Villa Avdou Collection Suites

VillaWeer vandaag30°26°
Villa Avdou Collection Suites
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Avdou Collection Suites voor je op een rij gezet:

6 reviews over Villa Avdou Collection Suites in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Alles was goed. Ik zou niets kunnen schrijven wat niet goed zou zijn

Superdeluxe

F &T
21-9-2017

Top: nespresso, goed geoutilleerde keuken, schoon en netjes. Leuk, lief dorpje, waar je de straatjes door kunt struinen en kleine taverna's kunt bezoeken. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden voor iedereen.

Allemaal heel strak modern, ruim en daardoor misten we wat de griekse authenthiciteit. Mn op het balkon zat je erg onvrij en ongezellig, maar daar wordt aan gewerkt in toekomst.

Jammer uit duurzaamheidsoogpunt dat niet gebruikte handdoeken elke dag vervangen móesten worden: verspilling van schaars water, zeep en energie.

Wat een fantastische plek!

Dkdia
16-9-2017

We hebben begin september 10 dagen vertoefd in een van de maisonnettes met een aparte slaapverdieping, de ontvangst door gastvrouw Eileen was zeer hartelijk, lekkere druiven in de koelkast, bedden opgemaakt, op de inrichting is eigenlijk niets aan te merken, aan alles is gedacht, Nespresso apparaat met een eerste lading cups, suiker, peper en zout, broodrooster, alles is aanwezig, complete keukeninrichting, fantastische badkamer en dito slaapverdieping. Heerlijk zwembad met prima ligbedden waar ook badlakens voor worden geleverd. Regelmatige schoonmaak, nieuwe handdoeken en beddengoed. Zelfs de afwas is voor ons gedaan omdat we die vergeten waren...

Wat een prachtige plek om tot rust te komen en het mooie Kreta te verkennen. Op ca. 15 minuten afstand met de auto leuke bergdorpjes waar je prima kunt eten in de diverse tavernes die je daar kunt vinden. Vanaf het terras een schitterend uitzicht over de heuvels richting Heraklion en de kort geleden aangelegde stuwdam. Ook in het dorp zelf is een supermarkt(je) te vinden en een leuke taverne waar je prima kunt lunchen. Voor ons was dit een grandioze vakantie op een hele mooie plek en zeker een adres om nog een keer naar terug te gaan. Een aanrader en zeker een pareltje op Kreta.

The best place to be

Jan v.d. Berg
    13-9-2017

Super locatie, mooie accommodatie, super gastvrouw, prima schoonmaak. Maar het meest blijft mij bij de serene rust, omgeving en de juiste plek om te ontspannen met de juiste mensen die dat mogelijk maken THX.

Het best bewaarde geheim van Kreta!

Florien Mol-van der Zanden
    18-6-2017

Het best bewaarde geheim van Kreta!

Wij verbleven in mei 2017 8 dagen in een 2-kamer villa privé zwembad superieur.

Na een hartelijke ontvangst door Eileen, een zeer vriendelijke Nederlandse dame die al jaren werkzaam is in het toerisme op Kreta, werden we naar onze villa gebracht. Onze mond viel open, over werkelijk alle details in de villa is nagedacht. Alles is hagelnieuw. Het complex is de afgelopen jaren grondig gerenoveerd en voldoet aan alle eisen die een luxepaardje zich op vakantie kan wensen. De villa is rondom voorzien van luiken en binnen zijn overal goede verduisterende ophaalgordijnen aanwezig. De hele villa is zowel binnen als buiten voorzien van prettige verlichting en zelf bedienbare airco. In het keukentje is een eettafel met 4 stoelen aanwezig. In de goed uitgeruste keuken konden we gebruik maken van een Nespresso-koffieapparaat, waterkoker, broodrooster, magnetron, keramische kookplaat met 2 pitten, koelkast met klein vriesvak. De keuken is voorzien van rietsuiker, koffie, peper- en zoutstel, theedoek, vaatdoekje, afwassponsje met afwasmiddel.

Wij kwamen laat aan en daarom had Eileen er zelfs voor gezorgd dat er een fles water, heerlijke cake en broodjes met beleg voor de volgende morgen voor ons klaarstonden!

Als de aanwezige scharrelkippen hun best doen, kan het zomaar zijn dat er tijdens je verblijf ineens verse eitjes in de koelkast staan.

De villa is voorzien van een mooie ruime woonkamer met openhaard en een lekkere grote bank. In de woonkamer hangt een grote satelliet-tv. Door de openslaande deuren kom je via een terras voorzien van een tafel en 4 prettige stoelen bij een werkelijk fantastisch privé zwembad. ’s -Avonds verschijnen in het zwembad gekleurde led-lichtjes. Om het zwembad heen staan 4 ligbedden met dikke matrassen, parasols en er zijn zelfs (gratis) zwembadhanddoek verkrijgbaar bij Eileen.

Verder is er op de begane grond nog een slaapplaats voor 2 kinderen, is er een hang- legkast aanwezig en een kluisje (gratis). Op de begane grond is een apart toilet met wastafel aanwezig, hier tegenover bevindt zich nog een aparte ruime douche.

Volg de trap naar boven en kom uit bij de master bedroom. Grote hoge ruimte met een groot tweepersoonsbed voorzien van echt heerlijke matrassen, kussens en dekbedden. Het beddengoed is spierwit en ruikt zalig. Ook is deze slaapkamer voorzien van een grote hang- legkast, bureau, stoel, spiegel en een satelliet-tv. Verder kun je gebruik maken van een strijkplank met strijkijzer. Via de openslaande deuren kun je ook nog naar een terras waarop twee lekkere ligstoelen en een tafeltje staan. Er is buiten op het terras zelfs een stopcontact en de WIFI op het complex is prima.

Naast de master bedroom is tweede badkamer gerealiseerd. Deze is voorzien van een toilet, ruime douchecabine en een wastafel. Ook aan een echt goede föhn is gedacht.

De dames, die de perfecte schoonmaak verzorgen, zijn 6 dagen in de week aanwezig. Meerdere malen per week verschoning van het beddengoed, de handdoeken, de badmat en de theedoek.

De klusjesman zorgt er dagelijks voor dag en dauw geruisloos voor dat het zwembad wordt schoongemaakt en het zwembadwater van uitstekende kwaliteit is.

Maar het allermooiste hier is het uitzicht vanaf het terras. Zover je kunt kijken zie je olijfbomen en bergen. Het is op het complex gelegen in een typisch Grieks dorpje is het heerlijk rustig. Met de huurauto kun je vanaf hier over de prima wegen allerlei (culturele) uitstapjes maken en boodschappen in de buurt doen.

Eileen vertelde dat het de bedoeling is dat je in de toekomst op het complex kunt ontbijten en dineren, maar dat de vergunningen daarvoor nu nog niet rond zijn. In de buurt zijn overigens genoeg heerlijke restaurantjes te vinden.

Kortom voor ons het best bewaarde geheim van Kreta, wij komen heel graag terug!

Egbert
    3-6-2017

Eind mei 10 dagen mogen verblijven in 1 van de appartementen van Avdou Collection Suites.

We werden hartelijk ontvangen en werkelijk niets was teveel gevraagd.

Heerlijke (nieuwe) boxspring bedden, elke morgen een vers eitje bij je ontbijt enz. enz.

Heerlijk rustig gelegen maar binnen 15 minuten kan je de drukte van Chersonissos opzoeken.

Wij kunnen niet wachten om weer terug te mogen gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Avdou Collection Suites in Avdou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Avdou Collection Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Avdou Collection Suites scoort een 9.67 uit 10 op basis van 6 reviews.