Hotel Zorbas Village

2.3Onvoldoende

Griekenland, Kreta, Anissaras (bij Chersonissos)

2.3Onvoldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

195 reviews over Hotel Zorbas Village

• 3Ongelukkige gast van hotel Allsun zorbas13-08-2020

Verschrikkelijk en we moeten nog een week

mooie accomodaties , mooi gelegen aan het strand niet in zwemmen, grote stenen in de zee) is het restaurant verschrikkelijk. De Grieken die t eten opscheppen en opruimen zijn nog oké. De meisjes van de animatie (vooral Melanie) staan ook in t restaurant en die gedragen zich verschrikkelijk, zijn onaardig, blaft klanten af en het wordt maar gepikt. Het eten is echt slecht, een nul!!! We zijn best verwend met all incl. vakanties maar weten dat Griekenland iets anders is dan bijv de luxe AI. Ze noemen dit een 4 sterren, maar eerlijk een kleine 3 ster, meer is t niet waard. Het is n familiehotel, maar Owee als je iets simpels vraagt. Zo heeft ons kind van net 12 een visallergie en eten geen varkensvlees. Vaak alleen vis en varken en niets anders, als je vraagt om een vegetarische pasta(lees pasta in water gekookt klaar, geen andere moeite) dan is t teveel en krijg je niets. Manager onbereikbaar voor commentaar. En moeten nog n week, Sad!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    1Chris12-07-2019

Irritante regels

Zeer irritant systeem met kaarten op handdoeken Ben je 5 min zwemmen of darten of eten en je komt terug ligt er een kaart dat men je handdoek weghaalt Als je komt voor rust is dat irritant In de ochtend oke maar de gehele dag door.... Verder stinken de drinkbekers

Gereisd met partner in juli 2019

• 1Chris12-07-2019

Dus niet meer

Klote kaart systeem mbt ligbedden Ga je 5 min zwemmen of even drinken halen moet je je kaart terug gaan omdraaien die ze neerleggen Dat was dus eenmalig dit hotel In de ochtend prima systeem maar de gehele dag door: NO GO

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Iwan en Belinda22-09-2018

Goed verblijf, uitstekend personeel

Heerlijk genoten van het verblijf. Persoon doet er alles aan om iedereen het naar zijn zin te maken. Het was voor ons de eerste keer een lastminute all inclusive hotel te boeken en we hadden het ons veel minder goed voorgesteld maar het was erg leuk. Het grootste deel van de gasten waren Duitsers en daar hielden ze ook rekening mee bij het eten (niet helemaal ons ding). Verder schone kamers die dagelijks, behalve zondag, worden schoongemaakt. Ontbijt, laat ontbijt,lunch, avondeten en tussendoor allerlei snacks, drinken (ook alcohol) .

Gereisd met partner in september 2018

• 8Buurman08-09-2018

Heerlijke dagen gehad in dit resort

Het was allemaal fantastische. Alleen de ligging was wat minder. Bijna alleen grote resorts in de buurt. Wel mooi aan de zee. Maar om er ff uit te lopen niet echt gezellig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9B. van Donkelaar04-09-2018

Super! Kan deze accomodatie iedereen aanbevelen.

Uitstekende accomodatie. Vriendelijk personeel. Mooie huisjes, schoon. Het eten is fantastisch. Veel variatie, elke dag wat anders, veel verse vis en vlees. Zowel ontbijt als lunch en diner zijn erg goed. De ligging is erg mooi tegenover het eigen strand. Accomodatie ligt afgelegen. Er is wel een mini boulevard met winkeltjes en restaurants. Pinapparaat is op loopafstand. Dagje Heraklion is leuk, bezoek ook het aquarium. Je kunt 2 treintjes pakken, de ene gaat naar het binnenland, je bezoekt een klooster en een olijvenfabriek. Erg leuke rit door mooie natuur. Het andere treintje gaat door Oud Hersonissos. Daarna door naar het bekende Chersonissos met een stop in de haven. Ook erg leuke rit. Beide ritten zijn niet duur. Enige nadeel aan dit hotel is dat het in de vliegroute naar Heraklion ligt. Dus continue hoor je vliegtuigen, van s morgens vroeg tot s avonds laat.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Jolanda19-01-2018

Beetje tegenvaller

Het aangelegde park is heel erg mooi. De hotelkamers liggen in de tropische tuin. Wij zaten op de begane grond met onze 2 jonge kinderen, dus dat was ideaal. Het zwembad vonden wij aan de kleine kant met zoveel mensen, en dus ook het aantal ligbedjes. Je wordt gedwongen om vroeg in de ochtend je handdoek neer te leggen, anders geen plek. Strand matig. Veel stenen en niet lekker voor de kinderen. Stukje verder doorlopen was het beter. Aquapark veel te ver verwijderd van het complex. Daar ook zeer slechte ligbedjes. Kinderanimatie viel tegen. Kinderdisco werd tussen de weggeschoven strandstoelen gegeven en elke avond hetzelfde. Kan veel beter en enthousiaster. De kwaliteit van het eten was ok. Niet heel bijzonder. Wat wij erg vonden tegenvallen was dat het echt elke dag hetzelfde was. Gehakt, kip en vis. Elke dag. 1x werd er sushi gemaakt. Die was niet te eten. Wij hadden er veel meer van verwacht en vinden de prijs kwaliteit ook absoluut niet in verhouding. Voor ons geen 2e keer. Helaas.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

6Krisnata17-09-2017

Meer van verwacht.

Wij hadden positieve verwachtingen door de mooie score MAAR Mooi domein, propere kamer, bakamer (spiegel,handvaten,douchewand) kon properder. Hygiëne zwembad ondermaats (ze spuiten vuil water van het afgespoelde terras in zwembad).Handdoekleggen is ook aan de orde.Na klachten van andere reizigers enkele dagen erg onvriendelijke manier van werken door verantwoordelijke zwembad: handdoeken wegnemen, gooien met ligzetels .Ook onderling bij reizigers discussie, getrek en geduw om ligzetel te bemachtigen. Aquapark is te ver afgelegen.Je moet te voet de weg op waar voortdurend taxi's en bussen reisoperatoren komen.Maaltijden:ontbijt was ok.Middag -en avondmaal eentonig,lauw,vet vlees,...Grote probleem in gans hotel is te weinig personeel en niet aangepast voor zoveel volk.Erg weinig stoelen/ tafels om 's avonds iets buiten te drinken.In restaurant geen propere tafel,geen bestek, geen tas,...Rond hotel weinig te zien.Met de taxi naar chersonisos is 9 € enkele rit.Is en wel de moeite.

Iro, Administrative Assistant, 21-09-2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write an application.

We regret that your expectations could not be met in all respects. We take your comments very seriously and will discuss all points as we improve our service and performance.

We hope to see you in the future in our Zorbas Village.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 5Fleur01-09-2017

Simpel hotel

Hotel is in volle verandering, schakelen over naar Vita Hotel keten. Aqua park ligt buiten het hotel maar niet veraf.Je kan ook vragen voor een rit met golfkar. Aquapark is rustig en netter als je het vergelijkt met het kleine zwembad aan het hotel. Ligzetels zijn verschrikkelijk !! Doorgezakt en versleten. Weinig ligzetels aan het zwembad en strand met vuile parasols. Door weinig ligplaatsen is er dan ook een handdoekenrace. Frisdrank is niet lekker !! Vuile meubels op de kamer met schimmelvlekken die eigenlijk moeten vervangen worden. Poetsvrouw deed wel haar best om alles netjes te houden op onze kamer !! Ontbijt was ok maar weinig afwisseling. Middagmaal en avondeten waren lauw. Afwisseling en smaak kon beter. Sommige speciale gerechten waren wel lekker bv. de sushi, mexicaans en kebab. Hun chef patisserie is een echte kenner !! Lekkere desserten !! All in formule klopt niet: bepaalde dranken en gerechten moet je bijbetalen. Vriendelijk personeel en een mooie tuin. We komen terug naar Kreta maar niet naar dit hotel.

Iro, Administrative Assistant, 21-09-2017

Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We ensure that your comments will be into serious consideration We regret that your expectations could not be met in all respects. We hope to see you in the future in our Zorbas Village.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8annie de boer27-08-2017

fijne vakantie gehad

stenen in zee dus neem waterschoentjes mee,ligt een eindje van doorgaande straat dus lekker rustig.leuke wandelen langs het strand.er loopt een treintje achter het hotel langs het strand naar chersonisos een soort hop on hop off voor 10 euro pp.

Iro, Administrative Assistant, 28-08-2017

Dear Annie, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations,. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

Gereisd met partner in mei 2017

Hotel Zorbas Village info