Hotel Bali Beach & Village

Hotel aan zeeWeer vandaag30°19°
Hotel Bali Beach & Village
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bali Beach & Village voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Bali Beach & Village in het Nederlands

uitstekende vakantie op het strand

Marta
17-3-2017

geweldig hotel, op het strand, het personeel vriendelijk en behulpzaam, zeer smakelijk eten.

Teleurstellend

Sien Lootens
22-6-2015

Bali is gewoon een straat, géén dorp, en allesbehalve gezellig. Er valt bitter weinig te beleven.

Het hotel beschikt over een prachtig uitzicht over de baai, maar wordt teniet gedaan door de onprofessionele (op geld beruste) aanpak. De kamers worden elke dag 'gekuist', maar de klinken, muren, schakelaars, stoelen, bedden worden precies vergeten... om nog maar te zwijgen wat er allemaal onder de meubels lag. De dode insecten en de bloedplekken zorgden voor aparte decoratie. Handdoeken en lakens worden maar één keer om de drie dagen ververst, toch wel wat weinig als het zo warm is.

Het eten was allemaal opgewarmd met weinig smaak of variatie. De properheid trok zich voort in het restaurant. De borden en glazen werden niet goed afgewassen, er hingen spinnenwebben in elke hoek en ook hier veel dode insecten.

Bedden aan het 'privé'-strand en wifi zijn te betalen (wat toch ook niet meer van deze tijd is).

Met kinderen moet je hier ook niet komen, er valt hier niets te beleven!

Ideale vakantieplek

T. Voorneman
7-8-2014

Mooie locatie met een geweldig uitzicht op de baai. Bali is gelegen op een rots tegenover een vissershaven met gezellige barretjes en taverna's. Het hotel is door het niveauverschil minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn (veel trappen). Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Prijs / kwaliteitverhouding is zonder meer goed. Het restaurant is uitstekend en er worden regelmatig traditionele gerechten geserveerd. De hotelkamers zijn prima in orde. De hotelkamers verkeren in goede staat en worden iedere dag schoongemaakt.

D-reizen

Prima hotel, echt een aanrader

Gerard en Sonja Ruiter
22-8-2009

We zijn hier van 19 tot 27 juni 2009 geweest. Omdat de beoordelingen nogal negatief uitvallen willen we hierop een reactie plaatsen. Uit gesprekken met de nieuw aangestelde bedrijfsleider (Nederlands sprekend) blijkt dat ze in de periode 2008 naar 2009 enkele veranderingen hebben doorgevoerd. Zo is oa een deel van het personeel in de keuken en eetzaal vervangen. Mede hierdoor is het eten nu prima, elke dag voldoende keus, warm en goed van smaak. Ook kun je heel gezellig buiten, onder een overkapping, eten en 's avonds een drankje drinken.

Verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is prima,

mooi uitzicht, goed verzorgd zwembad, leuk strand. Wij hadden een mooie kamer in Bali Beach. Als je echter een kamer in Bali Village krijgt is het traplopen wel een nadeel. Dit deel van het complex is nl. wat hoger gelegen. De plaats Bali en omgeving biedt voor een week vakantie ruim voldoende mogelijkheden voor allerlei activiteiten.

2008

Dit hotel kan ik niet aanraden!

Lisette Schlangen
7-9-2008

Het personeel is onvriendelijk, zij spreken alleen Pools, Russisch en Tsjechisch op een enkele uitzondering na. Voor de kinderen is er behalve het zwembad niets te doen. Het eten is slecht en vooral fantasieloos. Het eten dat koud moet zijn is lauw en wat warm moet zijn is ook lauw. Onze zoon van 15 dacht dat Herman den Blijker en zijn team veel zou kunnen betekenen voor het hotel, want de ligging is prachtig, de inrichting van het hotel is sober maar er zijn veel mogelijkheden, als de juiste mensen dit hotel onderhanden zouden nemen. In het dorp zijn de mensen geweldig, zij hebben dan ook veel goed gemaakt. Ondanks dat we all-inclusive geboekt hadden, zijn we in de restaurantjes in het dorp gaan eten, een echte aanrader, als je van authentiek Grieks eten houdt.

Er waren erg veel traptreden om naar onze kamer te komen! dat was erg vervelend met al die koffers. de centrale wc's erg smerig vond ik, en er was geen leuke animatie waaraan de kinderen konden mee doen. kregen weinig handoeken, en moesten bed zelf verschonen. niet veel nederlanders! wel mooi strand maar weinig bedden, en veel mensen wouden vooraan liggen en die lagen er al heel vroeg dus later geen keuze meer. groetjes

2007

Wij zijn hier geweest van 18 t/m 25 oktober

Johan en Marja
29-10-2007

Wij zijn hier geweest van 18 t/m 25 oktober. Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Veel van wat hieronder staat hebben wij anders ervaren. We hadden een mooie kamer met goede bedden.Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed van smaak. Snacks hóéf je niet te nemen, je kunt gewoon warm eten tussen de middag.

wij waren van 17 september tot 21 september heb nog nooit

r-vandenbroek@home.nl
22-9-2007

wij waren van 17 september tot 21 september heb nog nooit zo,n slecht hotel mee gemaakt het eten is verschrikkelijk heel eenzijdig wij hebben een klacht ingediend maar ik denk niet dat het helpt er was geen muziek niks van dat alles ik kom er nooit weer jammer van onze vakantie en slecht voorgelicht door ons rijsburo ik raad iedeeen aan nooit een vakantie te boeken in balibeach en vilagge ik hoop dat er meer klachten komen dat ze er wat aan doen jammer voor de mensen die hun vakantie zo verdient hebben

Wij waren hier van 19 aug tm 16 sept, 22 dagen dus. Alles wat hiervoor gezegd is klopt als een bus.

Ik heb contact gehad met de touroperator en wuiven het af met het hotel mag zelf bepalen wat het met all in doet en de reisgids hoeft niet te vermelden om hoeveel treden 3 etages gaat.

Ik kom hier nooit meer tereug, het is toch wat dat om om de stank van het eten het hotel uitvlucht.

wij waren er van 03/09 tot 16/09 het uitzicht was maar er

jan en gonda bossaert
17-9-2007

wij waren er van 03/09 tot 16/09 het uitzicht was prachtig maar het hotel was niet wat er beschreven staat in de boeken het eten was slecht geen varriatie, het is alleen maar trappen lopen en all in is niet wat het hoort te zijn bedjes en parasol aan het strand moet je betalen. en de koffie was meestal koud. muziek was ook nergens te vinden ja na 11 uur als je moest betalen. mij zien ze in dit hotel absoluut niet meer terug.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bali Beach & Village in Bali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bali Beach & Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.