Appartement Balito

Appartement info

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Balito

• 8J.H.B. Kleijnendorst19-10-2007

wij waren daar voor de vierde keer en nog steeds naar alle tevredenheid een mooie ligging voor uitstapjes naar bv. Ghania falsarna enz.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9N. Matai02-09-2007

Ik was uiterst tevreden over de accomodatie vanwege de frisse inrichting, allemaal lichte kleuren en ook aardig ruim. Verder hadden we uitzicht op de zee en bergen:geweldig. We zaten ook in een rustige omgeving, dat was voor mij fijn want ik kan niet zo tegen de drukte van de stad.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 10FC30-07-2007

ik vond het gewoon helemaal perfect.. lekker geslapen,, mooi zwembad en aardige fam.

al met al helemaal Perfect met een hoofdletter P

Gereisd met familie in juli 2007

• 7Elko, Sandra en Iris en Tamara29-08-2006

Wij hebben het prima naar ons zin gehad.Kati en Nicos deden al het mogelijke om het je naar de zin te maken. En dat is ze zeker gelukt. Het zag er allemaal schoon uit, en dat is het belangrijkste. Wanneer de bar dicht was konden we drankjes pakken en later betalen. Zo hoort vakantie te zijn wederzijdse vertrouwen.En de "animatie" door Dennis en Carlot prima. ja toch?

Gereisd in augustus 2006

• 7D van de Peppel27-08-2006

Wat hebben wij een goede vakantie gehad op Balito. De fam. is zo ontzettend gastvrij, aardig en goed van vertrouwen. Bar dicht?? maakt niet uit, zelf pakken en bijhouden. Zwembad schoon, kamers ook en de schoonmaak 2x per week perfect. De ligging is wat minder maar huur dan een scooter. Wij gaan zeker vaker naar Balito al is het allen al voor Kathy en Nicos

Gereisd in augustus 2006

• 8EliesV29-07-2006

Ik was met een vriendin in de eerste week van september 2005 in Balito. Het was er rustig, waardoor het zwembad er precies de geode maat had, maar wat ook tot gevolg had dat de bar niet erg vaak open was. Toen maar veel het dorpje in gewandeld. De Turk daar is idd errug goed, ook zit er een schattig klein lokaal cafeetje, ELIE (s? betekent iets als "de olijf"), waar we uiteindelijk 3 van de 5 keer zijn gaan eten, zo gezellig en vriendelijk. Dw lokale rode wijn is echter niet aan te raden, zo geel als azijn en gewoon niet te drinken!! Al met al goed geslapen, 1 kakkerlak gezien (gelukkig zat hij buiten), handdoeken ed mochten wat vaker gehaald worden, maar ik denk dat ze een beetje moe waren van het hoogseizoen. Mij is het goed bevallen.

Gereisd in juli 2006

• 8Jan uit Z.19-07-2006

Ik ben hier geweest omdat mijn eerste keuze helaas niet meer in de gids stond (San Antonio). Galatas is een echt grieks dorp, waar de lokale mensen het leuk vinden dat de toeristen er ook zijn. Je moet misschien wel eens wachten op je bestelling, omdat de lokalen "voor" gaan. Logisch die zijn er het hele jaar. De fam. van Balito zijn erg aardig en behulpzaam. Als er niemand bij de bar komt, is het logisch dat ze later opengaan. 's Morgens is mevr. Katy er altijd en zit nooit met de armen over elkaar, neemt de tijd voor je als je vragen hebten geeft volop tips. Het zwembad vond ik wel schoon. Deze werd 's avonds altijd schoongemaakt. Jammer dat sommige mensen zo negatief kunnen zijn. Iedereen doet zijn best. Ik kom nog wel eens weer, hoor

Gereisd in juli 2006

• 6R. Kloek06-09-2005

Wij zijn er in totaal 3 weken in Balito geweest. Op de aankomsten/of vertrekdag kookt Katy:is goed(m.n Stifado) Te weinig gasten, dan geen barnecue. Weg naar het strand, valt bets mee(zn 6jr liep elke dag zonder zeuren) Zwembad vies, na klacht verbeterde het wel iets. Janet(hostess)is erg chaotisch. Zorbas viel erg tegen. De Turk in Galatas was geweldig. Aanrader met de bus terug vanuit Chania (Daratso/ Galatas) Platanias is leuk plaatsje,voor winkels en speeltuinen voor kinderen

Gereisd in september 2005

• 6H.H. Wijsbeek19-08-2005

Groningen:

Leuke vakantie gehad 11-18 augustus. -Zwembad was erg vies. -bar was gesloten hele dag. af entoe eens open. - erg ver lopen naar het strand. - Janet / Touropperator --> erg chaotisch - Kluisje extra betalen. - vertrek dag extra betalen als je langer op je kamer wil blijven (na 20:00 werd er pas schoongemaakt voor nieuwe gasten)

Vakantie leuk, maar naar Balito gaan we zeker niet meer.

Gr Uit Groningen (dit waren onze persoonlijke meningen/ ondervindingen)

Gereisd in augustus 2005

• 8Marianne en Jo29-05-2005

Wij zijn er in mei 2005 geweest. Het is maar wat je zoekt: het complex is rustig gelegen, iets verder van het strand (700 mtr.)maar daarmee ben je wel ook uit de ergste toeristische drukte. Voor disco's e.d. moet je elders zijn. Ligging t.o.v. het gebouw ernaast is afhankelijk van welk appartement je hebt (kan ongelukkig zijn). Terras en zwembad prima, openingstijden bar te beperkt. Gastvrije, behulpzame uitbaters. Leuke restaurantjes in het dorp (Galatas). Excursies zijn duur, veel beter is het om zelf een auto te huren en de binnenlanden in te trekken. Chania leuke stad met mooie restaurantjes, zitten wel een paar boeven tussen (vraag om de menu-kaart!). Wij hebben een prima vakantie met veel zon gehad.

Gereisd in mei 2005

Appartement Balito info