Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°15°

14 reviews over Appartement Enagron in het Nederlands

Prachtig rustige helder frisse omgeving

Caroline en Ron
9-6-2018

Het is daar fantastische. Heldere frisse lucht, heel aardige behulpzame mensen, groot appartement met bad en balkon, leuk restaurant. S ochtends ontbijt je buiten met klassieke muziek op de achtergrond en voor je bergen , 6 grote gieren die rondcirkelen (op grote afstand) en een stralend blauwe lucht. Het zwembad is heel mooi met fijne bedjes.

Fantastisch, maar let op je spullen.

Veenbes
30-7-2016

Prachtig verblijf, schoon, goed eten, vriendelijke bediening. Het ligt wel in de binnenlanden en je rijdt eerst een uur om hieruit te komen. Dan nog naar je bestemming. Ze zijn zo schoon dat ze snel iets als afval zien en weggooien, zoals persoonlijk aangemeten oordoppen. Het management nam de klacht niet serieus. "dan moet je ze maar niet meenemen".

Gereisd Met partner in juli 2016

Rust, natuur en heerlijk eten

E. Roosjen
27-5-2016

Zeer vriendelijke ontvangst, ondanks dat het midden in de nacht was hielpen ze ons met de bagage naar het huisje brengen, maakten een heerlijke maaltijd voor ons klaar(we hadden half pension geboekt) Geweldig uitzicht op groen, kloof, bergen zowel vanaf ons huisje als vanaf het terras waar het ontbijt en diner was. Het ontbijt en diner zijn zeer uitgebreid en royale porties met zelf gemaakte gerechtjes. Alle mensen waren zeer behulpzaam en vriendelijk. We kregen een wandel/auto/mountainbike kaart van de omgeving. Wij hadden een huurauto. Om Kreta verder te verkennen is een flinke rit door de bergachtige omgeving nodig, wij vonden het niet erg, aangezien je door de natuur met prachtige uitzichten reed.

Gereisd Met partner in mei 2016

Geweldige accommodatie!

Wilmi
30-7-2015

Na een redelijk lange rit en steeds verder van de bewoonde wereld kwamen we in het donker aan bij Enagron met toch wel wat vragen of dit onze plek was om de vakantie door te brengen. Maar nadat we de volgende morgen de deuren van ons 2 kamer appartement open deden waren we om. wat een prachtige ligging, wat een uitzicht. Zeer behulpzame mensen en geweldig lekker eten. Hou er wel rekening mee dat alles ver weg ligt en je niet zomaar even naar de supermarkt kunt of een dorpje bezoekt. Ook is een wat krachtige auto handig omdat de wegen behoorlijk stijl zijn. Maar een geweldige plek om te genieten van al het moois wat Kreta en Enagron te bieden hebben.

Prachtige locatie

Pijls Jos
23-9-2012

Zijn 4 dagen met 4 families op bezoek geweest, Zeer rustige ligging, uitzonderlijk goed eten prijs/kwaliteit, AANRADER!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Paradijsje in binnenland Kreta

Rienk
15-7-2012

Een oase van prachtige appartementen. Prima verzorgd en uitstekend restaurant. Biologisch en originele recepten van Kreta. Mooi zwembad en vriendelijke personeel. We kregen tips wat te doen en hoe ergens te komen. Rustige omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Ciska
7-11-2011

Je komt er aan, en je voelt de rust. Het lijkt een klein rustig dorp op zich, het complex. En heerlijk eten....alles vers! Je mag er ook een kookcursus doen,en dat is gratis!!! Heerlijke wandelingen gemaakt. We bleven hier 3 nachten, dat vond ik prima. Maar voor het eten wilde ik wel langer blijven:>)) In oktober geen last van muggen gehad. De kamer met balcon was ook heerlijk

Gereisd Met partner in oktober 2011

Mooie rustige lokatie met prima eten

Jim wouda
7-10-2011

Robuuste natuur, prima lokatie en ook voor kinderen leuk vanwege wandelingen, goed zwembad en prima eten

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

We wilden eigenlijk niet naar huis!

Tamara
27-5-2010

Een heerlijke plaats om tot rust te komen en te kunnen genieten van het heerlijke eten daar. Wij kwamen redelijk laat aan en werden opgewacht door de manager daar. In ons huisje stond een flesje raki en zelfgebakken koekjes op ons te wachten. Service was echt super, als je iets nodig had werd het geregeld. Vanuit het complex kon je ook heerlijk wandelen. Dit is absoluut een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2010

paradijs

cathelijn
6-5-2010

paradijsje voor rustzoekers en genieters van het authentieke griekse leven hele vriendelijke mensen, mooie omgeving voor kinderen veel rust en speelruimte, een zwembad en dieren

Gereisd Met vrienden in mei 2010

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Enagron in Axos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Enagron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.