Appartement Valentino

Appartement Valentino

Appartement
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Valentino voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Valentino in het Nederlands

Super plek

Desiree Janssen
27-8-2015

Voor ons is dit een van de mooiste plekjes op aarde. Direct aan de zee, prachtig uitzicht en de meest vriendelijke mensen die je iedere dag verwennen. Eenvoudige appartementen die alles bevatten, uiterst schoon zijn. Kortom gewoon heel mooi.

Appartement info

• AdresBali 74057
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Valentino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valentino in Bali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valentino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.