Appartement Classic

GriekenlandKretaAnissaras (bij Chersonissos)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Classic voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 6 reviews

7.3GoedScore uit 6 reviews
  • 6.3Inrichting
  • 7.8Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

6 Reviews over Classic

• 9Sanne26-08-2019

Ideaal voor rust en natuur zoekers

Na het lezen van vele horror beoordelingen werden mijn vriend en ik wat zenuwachtig hoe Classic Apts zou zijn. Maar wat hebben wij genoten! Het klopt dat er regels zijn maar dit valt mee. Ik zou het niet aanraden met kinderen omdat het afgelegen ligt en je niet heel druk mag doen in de tuin. Maar voor mensen die rust zoeken is het ideaal. Ik zocht een rustig appartementencomplex met natuur en dat is het. Een prachtige goed onderhouden tuin met een lekker zwembad. Je kan zelf je ligbed pakken en neerzetten waar je wil. De tuin was altijd rustig, hooguit 2 andere mensen. Je kijkt uit over de heuvel naar beneden en ziet de zee vanaf de tuin (en als je mazzel hebt vanaf je balkon). Het appartement was eenvoudig maar prima. We betaalden ook niet de hoofdprijs dus prijs-kwaliteit was top. Iedere dag werden de afvalbakken verschoond en kregen halverwege de week nieuwe lakens en handdoeken. Auto is handig maar bus/taxi kan ook.

• 7N13-08-2018

Mooi complex maar met strikt regime

Het is een mooi en schoon complex waar je alle rust vindt. Wel echt pittige wandeling van ong 15 min naar het strand, houd daar rekening mee. Er is een fijne bar bij het zwembad maar het is ontzettend jammer dat deze zelfs in het hoogseizoen al om 20u sluit, ook het zwembad trouwens, na 20u mocht er echt niet meer gezwommen worden. Verder waren er (te) veel regels (niet springen/duiken zwembad - na 20u geen 'herrie' meer - er hing zelfs een bord dat je niet mocht eten/drinken voordat je het zwembad inspringt, want dan kon je misschien overgeven! - etc etc.. de lijst was eindeloos) Verder werden onze handdoeken nooit vervangen, daar moesten we elke keer na een paar dagen zelf om vragen, dat was jammer. Evenals de schoonmaak in het begin. Voor wie van strikte regeltjes en absolute rust houdt, is dit een prima complex, maar niet voor ons helaas..

• 8Wim31-07-2014

Geweldig rustig en mooi vakantieplekje

Classic apartments ligt heel rustig met een aantal prachtige apartementen met zeezicht. Heb je geen zeezicht, dan is het uiteaard een stuk minder. Buiten eten moet je dan in het zicht van de nadere gasten. Wij hadden een balkon en keken prachtig over de olijfbomen naar de zee. We houden niet van drukte: ideaal!! Wel wat minimalistische inrichting. Vooral koken kun je eigenlijk niet doen, want je hebt maar 1 pitje..... Slapen gaat zonder airco prima met de deuren wijd open en een fijn zeewindje. Kortom: Prima plaats om te verkeren en met de auto kom je overal op het eiland. Aanrader voor rustzoekers!

• 8greta03-07-2012

heerlijk vakantieplek

Voor weinig geld fijne vakantie gehad! Het was nog rustig, geen ''last'' van andere gasten. Heerlijk op een ligbed ( gratis ) in de prachtige tuin. Zwembad is niet groot maar voldoende. Naar strand is 20 min. lopen. Naar supermarkt , winkeltjes en eetgelegenheden ook. Iets verder is dorpje Analipsis waar meer te beleven valt ( 30 min. lopen ong. ). Krekels zijn er inderdaad maar niet constant en is niet erg hinderlijk. Er loopt een drukke weg achterlangs maar daar hadden wij geen last van. Het is mogelijk om kleine dingen te eten , bv tosti, griekse salade etc. Wij hadden 2km apm op de 1e verdieping met prachtig uitzicht over de tuin en zee. Appm is ruim maar weinig voorzieningen in de keuken. De eigenaars Jannis en Virginia zijn heel aardig en betrokken. Wij hadden voor 14 dagen een auto gehuurd en dan maakt het niet uit of je wat verder van alles afzit.

• 4Arianne14-01-2012

Verschrikkelijk

Het appartement ligt heel erg afgelegen van het strand, winkeltjes etc. De 'krekels' maken je doof, want ze zitten letterlijk op je balkon of zelfs binnen. Dit is zeker NIET aan te raden! Gelukkig hebben wij een ander appartement kunnen regelen, hier was het niet uit te houden.

• 8lekkerding2612-10-2011

Fijne rustige vakantieoord

Zeer mooie tuin met tropische planten in een rustige omgeving tussen de olijfbomen. Er gaat een drukke weg vlak langs het complex of eigenlijk kun je het wel resort noemen, maar daar hadden we geen last van. Het zwembad was zeker 2,5 meter diep. Een heel gezellige ruime poolbar en een zonneweide van gras met gratis gebruik van ligbedden. Je kon er vanalles doen o.a. biljarten, internetten, spellen, barbeque enz...Wij hadden een ruime 2 kamer appartement met een balkon, die nagenoeg allemaal een schitterend uitzicht hadden over de olijfbomen naar de zee. Een beetje sober ingericht met de noodzakelijke spullen en een keukentje met o.a. koelkast, kooktoestel en waterkoker. Het WC papier kon hier gewoon via de WC door gespoeld worden. Schoonmaak was 2 x per week of vaker indien nodig. De eetgelegenheid is gering maar heel goed en varieert van tosti tot engels ontbijt en friet. Jannis en Virginia, zijn schatten van mensen en staan helemaal klaar om jouw een hele fijne vakantie te bezorgen

Appartement Classic info

Veilig betalen met