Hotel Zorbas Village

Laatste review

Goed verblijf, uitstekend personeel

Iwan en Belinda,
22-9-2018

Heerlijk genoten van het verblijf. Persoon doet er alles aan om iedereen het naar zijn zin te maken. Het was voor ons de eerste keer een lastminute all inclusive hotel te boeken en we hadden het ons veel minder goed voorgesteld maar het was erg leuk. Het grootste deel van de gasten waren Duitsers en daar hielden ze ook rekening mee bij het eten (niet helemaal ons ding). Verder schone kamers die dagelijks, behalve zondag, worden schoongemaakt. Ontbijt, laat ontbijt,lunch, avondeten en tussendoor allerlei snacks, drinken (ook alcohol) .

Kenmerken

87 reviews over Hotel Zorbas Village in het Nederlands

Goed verblijf, uitstekend personeel

Iwan en Belinda,
22-9-2018

Heerlijke dagen gehad in dit resort

Buurman,
8-9-2018

Het was allemaal fantastische. Alleen de ligging was wat minder. Bijna alleen grote resorts in de buurt. Wel mooi aan de zee. Maar om er ff uit te lopen niet echt gezellig.

Super! Kan deze accomodatie iedereen aanbevelen.

B. van Donkelaar,
4-9-2018

Uitstekende accomodatie. Vriendelijk personeel. Mooie huisjes, schoon. Het eten is fantastisch. Veel variatie, elke dag wat anders, veel verse vis en vlees. Zowel ontbijt als lunch en diner zijn erg goed. De ligging is erg mooi tegenover het eigen strand. Accomodatie ligt afgelegen. Er is wel een mini boulevard met winkeltjes en restaurants. Pinapparaat is op loopafstand. Dagje Heraklion is leuk, bezoek ook het aquarium. Je kunt 2 treintjes pakken, de ene gaat naar het binnenland, je bezoekt een klooster en een olijvenfabriek. Erg leuke rit door mooie natuur. Het andere treintje gaat door Oud Hersonissos. Daarna door naar het bekende Chersonissos met een stop in de haven. Ook erg leuke rit. Beide ritten zijn niet duur.

Enige nadeel aan dit hotel is dat het in de vliegroute naar Heraklion ligt. Dus continue hoor je vliegtuigen, van s morgens vroeg tot s avonds laat.

Beetje tegenvaller

Jolanda,
19-1-2018

Het aangelegde park is heel erg mooi. De hotelkamers liggen in de tropische tuin. Wij zaten op de begane grond met onze 2 jonge kinderen, dus dat was ideaal. Het zwembad vonden wij aan de kleine kant met zoveel mensen, en dus ook het aantal ligbedjes. Je wordt gedwongen om vroeg in de ochtend je handdoek neer te leggen, anders geen plek. Strand matig. Veel stenen en niet lekker voor de kinderen. Stukje verder doorlopen was het beter. Aquapark veel te ver verwijderd van het complex. Daar ook zeer slechte ligbedjes.

Kinderanimatie viel tegen. Kinderdisco werd tussen de weggeschoven strandstoelen gegeven en elke avond hetzelfde. Kan veel beter en enthousiaster.

De kwaliteit van het eten was ok. Niet heel bijzonder. Wat wij erg vonden tegenvallen was dat het echt elke dag hetzelfde was. Gehakt, kip en vis. Elke dag. 1x werd er sushi gemaakt. Die was niet te eten. Wij hadden er veel meer van verwacht en vinden de prijs kwaliteit ook absoluut niet in verhouding. Voor ons geen 2e keer. Helaas.

Meer van verwacht.

Krisnata,
17-9-2017

Wij hadden positieve verwachtingen door de mooie score MAAR Mooi domein, propere kamer, bakamer (spiegel,handvaten,douchewand) kon properder. Hygiëne zwembad ondermaats (ze spuiten vuil water van het afgespoelde terras in zwembad).Handdoekleggen is ook aan de orde.Na klachten van andere reizigers enkele dagen erg onvriendelijke manier van werken door verantwoordelijke zwembad: handdoeken wegnemen, gooien met ligzetels .Ook onderling bij reizigers discussie, getrek en geduw om ligzetel te bemachtigen. Aquapark is te ver afgelegen.Je moet te voet de weg op waar voortdurend taxi's en bussen reisoperatoren komen.Maaltijden:ontbijt was ok.Middag -en avondmaal eentonig,lauw,vet vlees,...Grote probleem in gans hotel is te weinig personeel en niet aangepast voor zoveel volk.Erg weinig stoelen/ tafels om 's avonds iets buiten te drinken.In restaurant geen propere tafel,geen bestek, geen tas,...Rond hotel weinig te zien.Met de taxi naar chersonisos is 9 € enkele rit.Is en wel de moeite.

