9,6

37 reviews over Hotel Aegean Palace in het Nederlands

Lekker rustig

Elwin
5-1-2011

Zeer netjes en mooi onderhouden! Vriendelijk ontvangst/receptie. De locatie zelf is zeer rustig, maar zeker de moeite waard om eens te verkennen. Verder is alles goed te bereiken via het openbaar vervoer. Mooi onderhouden zwembad, en de kamers worden ook elke dag schoongemaakt. s'avonds kun je aan de bar in het hotel gezellig wat drinken. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2011
2008

een aanrader

Vander Meeren -Anseeuw
19-8-2008

Als je kiest voor een rustige vakantie, ben je hier voor 100% aan het juiste adres. Hier word je ten volle met rust gelaten. Nette, verzorgde en dagelijks gepoetste kamers! Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Het ruime en propere zwembad weerhoudt je zeker om aan de minder aantrekkelijke kust te gaan zonnen. Voor wie het wat drukker mag zijn, kan gerust in het naburige Platanias terecht. Wij genoten in elk geval van een schitterende vakantie !

Gereisd familie in augustus 2008

Mooi rustig en verzorgd hotel

Anita
18-8-2008

Wij hebben dit hotel geboekt wegens het label "relax". Dit is volledig correct. Geen shows/spelletjes of wat dan ook in dit hotel. Wel kan je s'avonds rustigs aan de bar iets nuttigen. Dit hotel is dan mssh ook minder geschikt voor tieners.

Eigenlijk heb wij niks negatiefs over dit hotel te vertellen. Mooi zwembad met genoeg ligstoelen. Wel geen douche voorzien aan de poort van het hotel voor als je van de zee kwam. Kamers en onderhoud in orde.

Het eten was ook O.K. Niet superuitgebreid maar voldoende afwisseling. Restaurant aan de rand van het zwembad. Steeds buffet en voor de dranken wordt je vlot en vriendelijk bediend.

Op het strand vlakbij is een heel leuk typisch grieks restaurantje. Zeker eens doen!

Verder goede busverbindingen naar alle kanten en steden. Ja wij kijken er met een zalig gevoel naar terug.

1/08/08 tem 11/08/08. Anita en Luc

Gereisd met partner in augustus 2008

een zeer mooi hotel

stephanie
10-8-2008

een mooi hotel.

zeker de kamers met prive zwembad zijn aan te raden

eten het is heel goed verzord.

van 1/08 tot 8/08/08

Gereisd met partner in augustus 2008

mooi hotel, kamers met privézwembad zijn super!

Wendy en Rens
31-7-2008

Wij zijn eind juni 2 weken in dit hotel geweest. Bij aankomst stond er nog een maaltijd klaar. Wij hadden een kamer met privézwembad en dat is echt relaxed. Vriendelijk personeel zeker aan de bar. er is wel een Griekse avond 1x in de 2 weken en kost €18,50 dan is het onbeperkt bbq en en tot in de late uurtjes dansen en genieten van een mooie zonsondergang. Wat ik minder vond is dat er in de omgeving niks te doen is. Een huurauto heb je echt nodig. Voor de rest is het geweldig.

Gereisd met partner in juni 2008

Fantastisch hotel

Nathalja Szlapka & Ken Dillen
28-7-2008

Mijn vriend en ik hebben het hotel reeds 2 maal bezocht.

Het hotel is rustig gelegen, nabij het strand. Ongeveer 5 minuten met de auto of bus naar het dorp Platanias, waar je heerlijk kan winkelen, eten & drinken!

De kamers van het hotel zijn erg netjes, en vooral de kamer met eigen zwembad is zeer de moeite waard.

Ook het algemene zwembad is van alle gemakken voorzien, genoeg ligbedden en een diepte van 4,30!!!!

Eten en drinken is goed verzorgt en voor ieder wat wils.

Ook het personeel is zeer vriendelijk en helpen je graag. Wij hebben een perfecte vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2008

Hier kom je tot rust !

Jan & co
17-7-2008

Het hotel is ideaal om tot rust te komen. Het is niet te groot, is verzorgd, ligt op korte afstand van de zee en er is weinig in de buurt dus ook weinig drukte. De juniorsuites met privézwembad zijn een aanrader hoewel een 2e TV in de aparte kamer niet zou misstaan. In je zwembad is de privacy maximaal;

Het eten is goed hoewel ik vooral 's morgens variatie miste (altijd zelfde broodjes, geen aparte yoghourt) en s"avonds was de kwaliteit van het vlees soms zwak. De snacks aan de poolbar zijn lekker.

Het personeel is steeds vriendelijk maar het heeft me wel gestoord dat men mij kost wat kost 15€ wou aanrekenen voor de minibar terwijl ik die niet gebruikte !

Er is geen anmimatie, ook geen Griekse avond (hoewel in brochure vermeld) maar wie rust zoekt heeft daar geen behoefte aan. Je beschikt er best over een huurwagen maar de bus naar Chania kan je rechtover het hotel nemen.

Gereisd met partner in juli 2008

bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en er stond

H.M.W.Cenin Jansen
24-6-2008

bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en er stond een maaltijd voor ons klaar, tijdens het verblijf hp vonden we de prijs 3.50 voor koffie wel duur, kamers werden goed bijgehouden, handdoeken dagelijks verschoond.personeel vriendelijk,hotel ver weg van winkeltjes, wel rustig.een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2008

wij hadden dit hotel geboekt per 4 januari 2008.

Echter, 2 dagen voor ons vertrek (23 april 2008)kregen wij te horen dat het hotel niet open ging.

Gereisd met partner in mei 2008

mooie kamers goeie sweer lekker rustig goed eten bijna alles is wel goed maar bijv de fitnes room mag opgeknapt worden en er staat game room die is er niet die kunnen ze er dan bij maken en in de kelder staat een bliljart tavel die niet is angesloten verder is het goed van mij mag er een ster bij

Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean Palace in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.