Hotel Venus Mare

1 review over Hotel Venus Mare in het Nederlands

viel tegen

fam Wiel
20-5-2016

2-kamer appartement Venus Mare voor 4 personen erg klein met 2 was te doen. Geen contact met personeel. werd niets gevraagd over hoe je dag was geweest of zo. Eigenaar van supermarkt op de hoek en ook de restauranthouder van restaurant Marina waren erg vriendelijk. Eten bij Marina was super. Lekkere mezze en niet duur.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand300 m
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
      • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
      • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venus Mare in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venus Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.