Appartement Seaview

Appartement Seaview

8.8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Bali

Op vakantie geweest naar Seaview?

8.8Fantastisch

• 9.7Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Seaview

• 8v.d.hurk02-02-2006

wij zijn hier geweest oktober 2003 het weer was nog erg goed het appartement was super geweldig uitzicht de bar beneden met het restaurant is in okt. gesloten maar genoeg restaurants waar je lekker kunt eten. groetjes Thea

Gereisd in februari 2006

• 8Claudia04-02-2004

Seaview dankt zijn naam aan de schitterende ligging in een heerlijk plaatsje. Het uitzicht is geweldig. De bereikbaarheid is best goed, maar de bus kan er niet komen. Je wordt door de eignaar opgehaald, dus een prima service. Eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. En vanaf het app. loop je zo het rustige, kleine plaatsje in. Bovendien ligt het strand om de hoek. Let op, niet geschikt als je slecht te been bent. Veel klimmen en beenspieren trainen, maar verder prima!

Gereisd in februari 2004

• 9Henny en Marijke20-10-2003

Wij zijn hier juni 2003 geweest. Het appartement is schitterend gelegen. Wij hadden het bovenste appartement met uitzicht op zee, voorzien van een groot terras. Bediening, 's avonds aan de bar was bijzonder hartelijk. We vonden het eten in de restaurants een beetje tegenvallen. Bali is een leuk stadje waar je je boodschapjes kunt doen en een beetje kunt rondlopen. Strand is op loopafstand, je moet wel goed ter been zijn, want je moet een behoorlijke steile weg aflopen. Het is een mooi strandje en je kunt er goed snorkelen

Gereisd in oktober 2003

Appartement Seaview info