Hotel Kapsaliana Village

Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
Hotel Kapsaliana Village
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kapsaliana Village voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Kapsaliana Village in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heeeerlijk!!!

Rudy, Margreet, 24-9-2013

Wie voor rust en ontspanning komt, is dit de juiste plek. Heerlijk eten in het restaurant en uitstekende service. Het eten wordt voornamelijk bereidt met streekprodukten en streekrecepten. We komen zeker terug!

Paradijs op Kreta bestaat!

Wouter & Katinka, 21-9-2013

Dit hotel is een oud dorpje wat prachtig is gerenoveerd tot hotel zonder dat het authentieke karakter verloren is gegaan. Super romantisch! De kamers zijn dus de huisjes van het mini-dorpje en zijn allemaal verschillend. De locatie is wat afgelegen maar wel in een heel mooi groen deel van Kreta met fantastisch uitzicht en in de verte zicht op de zee. Sinds 6 maanden beschikt dit hotel over een chef-kok die de meest lekkere griekse gerechten serveert o.b.v het slow-food concept. Daarnaast een zeer ruim aanbod van olijfolieen en lekkere wijnen.

Het hotel heeft ook een lekker zwembad.

Voor gezinnen met jonge kinderen is dit hotel niet echt geschikt aangezien de meeste bezoekers voor rust en de omgeving komen.

Mooiste 5 sterren hotel

guidog, 22-10-2011

Hotel Kapsaliana is een oud klein dorp dat omgebouwd is tot een hotel. Het is dus geweldig om hier 's avonds door heen te lopen. Tevens bevat het dorp een olijfolie museum. De oude huisjes zijn allemaal omgebouwd tot zeer luxe kamers. Alle kamers zijn anders. De service is super en iedereen is heel vriendelijk. Het eten is ook goed maar bevat helaas weinig griekse specialiteiten. Het is een super romantisch hoteldorp, dat niet echt geschikt is voor mensen met kinderen.

Oase van rust

Rita & Eddy, 6-6-2011

Het hotel is prachtig maar wat afgelegen gelegen (kwartiertje van Rethmynon).

We denken er nog steeds aan terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kapsaliana Village in Arkadi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kapsaliana Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kapsaliana Village scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.