Appartement Balito

Appartement info

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Balito

• 7Daphne 22-10-2009

Balito goed middenklasse appartement!

Het appartement is netjes en ruim, de service is goed en Kathy en haar man zijn erg vriendelijk en helpen je met al je vragen! Het is ongeveer 10-15 min lopen naar het strand van Kalamaki maar je kunt ook de bus nemen die vlak bij de deur stopt. Alles is goed bereikbaar met de bus, een auto huren is niet noodzakelijk. Denk bountyeiland elafonissi ( 50 min met de bus ) Chania ( 15-20 min met de bus ) Ook wij hadden vaak het zwembad voor ons alleen, erg luxe! Enigste minpunt aan balito vond ik de kakkerlak die wij tijdens de laatste paar dagen op een vast tijdstip op bezoek hadden. Ook leek het net alsof er in de luchtbuizen boven ons bed muizen liepen maar dit kunnen wij natuurlijk verkeerd hebben gehoord. Dit terzijde hebben wij een super leuke tijd gehad en wij hebben van de kakkerlak niet een al te groot punt van gemaakt ivm met de prijs en gastvrijheid van Kathy en haar man.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8van Baarzel27-08-2009

leuk en schoon appartement

appartement 2e etage was erg goed met een prachtig uitzicht op balcon. appartement was eenvoudig en wel schoon ! het was een uirdaging om te koken want het keuekenuitrusting was wel behoorlijk minimaal. Cathy en haar man waren erg vriendelijk en je kon altijd terecht met vragen. zwembad was mooi en werd niet veel gebrukt zodat wij bijna prive konden zwemmen. alles ziet er op het complex schoon en verzorgd uit. wel wat lawaaig in de avond en nacht met geluid van straat en de weg in de verte. een auto huren is hier wel een must, de stranden dichtbij zijn ok maar niet de mooiste. het dorpje is op loopafstand en rustig en grieks. maar heeft xeker een charme boven de moderne toeristenoorden zoals plantanias. ook een leuk museumpje in het dorp van George de eigenaar van de patisserie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Philip & Anita (België)19-08-2008

Leuke plek, goed prijs-kwaliteits verhouding

2.5 ster is inderdaad een goede weergave van Balito. App is sober ingericht, alle basisbehoefte aanwezig al is de keukeninrichting minimaal. De handdoeken zouden inderdaad maar dan 1x/week mogen vervangen worden. Eigenaars super vriendelijk en hulpvaardig. Heerlijk om aan te schuiven bij de BBQ bij aankomst. Afstand naar zee is ong 900, naar Chania ongeveer 15 min met de bus (1.30 euro). Ligging is redelijk rustig. Prachtige baai op 35 min wandelen richting Chania. Heerlijke vakantie achter de rug !!! Voor een weekje zeker de moeite !!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 4J + A13-08-2008

nooit meer

Appartementen complex ziet er op zich aardig uit. Erg dicht op appartementen complex ernaast en ook de ruimte om het zwembad is erg klein. waardoor een boekje lezen zonder nat te worden er niet bij is. Maar aangezien het een van de goedkopere appartementencomplexen is vonden wij dit geen probleem. Het mooie uitzicht maakte dat wel goed. Wat wel storend was was dat de koelkast totaal kapot was. Het vriesvakje was alleen dicht te houden met een opgevouwen stuk papier en de koelkast zelf hebben we dicht gehouden met een stuk touw. Het zou allemaal verholpen gaan worden maar blijkbaar dus pas na onze vakantie. Ook de (bed)bank miste een latje waardoor we maar aan een kant ervan konden zitten zonder er doorheen te zakken. Het douchen was in ieder geval verkoelend te noemen. we hebben 2 of 3 keer van de 12 dagen een warme douche gehad en verder alleen maar koud. Ook nog een uur zonder stroom gezeten omdat de dochter niet wist hoe ze een stop weer goed moest zetten. Nooit meer dus!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8H+M10-07-2008

In Juni weekje geweest. leuke vakantie gehad! bij aankomst konden we gelijk aanschuiven bij de bbq.het app was schoon en ruim.keuken uitrusting zeer matig.in die week 1x schoongemaakt...iets te weinig, zeker ivm de handdoeken.het complex is mooi opgezet.compact en gezellig.personeel is elke dag even vriendelijk.omgeving mooi.naar strand lopen is ff een karwei ivm de steile helling.auto huren is handig!maar met excursies en bus kom je ook een eind. Al met al een dikke voldoende!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Galina07-07-2008

prima voor een week!

Prima appartement en het personeel is vriendelijk. Het zwembad en zonne-terras is alleen de paar meter rondom het zwembad, het eten is vrij duur in vergelijking voor wat je krijgt (helemaal in verhouding tot de restaurants in de buurt). De ligging is niet echt gunstig, toch nog beste wandeling naar strand, en weinig winkels in de buurt, naar restaurants ook wel even wandelen. Wij wilden de westkust van kreta bekijken met huurauto en daarvoor was dit een goede uitvalsbasis. Met een huurauto is het prima te doen, zonder auto ben je erg gebonden aan balito zelf en dan kan ik me voorstellen dat t niet echt een goede keus is. Maar voor ons prima! Ook als je wilt stappen en 'toeristisch' wilt doen, zou ik naar chersonnisos of malia gaan, haha maar houd je van rust: super! Je hebt wel snel contact met het personeel en andere reizigers van jouw touroperator: wil je dus echt rust, dan niet doen. Prima sfeer en gezelligheid. Heb je 2 kamer appartement: kamer 13 is goed te doen! ;)

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Helene 03-05-2008

Voor een weekje echt prima. Cathy weet veel van de omgeving en geeft goede tips. Wij hadden een 2kamer app, zijn goed en ruim. Groot balkon, maar wel een vervelend bed! Het strand beneden vonden wij niet zo veel aan. Je moet echt een auto huren voor deze accomodatie en het is ook geweldig om de omgeving te verkennen!! Tips: elafonisi, falassandra, Rhetymon en watervallen bij Achreopoli. Galatas is typisch grieks en gezellig, weinig toeristen! Zoek je rust en wil je toch een auto huren dan is dit prima. Accomodatie is inderdaad 2,5 ster. Fijne vakantie!

Gereisd met partner in mei 2008

• 8J.H.B. Kleijnendorst19-10-2007

wij waren daar voor de vierde keer en nog steeds naar alle tevredenheid een mooie ligging voor uitstapjes naar bv. Ghania falsarna enz.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9N. Matai02-09-2007

Ik was uiterst tevreden over de accomodatie vanwege de frisse inrichting, allemaal lichte kleuren en ook aardig ruim. Verder hadden we uitzicht op de zee en bergen:geweldig. We zaten ook in een rustige omgeving, dat was voor mij fijn want ik kan niet zo tegen de drukte van de stad.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 10FC30-07-2007

ik vond het gewoon helemaal perfect.. lekker geslapen,, mooi zwembad en aardige fam.

al met al helemaal Perfect met een hoofdletter P

Gereisd met familie in juli 2007