Hotel Country Hotel Velani

Hotel Country Hotel Velani

9.8Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Avdou

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Country Hotel Velani voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Country Hotel Velani

• 2019
    10Rosanne De Smet28-04-2019

Een vakantie die voelt als thuiskomen

Wij komen hier al verschillende jaren en het voelt elke keer als thuiskomen. Heerlijk rustig, uniek uitzicht, mega lekker eten dat door Manolis en co bereid wordt met als top verschillende soorten vlees uit de houtoven op zondag. Niet enkel als paardenliefhebber kom je hier aan je trekken, je kan er ook mooie wandelingen maken. Een auto is nodig maar je bent snel overal bij. We tellen al af naar onze volgende vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Inger Hagg25-06-2016

Super plek!

Totale ontspanning ! Erg gastvrije ontvangst . Eten is vers en erg goed bereid. Accommodatie is prachtig gelegen en heel ruim opgezet. Paardrijden biedt voor elk wat wils van de beginneling tot de ervaren ruiter.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Bianca01-05-2016

Een adembenemend uitzicht, toplocatie!

De Nederlandse-Griekse eigenaars hebben een toplocatie met dit hotel/restaurant. Zittend op het terras, uitkijkend over de bergen en het dal, hadden wij een echt vakantiegevoel. Mooi schoon zwembad, nette ruime kamer die goed schoongemaakt werd. De eigenaars hebben leuke tips voor bezienswaardigheden in de omgeving. En als je van paardrijden houdt dan moet je hier zeker heen! Wij hebben hier een week verbleven, heerlijk gegeten en super panoramaritten gemaakt te paard. Het was echt onvergetelijk!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9danielleinholland14-09-2012

Thuis komen in het buitenland!

Country Hotel Velani is geweldig als je op zoek bent naar een rustige plek waar vanuit je diverse activiteiten kan ondernemen in de prachtige omgeving. Natuurlijk ook perfect als je van paardrijden houdt omdat ze prachtige stallen hebben. Wij houden zelf niet van paardrijden en zijn toch blij dat we voor deze magische plek hebben gekozen. Met onze huurauto reden we de laatste 2 km over een onverharde weg (geweldig! Dan weet je dat de locatie uniek is) om ons vervolgens te verbazen over de unieke ligging. Dat uitzicht! Een prachtig zwembad waar je in alle rust kan zonnebaden. Het terras van het restaurant met weer dat uitzicht! Heerlijk eten, door Manolis (eigenaar) gemaakt. Die kan koken! Ook goed voor vegetariërs. Samen met zijn Nederlandse vrouw Sabine hebben ze gezorgd voor een 'thuis-gevoel'. Warme mensen met het hart op de juiste plek & perfecte service. De kamers zijn prima, gewoon goed.Fijn die hor voor het raam. Iedere dag schoonmaakservice. Aanrader! Beste plek in de omgeving.

Gereisd met partner in september 2012

• 10de heer Van der Wal24-10-2011

Prachtige omgeving, Nederlands sprekend

Rustig, goeie paarden een aanrader voor gezinnen met dochters, die van paardrijden houden. En mocht je van feesten houden. Chersonisos is redelij dichtbij.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9Evelien20-03-2011

Zou zó weer terug willen!

Dit is een plek waar (massa)toerisme ver te zoeken is, bestemd voor ruiters, wandelaars en natuurliefhebbers. Slechts op 40 autominuten van Heraklion Airport, midden in de bergen. Ook zeer geschikt voor alleenreizenden: ik heb er een week lang onder begeleiding buitenritten gemaakt te paard. De begeleiding is kundig en verantwoord (op niveau afgestemd). De omgang met de dieren is goed, de paarden zijn braaf en in goede conditie. Dit is heel uitzonderlijk voor een Grieks eiland, waar paardrijden niet is ingeburgerd. De keuken is voortreffelijk. Een verblijf hier is in alle opzichten een absolute aanrader!

Alleen gereisd in maart 2011

• 9Hotbirdx23-12-2008

Als je hier nog gestressed bent...

Hier kom je dus pas echt tot rust. Maar je kan ook verschrikkelijk actief bezig zijn met diverse sporten.

Alleen gereisd in april 2007

• 9Ria van der Togt24-10-2007

We waren erg onder de indruk van de rust en het prachtige uitzicht over de vallei met een diversiteit aan vogels. Ook vanuit het zwembad geniet je hiervan. De kamers zijn ruim, en de badkamer is groot, voorzien van modern sanitair, airco en verwarming. De prijs/kwaliteit verhouding is uniek. De kok Manolis bereidt de traditionele keuken op een geheel eigen verrassende wijze. Sabine en Manolis zijn kanjers die hun gasten op een persoonlijke manier ontvangen. Het kinderbad was nog niet gereed. Er is in de onmiddelijke omgeving een scala van activiteiten, zoals paardrijden,paragliding,caving,en unieke wandelroutes.Wil je toch naar het stand dan is de afstand maar 16 Km.

Gereisd met familie in oktober 2007

Hotel Country Hotel Velani info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats