Hotel Ocean Heights View

7.8Goed

Griekenland, Kreta, Anissaras (bij Chersonissos)

7.8Goed

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ocean Heights View voor je op een rij gezet:

Tjingo

33 reviews over Hotel Ocean Heights View

• 9Sien02-10-2019

Ik heb een topvakantie gehad.

Ik heb met volle teugen genoten van deze vakantie Alles was aanwezig voor een fijne vakantie Het personeel verdiend een grote pluim, wat een harde werkers , en zo behulpzaam Enige minpuntje was dat het internet niet op de kamers werkte, maar je kan even op het balkon zitten om te internetten, en overal verder was het goed internet Heerlijk gegeten, dus helemaal top

Alleenreizend

• 9Jeroen02-10-2019

Kreta, voor wie tot rust wil komen.

Heerlijk verblijf gehad met heerlijk eten, een lekker zwembad en vooral het aanstekelijk gezellig personeel. Ze werken zich echt een slag in de rondte om het iedereen naar hun zin te maken. Op 800 meter lopen is een bushalte die je aan de ene kant naar o.a. Heraklion (en Knossos) en het Cretaquarium brengt en aan de andere kant via Chersonissos naar Malia en Agos Nikolaos. Zeer schappelijke prijzen en zeker de moeite waard. Een "strandwandeling" langs de resorts tot aan Europe Beach is ook een aanrader.

Alleenreizend

• 8Liesbeth25-09-2019

great

Prima hotel en vriendelijk personeel, dat heel hard werkt om het naar je zin te maken. Eten vonden we heerlijk en gevarieerd. Zwembad, tennisbaan ( zonder kosten ) etc. volop gebruikt. Shuttle bus naar strand en stad twee keer per dag ook comfortabel. Strand ook goed aan te lopen met de rest van de omgeving. Komen zeker volgend jaar terug.

• 7Anoniem19-09-2019

Prima vakantie gehad

Het personeel is echt heel erg vriendelijk, werkt knetter hard en wil er voor iedereen een fijn verblijf van maken. Er gaat een shuttlebus 2x per dag naar het strand en Chersonissos en je kunt in het hotel een auto huren. Wandelen naar het strand is ongeveer een kwartier. Het buffet was niet heel groot, maar wel voldoende variatie en de kwaliteit was goed. Wat minder goed was, was het minimale aanbod en de kwaliteit van de drank. Op water, bier en de cocktails tegen betaling na, vonden wij het allemaal niet smaken. De matrassen zijn heel slecht, wij hebben daardoor de eerste 2 nachten niet kunnen slapen, dit kwam ook doordat wij op een kamer boven de parkeerplaatsen zaten waar de hele nacht door mensen arriveerden en vertrokken en er een airco op het balkon enorme herrie maakte. Gelukkig was de receptioniste zo vriendelijk om ons een andere kamer te geven waar we aan de rustige kant zaten en een iets beter matras hadden.

• 4Daniël Wijtman11-09-2019

Ondermaats eten&drinken weinig keuze Slecht!

Let op als je deze vakantie boekt het is zeker geen 9.5 waard. Eten is ondermaats v oud brood te lang gekookte eieren het was echt slecht en niet lekker. Avond eten eigelijk het zelfde ondermaats om maar niet over de zogenaamde snacks beginnen het was letterlijk een mini koelkast bij de zwembadbar met voorverpakte sandwiches dat waren alle snacks echt nog nooit zoiets slechts meegemaakt wilde we lekker wat drinken bij de zwembad bar halen de keuze is niet reuze zeker als je geen bier drinkt die trouwens wel prima smaakte dan heb je verder keuze uit: raki, ouzo of Brandi voor de rest moet je 5 euro extra betalen de vaste frisdranken zijn slap en smaakloos. Dus een mix word al snel niet lekker en dan kan je voor dat geld beter elders uitgeven alleen dan komt het volgende probleem er zit letterlijk niets ik de buurt op normale loopafstand. 1ste supermarkt minimaal 15 min lopen heuvel op en af strand is 20 min Ik zou even verder zoeken

• 8Arend Moerman05-08-2013

Een leuk hotel, maar ver van zee.

Oceanis hotel, gelegen te Anissaras, is een prima hotel. Het eten is goed, het zwembad is goed, de plek ziet er goed uit. Alleen is het zo jammer dat het strand ver ligt. En dan is het strand ook nog eens vol met rotsen. Gelukkig was verderop genoeg zandstrand aanwezig. Daarom kan ik het ook aanraden om een auto te huren, want het hotel ligt niet dicht bij de toeristische dingen. En Kreta verdient het om per auto verkend te worden, en niet alleen aan de kust bewonderd te worden.

Maar het personeel is zo verschrikkelijk goed en fijn. Het is geen rariteit om s'avonds nog met het personeel aan de bar te hangen, of om met hun de sirtaki te dansen. Ook zijn ze behulpzaam en genieten ze oprecht van interactie met de mensen, en zijn ze nooit te beroerd om een praatje te maken of een gerecht te adviseren bij het buffet.

Al met al vond ik het een fijne vakantie, ondanks dat het strand erg ver lag. Mij zien ze hier weer eens terug!

Anders

• 8F. ( Frank) Kees05-12-2009

Goed hotel; prijs kwaliteitverhouding

Ik was in dit hotel van 17 september tot en met 1 oktober 2009. Ligging van dit hotel is lekker rustig. Bedienend personeel werkte hard en was vriendelijk. Het was er gezellig. Gezelligheid moet je ook zelf maken.

Met vrienden

• 8Jack Tebbens01-10-2009

Prima hotel

Vannacht terug gekomen geweldige tijd gehad 15 dagen all inc prima eten mooie wandeling naar het strand wil je naar de stad 2x perdag gaat de gratis hotel bus naar het centrum .We gaan zeker nog eens terug

• goede prijs/kwaliteit verhouding

Waren hier van 18-25 sept 2008 Hotel was goed. Erg rustig en de drukte kun jezelf opzoeken. Kamers netjes en schoon Personeel vriendelijk. Eten: voldoende keus en lekker [ er is geen kok die koken kan naar alle monden] Voor de prijs is het zeker de moeite waard.

Met vrienden

• 4Hans Bink Sjaak de Bruin30-09-2008

Blijf hier weg

Blijf weg uit dit hotel een en al ellende. veel dronken mensen en een immensie herrie . Zijn 's nachts nog uit deze hel vertrokken voor een andere accomodatie. Hotel ALOI vlabij prima lokatie, vriemdelijk,gezellig wel basic maar uitermate rustig.

Anders

BeachCheck

0 tips over Hotel Ocean Heights View

0 vragen over Hotel Ocean Heights View

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Strijkservice

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk