Appartement Bali Mare

14 reviews over Appartement Bali Mare in het Nederlands

Heerlijk

de nederlanders
9-9-2009

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op kreta, veel gezien en gedaan. Bali mare is een gezellig en knus appartementencomplex. Moet nog wel veel aan gedaan worden. Wij hadden veel last van steekmuggen op de balkons. En er moet veel meer gedaan worden aan KINDVEILIGHEID!! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk. Vanuit bali het plaatsje kun je alle kanten op reizen. En ze verhuren bij het complex goede auto´s. Wij zijn wel mensen die zich gauw kunnen redden en niet te hoge eisen stellen aan ons verblijf. Het gaat ons om de vakantie, veel zien en beleven.

nooit meer en zeker niet boeken!

mark
18-8-2009

het is een zeer verouderd pand dat aan renovatie toe is. bedden zijn erg slecht en inrichting is ook oud en waardeloos. de service is minimaal.

NIET BOEKEN!!

Bernadet
28-7-2009

Te weinig en oververmoeid (vriendelijk)personeel. Groot achterstallig onderhoud! Eigenaren niet vriendelijk en niet communicatief. Eten: eentonig, zeer weinig variatie. Niet geschikt voor vegetariërs. Airco bijna €50,00 per week extra

betalen!! Geen animatie, zeer ongeschikt voor kinderen. Kortom NIET HIER BOEKEN! Dit appartementencomplex moet bij elke reisorganisatie uit de reisgids.

2008

Tip check vooral de Duitse beoordelingen

Yvonne, Amber, Kevin, Marcel
7-10-2008

Om een gunstige beoordeling te checken vóór je dit hotel / appartement boekt, check dan vooral de Duitse beoordelingen, die kloppen exact met de werkelijkheid. Negatief dus !

Vakantie reiswijzer/ Zoover, Holiday check etc etc hebben ook Duitse vakantiegangers, en dat is precies voor dit hotel, zeker een aanrader om te volgen wat beoordelingen betreft, met een Duitse touroperator. Iemand die gemiddeld een 9 scoort voor dit hotel, of uberhaupt een 6, zet je op het verkeerde been. 2 maanden later zit mijn kind nog onder littekens van de vlooienbeten, daar opgelopen. Ja ze was met katten bezig, maar ik had liever dat ze er niet waren. Kind blijft een kind, maar sjonge jonge. Wees gewoon eerlijk, het hotel is niks, zwembad is niks, entourage is niks, eten ook niet. Ga niet promoten, als het niks is! Wees eerlijk! Het hotel is achterstallig qua onderhoud, eigenaar is oud en heeft geen enkele zin meer in restauratie of service.

heerlijk

harry ingrid michael
7-10-2008

We hadden een prachtig appartement,dat wel gerenoveerd was.

Het eten was niet slecht, er was altijd wel iets bij dat je wel lekker vond.Maar voor weinig kan je beter in het dorpje gaan eten. Bali ligt lekker centraal voor uitstapjes.

En het dorp heeft mooie baaitjes.

Vriendelijke mensen,eenvoudig maar zeker de moeite waard .

heerlijke vakantie

Harry, Ingrid, Michael
12-8-2008

We hadden een mooi appartement, maar ook wel de mazzel dat die al gerenoveerd was. (de rest volgt.) Het eten was niet slecht er was elke avond wel iets wat je lekker vond. Maar het was ook geen straf om in het dorpje te gaan eten, wat je voor een redelijke prijs kon doen. Het plaatsje Bali ligt vrij centraal wat heel erg makkelijk is als je een uitstapje wilt maken. Bali zelf is een leuk dorpje met mooie strandjes, we hadden een scooter gehuurd wat wel heel makkelijk was. Al met al een heerlijke vakantie gehad en voor herhaling vatbaar. Nog echt Grieks.......

leuke vakantie

fam de wildt verjans
11-8-2008

Mooi hotel iets verouderd maar was schoon en netjes ,eten was eenvoudig maar wel lekker. vriendelijk personeel. leuke eigenaar en eigenaares heel vriendelijk.Mooie ligging

Bali is heel gezellig leuke strandtentjes mooi strand helemaal top

gaan zeker terug.

Ronduit slecht

Yvonne Marcel en Kids
5-8-2008

Geluidsoverlast, vooral 's nachts, slecht eten, weinig keus vooral voor kinderen en slechte hygiëne. Wel leuk gebouwd, maar douche en dergelijke zeer verouderd en slecht onderhouden. Als je ging douchen was alles zeik en zeiknat omdat er geen scheidingswand was het simpele douchegordijn continue naar beneden viel. WC pot vol met bruine strepen, door het water waarschijnlijk, maar zag er vies uit.

Meer kan ik er niet over zeggen.

Zoek wat verder, dit is je geld niet waard. Dan maar wat duurder boeken, want nu zijn we met buiten de deur eten ook duur uitgeweest, ondanks half pension op Bali Mare. Het plaatsje Bali is mooi, dat heeft ons een leuke vakantie bezorgd, heel Kreta is schitterend!!! Geen aanrader dit hotel.

En we zijn geen veeleisende types hoor, maar dit hotel is zonde van je geld.

Als je op de 1e verdieping slaapt kan je luik voor het raam niet open, nacht 1 sliep er al een zwerfkat op ons bed.

Luiken moesten dus dicht blijven, geen zuchtje wind kwam er binnen.

Slechtste hotel ooit

Yvonne Marcel Kevin en Amber
5-8-2008

Meer kan ik er niet over zeggen.

En we zijn geen veeleisende types hoor, maar dit hotel is zonde van je geld.

Heerlijke vakantie gehad

Familie M.
31-7-2008

Dit hotel kan een onderhoudsbeurt gebruiken. Maar het was schoon en dat vind ik belangrijker dan strak in de verf. Eten was niet slecht! Koude gerechten idd bijna dagelijks hetzelfde maar in ons 4sterren hotel vorig jaar was dit ook zo! De warme gerechten waren tenminste Grieks, wat je van de eetcafé's aan de boulevard niet kunt zeggen: die bieden Grieks eten met een Europees tintje (patat, hamburger ook te verkrijgen..). Je gaat toch naar Griekenland om ècht Grieks te eten? Blijf voor de hamburger voortaan thuis. Tip: huur een auto en verken de omgeving. Prachtig! Stap een taverna binnen en laat je verrassen door wat de kok je te bieden heeft!

We hebben een aantal aanbieders voor Bali Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bali Mare in Bali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bali Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.