Tijdelijk €25 aanbetaling

Paradise Island Villas

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Paradise Island Villas voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 6 reviews
+10

10FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 10Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Paradise Island Villas

• 10ilona15-07-2013

Werkelijk een paradijs!!

We waren 9 dagen te gast in Paradise Island Villas en het was werkelijk een Paradise! Een ruim huisje met van alle gemakken voorzien (oven, magnetron, koffiezetapparaat, heerlijke douche, alarm, zeer goed werkende airco). Tevens een tuin met optimale privacy en lekker zwembadje. Het peroneel is heel vriendelijk en behulpzaam! Paul en Elena hebben heel veel goede tips (van strand, cultuur tot actief) indien je er op uit wilt. De ligging is perect, rustig gelegen en met Chersonissos op 3-4 km wanneer je behoefte hebt aan meer leven. Als wij naar die kant van Kreta terug keren is het zeker in Paradise Island Villas!

• 10Lex14-05-2013

Welcome to Paradise!

Maatwerk wat ons uitstekend beviel en alles klopte aan de beschrijving. Kom je aan en Eliene ontvangt je met de woorden: Welcome to Paradise! Vanaf dat moment is alles geregeld en kun je relaxen zo je wilt. Prive bij je luxe villa en relaxt social in en om het grote zwembad, bar en buiten eetgelegenheid. Pol zorgt dat we de NL bekerfinale op de ipad kunnen zien.: AZ wint van PSV. Nikos en Mike verzorgen de natjes en droogjes. Eliza zorgt voor een auto waarmee je in de buurt wat kunt rond tuffen. Eliene weet inderdaad leuke opties en legt dit graag aan je uit. Voor het eerst dat we tot en met het laatste uur lekker relaxt bleven hangen. Er waren stellen met kleine kinderen en vijftigers. Wij gaan weer terug volgend jaar!

• 10martine04-01-2013

Helemaal geweldig!

Wat een geweldige vakantie was dit! Het was nog mooier dan op de foto's, niets aan overdreven dus. De bediening was echt ontzettend aardig en de gastvrouw en heer waren helemaal top! Alles was mogelijk, 's avonds laat een balletje slaan op de tennisbaan (speciaal voor ons gingen de lichten nog even aan op de baan), heerlijk aan het grote en mooi verlichte zwembad dineren of lekker prive naast je eigen verlichte zwembadje. Zelfs nog even van de sportzaal gebruik gemaakt, ook dat was allemaal prima. En wil je er lekker op uit, de gastvrouw weet heel veel over het eiland en kan veel tips geven. We hadden (gelukkig) de kinderen thuis gelaten, met al die zwembaden is dat toch erg opletten geblazen. Maar als dat nou het enige minpuntje moet zijn...

• 10Fam. Maas24-09-2011

Echt paradijs!

Prachtige villa's in een rustige omgeving! De service is echt fantastisch, overal wordt aan gedacht en niets is teveel! Een absolute aanrader. De villa's zijn voorzien van alle luxe, zelf koken is mogelijk, eten bij het prachtige zwembad of bestel roomservice om in je eigen tuin bij het s'avonds verlichte prive zwembad te eten. Het eten is heerlijk, vooral het dagelijks wisselende traditionele Griekse gerecht is fantastisch. Met een huurauto zijn alle leuke plekjes op Kreta goed bereikbaar.

• 10P.K.30-07-2011

Beste wat Griekenland te bieden heeft!

Vorige zomer met zn tweetjes 10dagen naar Paradise Island Villas geweest. We kwamen pas rond 23u aan, maar de gastvrouw en heer hadden netjes op ons gewacht. Terwijl we in aan het checken waren werden de koffers als naar binnen gebracht. Ze hadden ook nog 2 verrassingen in petto. De kok had nog wat klaargemaakt voor ons, ivm de late aankomst hadden we vast honger dacht ie. Sandwiches, verse watermeloen, meloen, een fles water en frisdrank stonden al in de koelkast. Het reisbureau had zwembad en zeezicht aangevraagd, er was maar 1villa die beide had. Dit was echter een 5persoons villa, maar die kregen we toch! Heerlijk! Het verblijf was verder in 1woord geweldig, de fotos op de site waren absoluut niet overdreven en wat een uitmuntende service! Iedereen was werkelijk even vriendelijk en behulpzaam. We zijn echt helemaal niets tekort gekomen. Veruit de beste vakantie die we ooit hebben gehad en een aanrader voor iedereen! Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Mirjam30-05-2010

Gewoon perfect!

Deze villa's zijn gewoonweg geweldig. En de service is uitmuntend.

Hotel Paradise Island Villas info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Anissaras, GR-70014