwd, maar hij deed er alles aan om de overlast zo gering mogelijk te laten zijn. Enige minpuntjes: het gezamenlijk zwembad werd door gaf redelijk veel geluidsoverlast door kinderen. Pannen alleen voor een weeshuis.(geen kleinere)

Gereisd met partner in april 2007

• 9RJ Dek15-07-2007

Prachtige huisjes met prettig zwembad. Alles zeer comfortabel. Veel luxe. Auto wel gewenst. Vijftig meter van drukke weg, geluid valt mee.

Gereisd met partner in juli 2007

• Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis