Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.3Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Angela voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Angela

• 8H. Stam26-09-2010

Geweldig vakantie vieren op Kreta!!

Appartement Angela is prima bevallen! Maria heeft ons prima verzorgd met lekkere hapjes en raki.

• 6Ina Knol18-10-2007

Eind september zat ik in app. nr. 2 een koud, tochtig appartement op de begane grond. Buiten zitten was nauwelijks mogelijk, tenzij je je winterjas aandeed. De wc in de badkamer was te bereiken na 5 grote treden, vooral s nachts levensgevaarlijk. Gelukkig is de Griekse bevolking altijd aardig, wat ik niet kan zeggen van de uiterst vreemde en onbeschofte medehuurders. Een goedemorgen kon er al niet af. Al met al toch een leuke vakantie gehad, door het mooie weer, de heerlijke zee en de aardige Grieken.

• 7Mimi01-09-2007

Huize Angela ligt , in tegenstelling tot hetgeen Baerke beweert, aan een licht hellende weg.Er zijn drie appartementen op de begane grond , twee daarvan hebben uitzicht op beplanting en het derde appartement kijkt uit op beplanting , een gebouw en de zee. Dat uitzicht valt dus heel erg mee . Beneden is er alleen s'ochtends vroeg zon op het balkon. In het voor en na seizoen zal dat inderdaad koud zijn , maar in juli /augustus is het heerlijk om , ook als het 35 graden is, koel te kunnen zitten. Niet alle appartementen beschikken over een ruime badkamer. Het gebouw ligt gunstig ten opzichte van (grote) supermarkten en de bus. Het strand is een stukje lopen maar het is goed te doen. Het verkeer was dag en nacht te horen, maar was niet echt storend. De eigenaresse legde regelmatig koekjes, cake en fruit klaar .

• 8Oliver07-07-2007

Wij hebben echt genoten.... Heerlijk schoon appartement.Netjes ingericht.Ruime vertrekken, waaronder de badkamer en een fijn terras. Om de hoek zwembad,restaurant,snackbar en supermarkt onderaan de weg.Maria, de eigenaresse is zeer vriendelijke,spreekt goed engels en verzorgde ons en het appartement uitstekend. Voor herhaling vatbaar!

• 3Baerke22-09-2006

Als je slecht ter been bent moet je daar vooral niet heengaan. Sterk hellende weg. App. is mooi maar erg donker en koud. Na 9.30uur kun je niet meer buiten zitten. Zon weg, harde wind. Dit betreft de begane grond. Op de eerste en tweede etage volop zon. Eigenaresse is uiterst vriendelijk. Dat was dan ook het enige pluspunt. Uitzicht op de beg. grond is niks. Bomen vlak voor je neus en een hoge muur van een ander hotel. Dit is goed als je er alleen maar hoeft te slapen en als je goed ter been bent, anders kan je beter thuisblijven.

Appartement Angela info

• CafeNiet beschikbaar