Hotel Sunset Bali

GriekenlandKretaBali

8.6FantastischScore uit 5 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over Sunset Bali

• 8lydia15-06-2019

Zou er nog een keer heen willen

Een fantastisch goed hotel Niet geschikt voor ouderen die slecht ter been zijn

• 0limburg07-08-2011

mooie omgeving, redelijk hotel

Leuk hotel, omgeving was mooi maar erg bergachtig, daardoor niet geschikt voor mensen met een handicap of kinderwagen. Dicht bij een mooi strand, indien veel wandelen geen probleem is dan zijn er rondom Bali zeer mooie stranden. Tip: Evita strand. In Bali zelf is er niets te doen. Erg warme temparaturen in juli en augustus. Zee erg zuiver en helder. Half pension was redelijk maar met weinig variatie, ontbijt elke dag precies hetzelfde en verder basic. Indien je vervoer hebt blijkt Kreta een prachtig eiland te zijn, persoonlijk vonden wij de omgeving van Chania mooier ( groener ) De bevolking was erg gericht op zichzelf, vriendelijkheid liet vaker te wensen over, terwijl de Griekse bevolking vaker behoorlijk werd bevoordeeld, ik had zelf het gevoel niet welkom te zijn. Bij navraag werd dit door meer mensen ervaren

• 10sandy10-08-2010

volgend jaar weer

We zijn afgelopen nacht terug gekomen van 15 super dagen. De mensen zijn er erg vriendelijk het eten was 14 dgn goed elke dag anders. we hadden een kind van 13 bij ons zelfs die heeft het goed naar zn zin gehad!. Het is een rustig dorpje voor mensen die van natuur,rust en strand houden zijn hier echt op zn plaats Verder gaan wij volgend jaar voor 4 weken terug

• 8rivet11-07-2010

nous on aime beaucoup

nous y allons depuis 3 ans une semaine en juin on aime beaucoup c est sur qu il ne faut pas s attndre a un hotel club nous prenons formule ppetit dej hebergement la demi pension est possible service impec piscine RAS personnel tres sympa par contre ils ne parlent pas français

• 7Sisse Okkels Bærholm26-07-2008

Virkelig dårlig mad. Ellers skønt

Rigtig dejligt hotel med en god beliggenhed i Bali. Udelukkende tyske, franske og tjekkiske gæster. Pæne og rene værelser/lejligheder. Venligt og åbent personale. Dejlig pool med skønt poolbar-miljø omkring. Poolen er dog ikke velegnet til til meget små børn da børneområdet er rimeligt dybt. Største minus er at aftensbuffeten var virkelig dårlig. Det samme dårligt tilberedte mad mange gange på få dage. Kan absolut ikke anbefale maden på dette hotel.

• 10manuela17-10-2007

es ist ein sehr schönes hotel und alle die da arbeiten sind sehr lieb und sehr kinderfreundlich.wir waren die jahr leider in einem anderen hotel aber nur weil wir eine traurige erinnerung dieses jahr hatten aber nächstes jahr geht es wieder nach sunset.Wir haben die Besitzer besucht die waren wieder sehr nett auch wo wir dieser jahr leider nicht da waren.

Hotel Sunset Bali info

Payment

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals