Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel Serita Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°22°
Hotel Serita Beach
9,7

10 tips over Hotel Serita Beach

celeste, 28-4-2017
Neem de bus vanaf hotel naar heraklion of naar agios nikolaos leuke stadjes en smiddags pak.je de bus weer terug en word je netjes weer voor je hotel afgezet. Retour 8 euro en 12 euro
NT, 21-10-2014
Tip: Bel bij problemen of geluidsoverlast 's avond en 's nachts de bewaking met de hoteltelefoon. Zij grijpen in en lossen het op! Vlaams sprekende bewaker aanwezig.
Jan, 25-9-2014

Een ritje met het treintje wat voor de deur stopt is een leuk uitstapje.

in de Omgeving van het Hotel is weinig te doen Boulevard stelt niet voor.

Wel leuk liggen bij restaurant Captain Bedjes € 6.00 per 2 incl. Parasol Fijn kiezel strand

Let op drank moet hier worden betaald.

We hebben een aantal aanbieders voor Serita Beach voor je op een rij gezet:

Trudy van der Marel, 10-9-2014

Ga wel het eiland bekijken als je de tijd en zin in hebt ,zeker de moeite waard.

Blijf niet heel je vakantie in je hotel .pak ook eens een lekker terrasje.Het eiland is haast net zo groot als Ned. en je kan mooie tochtjes maken.

Fam. Da rosa vicente, 1-8-2013
Treintje naar chersonisos leuk om te doen!
daphrem, 29-7-2013

-waterschoenen mee voor 'strand'/zeeegels.

-buiten het hoogsiezoen boeken

-spinalonga trip niet met kleine kinderen doen en veel water mee

-bij late terugvlucht is kamer bij te boeken voor €35,00 tot 18.00 . wij werden pas 23.25 opgehaald.of gratis kamer voor 40 min om even te douchen.

R. Boshart, 14-5-2013
Met de taxi voor € 8 naar Chersonissos is prima te doen.
christianne, 12-5-2013

Autohuur via Belgie, kan vooraf of terplekke worden betaald, cash/overschr

+ 30 28970 25269 Gijs Oostwouder, Nederlander werkt ginder voor Kretens

vlotte afhandeling in hotel, sleutel via balie terug (all in pakket) dus niet via hotel boeken, veel te duur, probeer zeker www.autohuur-kreta.com

(met groeten andries alfons en christianne uit Belgie)

J Visser, 21-7-2012
- bezoek de swimpool van het complex. Daar werkt Niki, zij is een super leuke en lieve barkeepster
tienuku, 9-10-2011
Huur een auto en verken Kreta. Je zult versteld staan van de afwisselende natuur en de vele culturele zaken die je tegenkomt.

We hebben een aantal aanbieders voor Serita Beach voor je op een rij gezet: