Hotel Stone Village

GriekenlandKretaBali

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Stone Village voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 6 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Stone Village

• 8Mariët29-06-2019

Heerlijke plek

Heerlijkverblijf gehad, fijne kamer. Het complex heeft 2 zwembaden. Overdag lekker rustig. S ochtends super ontbijt met veel lokale producten.

• 3Marieke01-11-2015

Nooit meer

Het is echt niet zo fantastisch als de beoordelingen en de foto's doen vermoeden. Positief is dat het complex er gezellig uit ziet en de bediening op zich vriendelijk maar.. De zwembaden worden niet goed gezuiverd, vies troebel water. Douchebak overstroomde steeds als je er even in stond. De kamers werden echt niet goed schoon gemaakt. Als je op blote voeten liep, waren ze binnen de korste keren zwart. overal haren. Bedden zeer hard, ik heb daar nooit snel last van maar dit was te erg.De buren lagen zelfs op hun luchtbedden waar ze overdag mee op het water dobberden, te slapen.Het eten vond ik slecht.Inderdaad er is heel veel keus bij het ontbijt, maar ik prefereer minder keus en goede kwaliteit in plaats van super veel keus en slechte kwaliteit. 1 keer s'avonds gegeten.Bestelde vis, wat we kregen zou best eens een blik Wiskas hebben kunnen zijn, bah. speeltuintje schommel kapot, alles vies, wordt niets aan gedaan. De dieren zitten in vieze hokken.Slechte prijs/kwaliteit verhouding.

• 10jos14-05-2014

Fijne plek, lieve mensen

Stone village is ons goed bevallen. Het appartement was ruim, het eten goed, maar vooral het personeel en eigenaar dimitris zijn super! Klantvriendelijk en servicegericht: we voelden ons echt verwend. Elke dag werd het apartement ook heerlijk schoongemaakt; zelfs de afwas werd voor ons gedaan. Ook de kinderen vonden het prachtig: lekker zwemmen, elke avond ponyrijden. We komen hier graag nog eens terug!

• 9Rosanne Roelse22-10-2013

Super leuk 'mini-dorpje'!

Ruime kamers alles van steen, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Bed vrij hard maar te doen. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet tussen 8 en 10 uur is echt super lekker! Kan 's avonds dineren mits je je gerechtskeuze 's morgens doorgeeft. Erg leuk voor kinderen met de mini-zoo, speeltuintjes en zwembaden maar zeker ook leuk voor mensen zonder kinderen. De zelfgemaakte rode en witte wijn en honingraki zijn erg lekker (te koop in het winkeltje). Legaria beach in Bali is een fijn aflopend zandstrand waar je ook zonder bedje-met-parasol kunt liggen, dit strand is evt. aan te lopen vanaf Stone Village maar wij hebben de huurauto gepakt.

• 9rita07-08-2013

schitterende plek

zeer verzorgde accomodatie. Je voelt je inderdaad als in een klein dorpje. Erg leuk met alle dieren die erg goed verzorgd worden Personeel is heel erg vriendelijje . S'avonds kun je gezellig op het terras wat drinken of eten. De sfeer is heel intiem

• 8Marieke_vanB14-05-2013

Sfeervol, speels stenen dorpje met eigen minizoo

Stone Village is een speels terrein, met veel niveauverschillen, trapjes en hoekjes. Veel groen en mooie bloemen. Verschillende zwembaden, die helaas wel koud zijn, maar wel met genoeg ruimte. Ontbijt is uitgebreid, lunch en diner zijn prima. Niet heel exquise, maar heel keurig geprijsd, waardoor de prijs-kwaliteit heel goed is. Personeel is erg vriendelijk en zorgzaam. Vooral de dierenverzorger, die stoicijns iedere avond met de pony en de ezel talloze rondjes loopt met de kinderen uit het hotel. Wat een luxe, zulk leuk vermaak voor de kleintjes. Kameel Camilla is ook een topper, die komt nieuwsgierig aanwandelen wanneer je haar roept.

Hotel Stone Village info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met