Wellness hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°20°
Hotel Filion Suites Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Filion Suites Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Corendon

2 reviews over Hotel Filion Suites Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig !

belinda van den ham
28-6-2014

Wij zijn net terug uit Bali/Kreta, Filion. Het is een prachtige, wonderschone, zeer rustige omgeving. Wil je tot rust komen, echt tot rust is dit de ideale bestemming. Het eten is voortreffelijk, de service ook. Hou er wel rekening mee dat als je minder goed te been bent je hier niet naar toe moet gaan. Het hotel ligt nl in meerdere etage's en moeten er hoe dan ook wel een aantal trappen worden beklommen. Zeker een aanrader !

Gereisd Met partner in juni 2014

Prima hotel voor wie de drukte wil mijden

Mels de Jong
2-7-2013

Rustige ligging, beschaafd publiek, jong en oud. Voornamelijk Duits en Engels publiek, ook wat andere nationaliteiten. Niet of nauwelijks Nederlanders. Prima kamers, fantastisch groot bed, iedere dag verschoning van beddegoed en handdoeken. Half penson geboekt, lunch en drankjes tegen een redelijke prijs. Ontbijt prima, Engels en continentaal. Diner geen onmetelijk buffet, maar voldoende gevarieerd en van goede kwaliteit. Flesje wijn ca. 20 Euro. Wandeling naar dorp Bali ca. 35 minuten. Voor korter verblijf zonder uitstapjes auto niet beslist noodzakelijk, shuttle busje werkt ook prima om een boodschap te doen.Prima en ruim voldoende ligbedden en parasols in zwembaden, géén "handdoekje leg cultuur". Beslist aanrader voor hen die de all inn formule wantrouwen en rust en kwaliteit zoeken tegen een redelijke prijs.

Gereisd Met partner in juni 2013

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Filion Suites Resort & Spa in Bali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Filion Suites Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.