Hotel Cretan Garden

7.6Goed

Griekenland, Kreta, Anissaras (bij Chersonissos)

7.6Goed

• All inclusive
  • Kinderopvang

31 reviews over Hotel Cretan Garden

• 10Diana28-07-2016

Leuk familie hotel,niet te groot het eten was super. Zou er zou weer heen gaan. We zijn gisteren terug gekomen na een verblijf van 10 dagen. Jammer dat er s avonds niets te doen is in Annisaras.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9marc de decker25-09-2013

geweldige vakantie

dit familie hotel was volledig naar mijn verwachting,super vriendelijk personeel,en een zeer goede bediening.het eten was fantastisch,nooit zo gezond en lekker gegeten,afspraak volgend jaar zeker weten !!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8Mirjam01-07-2012

Gezellig familiehotel bij het strand

Gastvrij en knus familiehotel met een hele fijne sfeer. De laatste dag moesten wij om 21 uur op het vliegveld zijn, maar we konden -zonder extra te betalen- nog de hele dag gebruik maken van de kamer en het buffet. Erg sympathiek! Ook het eten was prima en onze kamer werd goed schoon gehouden. Minpunt bij dit hotel vond ik de afstand tot de stad. Een auto of fiets is wel noodzakelijk. Naar het strand is ongeveer 5 a 10 minuten lopen, dus dat is prima te doen. Houd er wel rekening mee dat het strand niet zo mooi is als wij in Nederland gewend zijn: het is nogal rotsig en niet erg veilig om met kleine kinderen te gaan zwemmen. Daarvoor moet je een stukje verder lopen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Maartje13-09-2009

Heerlijke vakantie gehad!

Cretan garden is een knus familiehotel, waar we werden onthaald door vriendelijke gastvrije mensen. Het heeft een fijn zwembad, ook voor onze kleine kinderen (1,5 en 3 jaar). Voor de kinderen is er animatie en het hotel heeft een leuke speelplaats. De kamers zijn simpel, maar voldoen. Het eten is gevarieerd genoeg, maar heeft zijn beperkingen. Eens per twee weken is er een barbeque en die is echt heel erg lekker. Alleen jammer dat het hotel niet vlakbij een dorpje of winkelstraat zit. Om naar Chersonissos te komen moet je auto huren / taxi nemen. Voor de rust is het een ideale vakantie!

• 9fam de la roy09-09-2009

geweldig

goed hotel supervriendelijk personeel en eigenaar! nog nooit meegemaakt hoe je hier ontvangen word was een topvakantie,alleen beetje afgelegen aanrader huur een auto of een quad, taxi is ook niet duur we komen hier nog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8Fred01-09-2009

heel leuk en gezellig hotel

Heel leuk klein familie hotel. Echt een hotel om lekker rustig te genieten. We zijn net terug van twee weken vakantie op Kreta en hebben echt genoten ! De hotelkamer viel tegen maar die zouden worden opgeknapt. De kamers werden wel heel goed schoon gehouden. Het eten (griekse traditionele keuken met ingredienten uit eigen tuin) was een genot ! Afwisselend en echt lekker, gewoon proberen. Ook het personeel was heel vriendelijk en accuraat. Als je iets vroeg werd dit ook gedaan. Het hotel ligt in een rustige omgeving en niet te ver van leuke (maar drukke) toeristische badplaatsen. Lopen naar Hersonisos was ongeveer 30 minuten en is te doen, met de taxi kan ook voor 7 euro. Excusies of een auto huren kan prima via het hotel, en vaak goedkoper dan via het reisbureau. Het zwembad is klein maar voldoende. Als je naar het strand wil kun je het beste links af lopen naar Cheronisos.

• 7Fred01-09-2009

Heel leuk !

Net terug uit Kreta. De hotelkamers waren eenvoudig en werden goed schoon gehouden. Snelle reaktie op vragen of opmerkingen. Heel erg vriendelijk personeel en echt lekker Grieks eten..! We hebben 2 weken genoten van dit leuke kleine familie hotel !

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8quinta 03-08-2009

aanrader

wij hebben een heerlijke vakantie gehad in cretan garden. Het personeel is uitermate vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Kamers zijn eenvoudig, maar ruim en schoon. zwembad is niet groot. eten is goed, maar niet uitgebreid. 1 avond hebben we een bbq gehad en dat was fantastisch. Plaatsje is wel afgelegen en er is in de avond weinig te doen. duits georienteerd, ook wat betreft de kinderanimatie. Wij raden deze acc. zeker aan: gemoedelijk, vriendelijk, rustig, maar verwacht geen hoogstandjes. Afstand naar zee is ongeveer 5 minuutjes

• 9M de Bruin21-07-2009

Fantastisch Familiehotel

Wij zijn net terug uit Kreta, het hotel is een heerlijk familiehotel. Perfecte service en gastvrijheid. Typisch grieks familiehotel. Een dikke tien voor het personeel met name Nicole. Overzichtelijk zwembad, midgetgolfbaan en kinderclub. Ieder avond kinderdisco (wel duits maar dit is viir de kids geen probleem). De maaltijden zijn simpel maar wel erg lekker en gevarieerd. Op nog geen 10 minuten afstand van Gersonnisos met de taxi (7 euro). Op loopafstand van het strand (10 minuten) en supermarkt. Voor gezinnen met jonge kinderen(wij waren met onze kinderen van 5 en 7) is dit een erg prettig hotel. Wat ons betreft een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9gijs en marianne28-06-2009

Heerlijke, ontpannen en verzorgde vakantie gehad

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op Kreta. Hotel Cretan Garden was een goeie plek om te verblijven. Het is misschien goed om te weten dat het hotel het afgelopen jaar van eigenaar is veranderd. Waardoor er vlgs. het personeel er veel meer op de hygiene gelet wordt. Nou inderdaad alles zag er goed verzorgd uit. Kamers schoon, hele goede bedden, het eten was lekker en gevarieerd. Taxi naar Chersonissos kostte 7 euro met fooi erbij. Lekker strandje, lekker dichtbij, waar je goed kan zwemmen. Personeel en sevice was buitengewoon. Kortom een heel gezellig familiehotelletje.

Gereisd met partner in juni 2009

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen