Hotel Mitsis Laguna Resort & Spa *****

Hotel Mitsis Laguna Resort & Spa *****

Hotel Mitsis Laguna Resort & Spa
Hotel Mitsis Laguna Resort & Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Laguna Resort & Spa voor je op een rij gezet:

201 reviews over Hotel Mitsis Laguna Resort & Spa in het Nederlands

Mooi resort

Jolanda, 16-1-2018

Mooie kamers met lekkere bedden. Verzorging van all inclusive was goed, maar niet te vergelijken met mistig Blue domes op Kos. We hadden een beetje dezelfde verwachting, dus dat viel een beetje tegen. Verder alles prima verzorgd. Zwembad was te koud om in te zwemmen.

geweldig hotel

familie, 10-9-2017

een geweldig hotel, goede service, lekker eten ligging iets minder

klagers op deze site begrijp ik echt niet alleen maar lof over hotel en personeel

Voor een heerlijk relaxte vakantie

Gezin met volwassen kinderen, 3-9-2017

Het is zonder twijfel een heerlijk hotel voor een relaxte vakantie! Maar het heeft onder druk moeite om de kwaliteit te handhaven. Dat ligt zeker niet aan de medewerkers; zonder uitzondering super klantgericht!! Het was voelbaar ook een beetje eind vh seizoen en dat mag met die ambities eigenlijk niet. Maar sommige zaken laten zich ook lastig sturen, zoals het gedrag van de gasten. Wat een gezeur over sterren en van alles en nogal! Vaak een groot gebrek aan realiteitszin! Niet doen; gewoon heerlijk genieten van de service en de oprechte gezelligheid van de medewerkers! Klasse!

Zeer goed hotel

Miranda, 28-8-2017

We hebben 10 dagen genoten in dit mooi opgezet hotel.

Eten was lekker,super gemotiveerd en aardig personeel.

Na een lekkage op onze kamer overgeplaatst naar een andere kamer. Snelle service.

Zwembaden heerlijk maar helaas wel erg vroeg handdoeken leggen.

Het enige minpuntje: 's avonds is het saai! Elke avond een zanger/zangeres of bandje met steeds dezelfde liedjes. Te weinig plaatsen om te kunnen zitten.

Wij gingen daarom laat eten en gezellig natafelen.

super hotel

daniel, 12-8-2017

Super mooi en proper hotel. Pure luxe . Allemaal harde werkers en altijd met een smile. Drinken en en ijsjes worden u aan strand gebracht. Gratis luxe stoelen en paraplu aan zee. Gaan iedere jaar op vakantie 5* altijd goed geweest maar deze heeft ietjes meer . Buiten het hotel is niks te doen maar voor 8 euro ga je naar het centrum.Klagers heb je altijd dat zijn mensen die in het dagelijks leven ook altijd klagen. Wij hebben het super naar ons zin gehad. Bedankt alle mensen die in dit hotel werken. Wij komen zeker terug.

Aangezien de beschrijvingen via de sites zo formidabel leken, hadden wij toch enige verwachtingen van dit 5 (!) sterrenhotel.

Wij hadden een familiekamer geboekt. Toen we echter naar de kamer mochten, merkten we op dat wij slechts 2 kasten hadden voor 4 personen, Waarvan de ene kast 3 kleine boorden had (1 waarop de kluis zich ook bevond) en de andere kast was een hangkast met hangers. In de hotelbeschrijving stond dat de familiekamer bestond uit 2 aparte kamers, dit was niet het geval. Neem geen familiekamer als je met 2 volwassenen bent en 2 oudere kinderen. De 2 bedjes waren namelijk kinderbedjes. Wij moesten de valiezen gewoon op de grond open leggen omdat er geen kastruimte was, nooit eerder meegemaakt!

Toen wij de receptie aanspraken over de te kleine kamers, bedden en te weinig kastruimte, keken ze ons ongelovig aan en lachten ze ons zelfs uit. De andere Belgen die wij in het resort ontmoet hadden en dezelfde klachten hadden, kwamen hetzelfde tegen.

Het eten liet ook de wensen over. Weinig keuze en variatie, geen 5 sterren waardig, zelfs voor een 4 sterrenhotel was dit zeker niet goed genoeg. Italiaanse en Aziatische restaurants waren beter. Rode, witte en rosé wijn bijzonder slecht, cocktails niet goed.