Iro, Administrative Assistant, 21-9-2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write an application.

We regret that your expectations could not be met in all respects.

We take your comments very seriously and will discuss all points as we improve our service and performance.

Simpel hotel

Fleur,
1-9-2017

Hotel is in volle verandering, schakelen over naar Vita Hotel keten. Aqua park ligt buiten het hotel maar niet veraf.Je kan ook vragen voor een rit met golfkar. Aquapark is rustig en netter als je het vergelijkt met het kleine zwembad aan het hotel. Ligzetels zijn verschrikkelijk !! Doorgezakt en versleten. Weinig ligzetels aan het zwembad en strand met vuile parasols. Door weinig ligplaatsen is er dan ook een handdoekenrace. Frisdrank is niet lekker !! Vuile meubels op de kamer met schimmelvlekken die eigenlijk moeten vervangen worden. Poetsvrouw deed wel haar best om alles netjes te houden op onze kamer !! Ontbijt was ok maar weinig afwisseling. Middagmaal en avondeten waren lauw. Afwisseling en smaak kon beter. Sommige speciale gerechten waren wel lekker bv. de sushi, mexicaans en kebab. Hun chef patisserie is een echte kenner !! Lekkere desserten !! All in formule klopt niet: bepaalde dranken en gerechten moet je bijbetalen. Vriendelijk personeel en een mooie tuin. We komen terug naar Kreta maar niet naar dit hotel.

Iro, Administrative Assistant, 21-9-2017

Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review!

We ensure that your comments will be into serious consideration

fijne vakantie gehad

annie de boer,
27-8-2017

stenen in zee dus neem waterschoentjes mee,ligt een eindje van doorgaande straat dus lekker rustig.leuke wandelen langs het strand.er loopt een treintje achter het hotel langs het strand naar chersonisos een soort hop on hop off voor 10 euro pp.

Iro, Administrative Assistant, 28-8-2017

Dear Annie,

Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations,. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

Niet voor juli of augustus

Peter,
25-8-2017

In juli en augustus heel veel overboekingen. Het overvolle hotel kan de drukte dan niet aan. Het eten is lekker maar heel weinig afwisseling. Goed voor een dag of 5. Het restaurant olijfboom is zo goed dat de mensen het buffet beter vinden. Te weinig personeel, een afgeruimde tafel vinden of aan zuiver bord aan het buffet is regelmatig een probleem. Het kleine waterpark ligt op 200m van het hotel. Vriendelijk personeel.

Iro, Administrative Assistant, 28-8-2017

Dear Peter,

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write an application.

Best regards,

Nooit meer

nicole,
20-8-2017

Animatie was heel goed ligging oke domein heel mooi maar voor de rest valt er niks goed over te zeggen het eten beneden peil als je het ziet liggen word je al misselijk dan nog maar te zwijgen over het drinken bha echt vies mensen aub bedenk twee keer voor u naar dit hotel gaat begrijp niet dat het zo hoog staat geschreven als je een water vraagt ziet hij bruin om dat de cola die ook niet te drinken is uit de zelfde slang komt vraag u een biertje krijg je het voor geschoteld in een plastic bekertje ook in de bar s'avonds een thee in plastic Maar het ergste is het eten !!!!! gewoon weg troep en dan nog te zwijgen over de hygiëne ook beneden peil zo was ik s'morgens vroeg eens gaan kijken dat ze alles aan het zetten waren onder de bakken nog etensresten van de dag voordien en het ergste moet nog komen gingen gewoon terug op de platen eitjes bakken waar nog eitjes aan hingen van de dag er voor foto's genomen volgen nog Denk twee keer na de tijd dat ik was 30 overboekingen ook dat nog !!!!

Dit hotel ia echt e

Joyce,
18-8-2017

Alles was perfect! Het eten was goed en ook de kamers. Heel vriendelijk personeel!

Iro, Administrative Assistant, 20-8-2017

Dear Joyce,

Sincerely,

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zorbas Village in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zorbas Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.