Tijdelijk €25 aanbetaling

Zorbas Village

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Zorbas Village voor je op een rij gezet:

4.1OnvoldoendeScore uit 195 reviews
+86

4.1OnvoldoendeScore uit 195 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

195 Reviews over Zorbas Village

• 3Ongelukkige gast van hotel Allsun zorbas13-08-2020

Verschrikkelijk en we moeten nog een week

mooie accomodaties , mooi gelegen aan het strand niet in zwemmen, grote stenen in de zee) is het restaurant verschrikkelijk. De Grieken die t eten opscheppen en opruimen zijn nog oké. De meisjes van de animatie (vooral Melanie) staan ook in t restaurant en die gedragen zich verschrikkelijk, zijn onaardig, blaft klanten af en het wordt maar gepikt. Het eten is echt slecht, een nul!!! We zijn best verwend met all incl. vakanties maar weten dat Griekenland iets anders is dan bijv de luxe AI. Ze noemen dit een 4 sterren, maar eerlijk een kleine 3 ster, meer is t niet waard. Het is n familiehotel, maar Owee als je iets simpels vraagt. Zo heeft ons kind van net 12 een visallergie en eten geen varkensvlees. Vaak alleen vis en varken en niets anders, als je vraagt om een vegetarische pasta(lees pasta in water gekookt klaar, geen andere moeite) dan is t teveel en krijg je niets. Manager onbereikbaar voor commentaar. En moeten nog n week, Sad!!!!

• 1Chris12-07-2019

Irritante regels

Zeer irritant systeem met kaarten op handdoeken Ben je 5 min zwemmen of darten of eten en je komt terug ligt er een kaart dat men je handdoek weghaalt Als je komt voor rust is dat irritant In de ochtend oke maar de gehele dag door.... Verder stinken de drinkbekers

• 1Chris12-07-2019

Dus niet meer

Klote kaart systeem mbt ligbedden Ga je 5 min zwemmen of even drinken halen moet je je kaart terug gaan omdraaien die ze neerleggen Dat was dus eenmalig dit hotel In de ochtend prima systeem maar de gehele dag door: NO GO

• 8Iwan en Belinda22-09-2018

Goed verblijf, uitstekend personeel

Heerlijk genoten van het verblijf. Persoon doet er alles aan om iedereen het naar zijn zin te maken. Het was voor ons de eerste keer een lastminute all inclusive hotel te boeken en we hadden het ons veel minder goed voorgesteld maar het was erg leuk. Het grootste deel van de gasten waren Duitsers en daar hielden ze ook rekening mee bij het eten (niet helemaal ons ding). Verder schone kamers die dagelijks, behalve zondag, worden schoongemaakt. Ontbijt, laat ontbijt,lunch, avondeten en tussendoor allerlei snacks, drinken (ook alcohol) .

• 8Buurman08-09-2018

Heerlijke dagen gehad in dit resort

Het was allemaal fantastische. Alleen de ligging was wat minder. Bijna alleen grote resorts in de buurt. Wel mooi aan de zee. Maar om er ff uit te lopen niet echt gezellig.

• 9B. van Donkelaar04-09-2018

Super! Kan deze accomodatie iedereen aanbevelen.

Uitstekende accomodatie. Vriendelijk personeel. Mooie huisjes, schoon. Het eten is fantastisch. Veel variatie, elke dag wat anders, veel verse vis en vlees. Zowel ontbijt als lunch en diner zijn erg goed. De ligging is erg mooi tegenover het eigen strand. Accomodatie ligt afgelegen. Er is wel een mini boulevard met winkeltjes en restaurants. Pinapparaat is op loopafstand. Dagje Heraklion is leuk, bezoek ook het aquarium. Je kunt 2 treintjes pakken, de ene gaat naar het binnenland, je bezoekt een klooster en een olijvenfabriek. Erg leuke rit door mooie natuur. Het andere treintje gaat door Oud Hersonissos. Daarna door naar het bekende Chersonissos met een stop in de haven. Ook erg leuke rit. Beide ritten zijn niet duur. Enige nadeel aan dit hotel is dat het in de vliegroute naar Heraklion ligt. Dus continue hoor je vliegtuigen, van s morgens vroeg tot s avonds laat.

• 6Ike10-07-2018

Johanna

Anzahl und Zustand der Liegen(100 Liegen am Pool, aber 222 Zimmer, regulär zu zweit bezogen, kann man sich ausrechnen ,dass man keine Liege bekam, Zustand: durchgelegen,verrostet und Metallbügel im Rücken und unterm Hintern, Schirme: verrostet, sonnendurchlässig bei 32 Grad und von Tag zu Tag heißer.Poolbar: viei zu wenig Sitzmöglichkeit, Terasse an der Abendbar: 9 Tische, Bei den Abendtemperaturen eine Zumutung, dass man abends nicht draußen sitzen kann, weil kein Platz ist. Zustand der Toiletten am Pool: Katastrophe, total dreckig und unsauber. Das Bad im Zimmer wurde in den 9 Tagen Aufenthalt nicht einmal gewischt und die Toilette wurde in 9 Tagen keinmal gereinigt. Habe mehrere Personen gesprochen, die dieses Hotel auch auf keinen Fall wieder buchen werden. Einige Gäste mussten sogar mit einem Handtuch auf dem Rasen liegen ,weil ja zu wenig Liegen da waren.Angeblich wären noch Liegen bestellt!!!!

• 6Jolanda19-01-2018

Beetje tegenvaller

Het aangelegde park is heel erg mooi. De hotelkamers liggen in de tropische tuin. Wij zaten op de begane grond met onze 2 jonge kinderen, dus dat was ideaal. Het zwembad vonden wij aan de kleine kant met zoveel mensen, en dus ook het aantal ligbedjes. Je wordt gedwongen om vroeg in de ochtend je handdoek neer te leggen, anders geen plek. Strand matig. Veel stenen en niet lekker voor de kinderen. Stukje verder doorlopen was het beter. Aquapark veel te ver verwijderd van het complex. Daar ook zeer slechte ligbedjes. Kinderanimatie viel tegen. Kinderdisco werd tussen de weggeschoven strandstoelen gegeven en elke avond hetzelfde. Kan veel beter en enthousiaster. De kwaliteit van het eten was ok. Niet heel bijzonder. Wat wij erg vonden tegenvallen was dat het echt elke dag hetzelfde was. Gehakt, kip en vis. Elke dag. 1x werd er sushi gemaakt. Die was niet te eten. Wij hadden er veel meer van verwacht en vinden de prijs kwaliteit ook absoluut niet in verhouding. Voor ons geen 2e keer. Helaas.

• 8minimak21-10-2017

had a good time wit

fresh vegetables are nice, hot chocolate at the poolbar is sloow. in general your waiting long for a drink

Administrative Assistant, 28-10-2017

Dear guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We ensure that your comments will be into serious consideration We are looking forward to seeing you in our hotel.

We always remain at your disposal.

• 10desrat20-10-2017

tout etait parffait

tout etait parfait sourires etserviabilite

Administrative Assistant, 25-10-2017

Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel et de prendre le temps d'écrire votre avis! Nous sommes tellement content d'entendre que vous avez apprécié votre hébergement,. Notre hôtel a pour but de fournir une expérience vraiment unique et nous sommes ravis que nous puissions dépasser vos attentes. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Cordialement,Nous restons toujours à votre disposition.

Hotel Zorbas Village info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar