Géén boekingskosten
GriekenlandKretaAvdouVila's AvdouVilla Avdou Collection Suites

Villa Avdou Collection Suites

GriekenlandKretaAvdou

We hebben de beste aanbieders voor Villa Avdou Collection Suites voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 12 reviews

Meer villa info

12 Reviews over Avdou Collection Suites

• 9Esther23-10-2019

Supercomfortabele relax-plek

Supercomfortabele relax-plek. Die bean bags bij het zwembad ... om nooit meer uit op te staan zo fijn! Hier heb ik de eerste nachten flink bijgeslapen, dankzij een goed bed in een verduisterde kamer en een rustige omgeving. Verder is in dit luxe onderkomen aan van alles gedacht om je het leven makkelijk te maken - naast de bean bags bijvoorbeeld een regendouche en badjas, en in de keuken een rasp, citroenpers, kaasschaaf, het is er allemaal. De materialen zijn van een mooie kwaliteit en de hele setting straalt comfort uit, gericht op genieten. Tegelijk een prettig informele sfeer. En inderdaad de gastvrijheid van Eileen: warm hapje bij aankomst in de avond, ontbijtje voor de eerste ochtend, tot aan haar hartverwarmende goede zorgen voor de wat gehavende kat Willem. Kortom: topadres.

• 10Antwan van Summeren25-07-2019

Een Paradijs in Avdou en een absolute aanrader

Wat een topvakantie hebben we gehad bij Avdou Collection Suites. We hadden een 4 persoons huis met prive zwembad. Ons huis was mei jl opgeleverd en was heel functioneel ingericht. Een mooie keuken met veel faciliteiten. Beneden ook een hoekbank met led tv met BVN en een aparte badkamer/toilet, speciaal voor zwembad. Boven 2 ruime slaapkamers met elk een douche en toilet. Heerlijke bedden en ook een tv op de kamer. In de tuin een heerlijk zwembad dat elke ochtend wordt schoongemaakt, meerdere keren per dag automatisch wordt bijgevuld en 's avonds mooie ledverlichting gaf. Daarbij 4 heerlijke ligbedden, een tuinset en bbq inclusief. Eileen de gastvrouw is top en regelt alles voor je. En Maria die ons huis schoonhield is de beste ever!! Aanrader is het diner dat je 2x per week kunt reserveren. Het is een heel rustige omgeving van waaruit je mooie dagtrips kunt maken met veel tavernes nabij waar je heerlijk kunt eten. Absolute aanrader

• 8Monique17-06-2019

Spiksplinternieuw

Het complex is uitgebreid met 12 villa’s. Vraag goed na bij welke villa je terecht komt. De informatie op de website is niet compleet, daar staan enkel nog de eerste villa’s

• 9Simone03-06-2019

Geweldig!

Wat hebben wij genoten van ons verblijf bij Avdou. Luxe maisonnette mooi ingericht met geweldig bed, heerlijke douche, groot terras en fantastisch uitzicht met prachtige zonsondergangen elke avond weer! En brandschoon daar zorgde Michaëla wel voor!!!

• 9A.T.04-09-2018

Fantastisch verblijf

Geweldig verblijf! Alles klopte; rustige locatie, spiksplinternieuw en goed uitgerust appartement en vooral: gastvrouw Eileen! Supervriendelijk, attent en warm - regelde alles voor ons en liet ons er ontzettend thuis voelen. Zeker een aanrader (zelfs voor een lang weekend weg zoals wij!)

• 10Fam. Vu26-07-2018

Fantastische accomodatie

Een perfecte vakantie gehad in Avdou collection suites. Eileen is heel gastvrij en zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt! Er werd voor onze dochter van 1,5 zelfs een opblaasbadje op het terras gezet, wat een service! Het complex ziet er prachtig uit en wordt perfect bijgehouden. Iedere dag werd er door 2 dames schoongemaakt, nog nooit zo’n schone accomodatie gezien. De afstand tot het strand is met de auto goed te doen. Er is eigenlijk niets wat we als niet goed hebben ervaren, zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Anne AL07-10-2017

Fantastische ervaring in een kleinschalig complex

Alles was goed. Ik zou niets kunnen schrijven wat niet goed zou zijn

• 8F &T21-09-2017

Superdeluxe

Top: nespresso, goed geoutilleerde keuken, schoon en netjes. Leuk, lief dorpje, waar je de straatjes door kunt struinen en kleine taverna's kunt bezoeken. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden voor iedereen. Allemaal heel strak modern, ruim en daardoor misten we wat de griekse authenthiciteit. Mn op het balkon zat je erg onvrij en ongezellig, maar daar wordt aan gewerkt in toekomst. Jammer uit duurzaamheidsoogpunt dat niet gebruikte handdoeken elke dag vervangen móesten worden: verspilling van schaars water, zeep en energie.

• 10Dkdia16-09-2017

Wat een fantastische plek!

We hebben begin september 10 dagen vertoefd in een van de maisonnettes met een aparte slaapverdieping, de ontvangst door gastvrouw Eileen was zeer hartelijk, lekkere druiven in de koelkast, bedden opgemaakt, op de inrichting is eigenlijk niets aan te merken, aan alles is gedacht, Nespresso apparaat met een eerste lading cups, suiker, peper en zout, broodrooster, alles is aanwezig, complete keukeninrichting, fantastische badkamer en dito slaapverdieping. Heerlijk zwembad met prima ligbedden waar ook badlakens voor worden geleverd. Regelmatige schoonmaak, nieuwe handdoeken en beddengoed. Zelfs de afwas is voor ons gedaan omdat we die vergeten waren... Wat een prachtige plek om tot rust te komen en het mooie Kreta te verkennen. Op ca. 15 minuten afstand met de auto leuke bergdorpjes waar je prima kunt eten in de diverse tavernes die je daar kunt vinden. Vanaf het terras een schitterend uitzicht over de heuvels richting Heraklion en de kort geleden aangelegde stuwdam. Ook in het dorp zelf is een supermarkt(je) te vinden en een leuke taverne waar je prima kunt lunchen. Voor ons was dit een grandioze vakantie op een hele mooie plek en zeker een adres om nog een keer naar terug te gaan. Een aanrader en zeker een pareltje op Kreta.

• 10Jan v.d. Berg13-09-2017

The best place to be

Super locatie, mooie accommodatie, super gastvrouw, prima schoonmaak. Maar het meest blijft mij bij de serene rust, omgeving en de juiste plek om te ontspannen met de juiste mensen die dat mogelijk maken THX.

Villa Avdou Collection Suites info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)