Tijdelijk €25 aanbetaling

9.6FenomenaalScore uit 10 reviews

9.6FenomenaalScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Country Hotel Velani

• 10Rosanne De Smet28-04-2019

Een vakantie die voelt als thuiskomen

Wij komen hier al verschillende jaren en het voelt elke keer als thuiskomen. Heerlijk rustig, uniek uitzicht, mega lekker eten dat door Manolis en co bereid wordt met als top verschillende soorten vlees uit de houtoven op zondag. Niet enkel als paardenliefhebber kom je hier aan je trekken, je kan er ook mooie wandelingen maken. Een auto is nodig maar je bent snel overal bij. We tellen al af naar onze volgende vakantie.

• 10Inger Hagg25-06-2016

Super plek!

Totale ontspanning ! Erg gastvrije ontvangst . Eten is vers en erg goed bereid. Accommodatie is prachtig gelegen en heel ruim opgezet. Paardrijden biedt voor elk wat wils van de beginneling tot de ervaren ruiter.

• 10Bianca01-05-2016

Een adembenemend uitzicht, toplocatie!

De Nederlandse-Griekse eigenaars hebben een toplocatie met dit hotel/restaurant. Zittend op het terras, uitkijkend over de bergen en het dal, hadden wij een echt vakantiegevoel. Mooi schoon zwembad, nette ruime kamer die goed schoongemaakt werd. De eigenaars hebben leuke tips voor bezienswaardigheden in de omgeving. En als je van paardrijden houdt dan moet je hier zeker heen! Wij hebben hier een week verbleven, heerlijk gegeten en super panoramaritten gemaakt te paard. Het was echt onvergetelijk!

• 9danielleinholland14-09-2012

Thuis komen in het buitenland!

Country Hotel Velani is geweldig als je op zoek bent naar een rustige plek waar vanuit je diverse activiteiten kan ondernemen in de prachtige omgeving. Natuurlijk ook perfect als je van paardrijden houdt omdat ze prachtige stallen hebben. Wij houden zelf niet van paardrijden en zijn toch blij dat we voor deze magische plek hebben gekozen. Met onze huurauto reden we de laatste 2 km over een onverharde weg (geweldig! Dan weet je dat de locatie uniek is) om ons vervolgens te verbazen over de unieke ligging. Dat uitzicht! Een prachtig zwembad waar je in alle rust kan zonnebaden. Het terras van het restaurant met weer dat uitzicht! Heerlijk eten, door Manolis (eigenaar) gemaakt. Die kan koken! Ook goed voor vegetariërs. Samen met zijn Nederlandse vrouw Sabine hebben ze gezorgd voor een 'thuis-gevoel'. Warme mensen met het hart op de juiste plek & perfecte service. De kamers zijn prima, gewoon goed.Fijn die hor voor het raam. Iedere dag schoonmaakservice. Aanrader! Beste plek in de omgeving.

• 10Felicity Baxter22-05-2012

Thank you thank you thank you!!!!!!

From the moment we arrived we knew that we had come to somewhere special, in the breathtaking setting of the Cretan mountains we had one of our most relaxing, peaceful holidays ever! Our invigorating walking and climbing in the area made us all the more grateful for the relaxing afternoons by the pool. We dined in true Greek style every night - thanks to Manolis' wonderful cooking. We sampled the very best of Greek and Cretan specialities, all of which were cooked and presented beautifully. We ate outside on the restaurant's terrace every night, against stunning sunsets and accompanied by the peaceful sound of birdsong - We could hardly believe that we were a mere 35 minutes drive from Heraklion airport. Thank you Manolis and Sabine for making our holiday so special, and making us feel truley welcome. We will definately be back for more!

• 10de heer Van der Wal24-10-2011

Prachtige omgeving, Nederlands sprekend

Rustig, goeie paarden een aanrader voor gezinnen met dochters, die van paardrijden houden. En mocht je van feesten houden. Chersonisos is redelij dichtbij.

• 9Evelien20-03-2011

Zou zó weer terug willen!

Dit is een plek waar (massa)toerisme ver te zoeken is, bestemd voor ruiters, wandelaars en natuurliefhebbers. Slechts op 40 autominuten van Heraklion Airport, midden in de bergen. Ook zeer geschikt voor alleenreizenden: ik heb er een week lang onder begeleiding buitenritten gemaakt te paard. De begeleiding is kundig en verantwoord (op niveau afgestemd). De omgang met de dieren is goed, de paarden zijn braaf en in goede conditie. Dit is heel uitzonderlijk voor een Grieks eiland, waar paardrijden niet is ingeburgerd. De keuken is voortreffelijk. Een verblijf hier is in alle opzichten een absolute aanrader!

• 9Hotbirdx23-12-2008

Als je hier nog gestressed bent...

Hier kom je dus pas echt tot rust. Maar je kan ook verschrikkelijk actief bezig zijn met diverse sporten.

• 10Heike Wolff02-02-2008

Wir fahren jedes Jahr ins Velani. Das allein spricht schon für sich. Das kleine von der sympathischen Holländering Sabine und ihrem griechischen Mann Manolis geführte Hotel ist ideal für Aktivurlaub. Direkt bei den beiden Wohnhäusern mit je acht Zimmern befindet sich der Reiterhof der beiden. Außerdem kann man von hier aus wandern, Höhlen erkunden (Caving), paragliding oder mit dem Auto die geschichtsträchtige Insel erkunden. Die Küche im Hotel ist phantastisch! Und die traumhafte Lage am Nordhang des Dikti bekommt nur wegen der 15 km zum Meer einen Punkt weniger. Die Zimmer haben mitteleuropäischen Standard, Bäder mit Badewanne, sind beheizbar und lassen max. einen Minikühlschrank vermissen.

• 9Ria van der Togt24-10-2007

We waren erg onder de indruk van de rust en het prachtige uitzicht over de vallei met een diversiteit aan vogels. Ook vanuit het zwembad geniet je hiervan. De kamers zijn ruim, en de badkamer is groot, voorzien van modern sanitair, airco en verwarming. De prijs/kwaliteit verhouding is uniek. De kok Manolis bereidt de traditionele keuken op een geheel eigen verrassende wijze. Sabine en Manolis zijn kanjers die hun gasten op een persoonlijke manier ontvangen. Het kinderbad was nog niet gereed. Er is in de onmiddelijke omgeving een scala van activiteiten, zoals paardrijden,paragliding,caving,en unieke wandelroutes.Wil je toch naar het stand dan is de afstand maar 16 Km.

Hotel Country Hotel Velani info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Velani 46, 70005