Echter, zwembaden en domein prachtig! Strand klein, maar dit wisten we op voorhand en ook geen probleem want zwembaden waren zeer ruim. Zwembadwater echter veel te zoutig, zwembroeken allemaal geel verkleurd en pijnlijk voor ogen.

Animatieteam bestond uit 5 personen. Deze deden erg hun best, maar 5 is te weinig om 1000 gasten te animeren. 's Avonds was er buiten livemuziek en matige shows, niets te doen voor de jeugd! Erg jammer, want er was heel veel jeugd.

Veel Duitsers, Engelsen en Belgen. Wij spraken met andere Belgen in het resort en wij deelden allemaal dezelfde mening over de kamers en het eten. Prijs/kwaliteit is dit geen goed hotel. Geen idee waarom de andere beoordelingen op deze site zo positief zijn, het geeft alleszins geen juist beeld.

Hotel wel erg proper, domein goed onderhouden. Personeel was zeer vriendelijk, behalve de receptie. Barman Giorgos en animatieleider Totto leveren uitstekend werk. Wij hadden een jarige in ons gezelschap tijdens de reis, en hadden gevraagd aan de pr-verantwoordelijke in het hotel om iets speciaals te verzorgen. Die garandeerde dit ons. Toen wij echter in het restaurant kwamen, leek er niets speciaals voorzien, behalve een slechte taart (die we pas kregen na lang wachten).

Nee, zeker niet voor herhaling vatbaar, al hebben we wel genoten van het prachtige weer, complex en zwembaden.

Fantastisch...geweldig hotel!!!

Reinelde, 21-7-2017

Geweldig,mooi luxe hotel met een echt uitstekende service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Bediening van de dranken in het restaurant , ook op de terrassen en zelfs aan het zwembad en op het strand. Prachtige zwembaden met echte goede ligbedden. De kamers waren mooi en werden elke dag goed onderhouden. De thema restaurants waren echt lekker en in het bijzonder het Italiaans restaurant waar we toch enkele keren gaan eten zijn. Ook is er een crêperie met heerlijk ijs en gebak, dat tot 2 uur s'nachts open is en waar er die vriendelijke ober was. We hebben ons ook goed geamuseerd met het animatieteam, die ook hun uiterste best deden om onze dagen gezellig te maken.

Wij hebben ondertussen al enkele Mitsis hotels gedaan, maar dit is toch een echte aanrader, waar we waarschijnlijk toch nog terug gaan.

Zeer goed!

Caroline, 13-7-2017

Pluspunten: personeel was zeer vriendelijk en gedienstig, kwaliteit van de buffetten was goed zonder meer, qua thema restaurants: deze waren stuk voor stuk schitterend, vooral het Mexicaans restaurant was een toppertje! Onze kamer was in orde buiten 2x een lek in de airco die binnen het uur gerepareerd werd door de technische staff.

Minpunten: 's morgens om 7u je handdoek gaan leggen of je had voor de rest van de dag geen plaats aan het zwembad. Er werd nochtans duidelijk vermeld dat dit verboden was. Naar het einde van onze vakantie toe, werd er wel ingegrepen door de security en werden alle handdoeken die voor 8u30 gelegd werden onverbiddellijk verwijderd.

30 tot 45 minuten aanschuiven om een plaatsje te reserveren in 1 van de thema restaurants.

Hotel ligt vrij afgelegen, gelukkig hadden we een autootje gehuurd.

Het strand aan het hotel stelt niets voor en ziet er echt niet aantrekkelijk uit.

De avond dresscode in het restaurant werd serieus met de voeten getreden...sommigen dachten dat ze op een camping verbleven.

Voor ons eventjes geen all in hotels meer nadat we gezien hebben welke hoeveelheden voedsel er weer verspild werden door Russische en Engelse toeristen terwijl wij onze kids steeds hebben geleerd om hun bordjes leeg te eten...jammer en een blijk van zeer weinig respect naar het personeel toe!

Geweldig.

Marjan, 8-7-2017

Mooie ruime kamers, eten prima, vriendelijk personeel.

Geweldig hotel

fam.mink, 24-6-2017

Super hotel, aardige bediening, erg goed eten. Minpuntje het kleine strandje en niet echt dicht bij het centrum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Laguna Resort & Spa in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Laguna Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mitsis Laguna Resort & Spa scoort een 8.67 uit 10 op basis van 205 reviews.