Hotel Galini

6 reviews over Hotel Galini in het Nederlands

We gaan zeker nog terug

Km pieters
6-6-2019

Eenvoudig maar goed hotel eten was eenzijdig maar wel goed zeker voor de prijs personeel zeer behulpzaam en gezellig we werden met open armen ontvangen

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geliefd en welkom!

Mirjam Kroeze
22-5-2019

Geen hoge verwachting hebben van de kamers, en het buffet, het is simpel maar goed! We hebben het er erg naar de zin gehad, de familie en alle medewerkers zijn super lief, je voelt je er thuis, vanaf het moment dat je er bent! Het eten is niet erg uitgebreid, maar zeker te doen, en de kamers zijn niet erg groot, maar wanneer ben je er nou..... We gaan zeker nog een x terug🥰

Gereisd Met partner in mei 2019

Griekenland zoals het al jaren is

Paul
9-6-2017

Supergoedkope all-inclusief reis geboekt via een Duitse website met het idee, als het niks is dan eten we elke dag ergens anders,kon voor deze prijs. Maar we hebben elke dag genoten van alles, en vooral de gezelligheid en gastvrijheid . Verwacht geen luxe maar het hotel is schoon en Lucy en Kostas en de rest van het personeel doen alles om iedereen tevreden te stellen. Eén ding is zeker, als we terug gaan naar Kreta gaan we weer naar dit hotel, al waren we de enigste Nederlanders tussen de Engelsen en Oost-Europeanen. Het ligt trouwens niet op loopafstand van Chersonissos zelf, maar de bushalte is vlakbij. Ga hier niet naar toe als je een luxe all-in resort verwacht, gewoon simpel en gastvrij

Gereisd Met partner in juni 2017

'Alles went....'

sandraspaans
30-8-2014

10 dagen via touroperator dit hotel geboekt (2 volw, 1 meisje van 12). Buitenkant van het hotel oogt mooi. Kamers zijn te doen, alleen plakken de deuren. De badkamers zijn slecht. Op alles in de badkamer valt wat aan te merken: vies krukje, losse wc-bril, te kort douchegordijn, geen haakje waar je de douchekop aan kan ophangen en een lekke kraan. De stad Chersonissos is net te ver om te lopen. Taxi kost 7 euro heen en 7 euro terug. De all-inclusive formule is karig. Niet veel keuze bij het eten, maar wat er ligt, is goed. Er is géén animatie overdag en 's-avonds. Heel jammer!! Er is van 1400 tot 1600 uur ijs. Mensen met blond haar... PAS OP: je gaat met een groene gloed over je haar naar huis als je in het zwembad hebt gezwommen. Er zijn veel mensen uit Tsjechie, Rusland en Duitsland. Titel van deze beoordeling is 'Alles went....'. Dit is ook zo. Je weet na een paar dagen niet beter. Dan neem je het voor lief en is het ook minder erg.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014
2008

Wij zijn vorig jaar augustus in galini geweest

Familie de Jong
26-2-2008

Wij zijn vorig jaar augustus in galini geweest. Het is een gezellig hotel voor mensen die van beetje rust houden. Voor 7 euro zit je binnen een paar minuten in het drukke chersonissos. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.Strand is 5 minuutjes lopen. Op de hoek zit klein supermarktje. Eten en kamers zijn niet geweldig maar daar is de prijs ook naar. Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad gaan dit jaar weer. groetjes Familie de jong

Gereisd Familie in februari 2008

ik vond het echt een heel gezellig hotel heel vriendelijk

kim
25-2-2008

ik vond het echt een heel gezellig hotel heel vriendelijk allemaal. het eten is niet heel speciaal maar de prijs is daar ook naar.. het barpersoneel is ook echt heel gezellig.. je kon voor 7 euro met de taxi naar chersonissos.ben je in 3 min.. ga dit jaar weer

Gereisd Familie in augustus 2007

• Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galini in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.