Hotel Elia

GriekenlandKretaAno Vouves

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Elia voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Elia

• 8Marjolein30-06-2018

Leuk voor de natuurliefhebbers

In prachtig natuurgebied met wijds uitzicht ligt deze”luxe b en b” voornamelijk bezocht door natuurliefhebbers/ wandelaars en vogelkijkers.. Van enig uiterlijk vertoon is niks te vinden. De kamers zijn rustiek ingericht, houten vloer, en in ons geval groot terras. (Superior room) Manager is Engelse vrouw met 2 medewerkers waaronder de kok. Eten prima in orde,niks is te veel gevraagd. Opvallend rustig en zeker niet aan te raden voor kinderen of jongere, veel te saai. Mooi zwembad. Voor tripjes is het veel rijden, doelgroep hier zijn de echte natuurliefhebbers die al in de vroege ochtend met rugzak en bergschoenen de bush induiken op zoek naar geluk.. Ook loopt er een jonge vrouw rond die massage en yogoles zegt te geven. Voor mij allemaal veel te zweverig.

• 9coby06-08-2011

een heerlijke plek om tot rust te komen

Hotel Elia in Ano Vouves is een plek waar je tot rust komt. Sfeervol hotel waar relaxen het motto is. Vriendelijke mensen, die hulpvaardig zijn. De mogelijkheid om 's avonds mee te eten met de pot. Gevarieerd lekker ontbijt. Een goed uitgangspunt voor het maken van uitstapjes. Een auto is een must. Litg ongeveer een kilometer of 6 van de zee af.

• 10Mike en Sandra15-03-2011

Super

We waren hier voor de 3e maal en het is hier fantatisch, aardig personeel die je advies geven over trips e.d. Eten was de laatste maal iets minder maar de eerste 2 maal erg goed (lag misschien aan de kok dit keer). Chania is lekker rustig en heeft vele mooie stranden waar je je waant in de Caribean. Huur wel een auto anders wordt het moeilijk om al het moois van deze kant van Kreta te bekijken. Personeel en eigenaar van Elia zijn heel erg aardig, je wordt gelijk in de familie opgenomen. Voor ons was het elke keer een soort thuiskomst. Tip: bezoek de zuidkant van Kreta en boek daar een hotel voor een dag of drie.

• 9Miranda15-06-2010

Geweldig!!

Wat een leuk hotel! Alles heel goed geregeld, schoon, niets is te veel moeite. Het uitzicht is heel mooi. Auto wel huren want anders kom je nergens.

• 10Dirk Daems11-04-2010

Get totaly relaxed in this charming Hotel

This very charming Hotel is the place to be if you want to relax. It's a very small hotel surrounded with olive trees.

Hotel Elia info

Veilig betalen met