Villa Pirgos of Hamalevri

9.2Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Arkadi

9.2Fenomenaal

• 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Pirgos of Hamalevri voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

6 reviews over Villa Pirgos of Hamalevri

• 8Peter, Corien & Sara05-06-2015

wat een ruimte om je heen !

Een weekje in het toren appartement complex. 3 losse appartementen, basis ingericht maar zeker niet vervelend. Ga je voor luxe, neem dan het andere appartement. maar wat een vrijheid heb je hier, een tuin zo groot ! Citroenen uit "eigen" tuin. Een heerlijk zwembad. Bedden liggen goed. Zou iets meer bestek en borden in de appartementen worden gelegd. Wij zijn met ons vijven geweest en gebruikten het extra appartement als "praatkamer". We hebben hier zeker genoten.

En ja, ga naar eleven om te eten ! 3 keer geweest terwijl we echt graag ergens anders wat proberen, bleven we hier wel terug komen.

We zijn zelf meer van de kleinere eilanden, maar mochten we terug gaan dan echt wel hier naar toe, maar dan denk ik het andere appartement

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Joke02-12-2014

meer dan topper

In een woord fantastisch.Wij waren met 9 pers.waaronder 3 kinderen.Hebben een ontzettend fijne vakantie gehad

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8anja van gastel19-10-2014

Prachtige villa

Prachtige villa, mooi zwembad. Alleen te weinig privacy door weinig begroeiing rond terras en het feit dat in het torengedeelte een washok is waar elke dag een dame komt om 2 uur lang te wassen strijken en te vouwen. We kregen bezoek van een kat en een zwerfhond die op niet zo aardige manier door de toevallig langskomende eigenaar werd verwijderd.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10yolandevanderveen15-10-2014

huis met een grote Wauw factor

Wij hadden het huis voor 9 pers. Wat een luxe!!!!Het huis is werkelijk van alle gemakken voorzien, zelfs met laptop internet en printer, grote tv in de woonkamer en op alle slaapkamers ook tv. 3 badkamers met toilet. Een geweldige tuin met riant privé zwembad, en super bbq plek. Vanuit de tuin een prachtig uitzicht, en het is er heerlijk rustig! Helemaal privé is het echter niet, de werkster heeft haar werkruimte grenzend aan de tuin. Wij vonden dit absoluut niet storend! Uitslapen als je de slaapkamer aan de weg hebt is er niet bij........de overbuurman heeft meer da 100 scharrelkippen.....wel gezellig om zo gewekt te worden......

Gereisd met vrienden in oktober 2014

2 tips over Villa Pirgos of Hamalevri

• Peter, Corien & Sara, 05-06-2015 Rapporteren

Monastery of Deaf St.Mark aan de andere kant van het huis. Erg mooie kapel, schitterende schilderingen.

Vale gieren gezien op weg naar de andere kant van het eiland.

• anja van gastel, 19-10-2014 Rapporteren

Ga je de Imbros Kloof lopen neem dan geen "taxi"die je aangeboden wordt aan het einde van de kloof. De man rijd levensgevaarlijk en je zit in de laadbak.

0 vragen over Villa Pirgos of Hamalevri

Villa Pirgos of Hamalevri info