Hotel Atali Village

Hotel Atali Village
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Atali Village voor je op een rij gezet:

Laatste review

Gastvrij hotel

Miranda,
8-8-2015

Eenvoudig, toch schoon hotel,gastvrij. Eten erg eenzijdig en vooral gericht op het legioen Fransen, Tsjechen, Polen en Russen. Van de 600 gasten waren er maar 20 Nederlanders. Nog niet echt ingesteld om Nederlanders te ontvangen( was het eerste jaar bij Sunweb)

Kenmerken

1 review over Hotel Atali Village in het Nederlands

Gastvrij hotel

Miranda
8-8-2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atali Village in Bali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atali Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.