Hotel Chrissi Amoudia

7.3Goed

Griekenland, Kreta, Anissaras (bij Chersonissos)

Vanaf
€ 633p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• Animatie

Hotel Suneo Club Chrissi Amoudia is geschikt voor zowel jong als oud. Het animatieteam probeert samen met het andere personeel je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hotel Chrissi Amoudia heeft verschillende sportvelden, een zwembad, een gameroom en een kinderspeelplaats. Met de auto of taxi zijn leuke stadjes te bereiken zoals o.a. Analipsi.

389 reviews over Hotel Chrissi Amoudia

• 10Fam boertje28-05-2017

Fantastisch hotel

Top vakantie gehad. Vriendelijk personeel, heerlijk eten. En niet te vergeten prachtig weer. Mooi goed onderhouden tuinen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Sabine en Vera02-10-2016

ontspannende vakantie gehad

We logeerden in een bungalow met eigen balkon met zeezicht. Enig minpuntje was het storende geluid buiten van een machine van de airconditioning. Gelukkig werd de machine 's nachts stil gelegd, zodat we toch met open venster konden slapen. De bungalow werd dagelijks (behalve op zondag) goed schoongemaakt. Het eten in het hotel was zeer lekker en erg gevarieerd. Indien men dit wil, kan men elke dag gezond eten, dankzij het aanbod van verse, gezonde groeten. Elke dag was er een aanbod van o.a. 2 soorten lekkere vis. Ook de desserts waren om van te smullen !. Het personeel is vriendelijk. Het animatieteam is top (Jimmy is een rasentertainer die zowel met jong als oud kan omgaan. Ook de rest van het team verdient een dikke pluim voor hun enthouisiasme en veelzijdigheid). Kortom, we hebben niets dan goede herinneringen aan het hotel en aan Kreta zelf !!.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Marry Toet30-09-2016

fijn hotel

Gezellig hotel met prima eten, gelegen in een prachtige tuin met heerlijk zwembad. Dichtsbijzijnd strand is slechts een rommelig hoekje zonder faciliteiten. De rest is prive voor de aan strand gelegen hotels. Dus met de taxi naar betere stranden. Dit is het enige minpunt.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Compagner29-09-2016

Mooiste vakantie ooit!

Het is een fantastische accommodatie. Super voor elkaar! Het ressort is prachtig! Personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij!!! Je voelt je echt welkom!!! Entertainment is geweldig onder leiding van Jimmy! Zwembad is hartstikke leuk! Onze kids hebben zich super vermaakt! (1 en 3 jaar) Eten is gevarieerd en goed. Ze zijn ontzettend leuk met kinderen! Voor ons was dit een vakantie met een gouden randje. Ligging is wel echt een minpunt. Je betaalt retour Chersonissos €16,- met de taxi. Strand en boulevard is hier niet te vinden. Ondanks dit echt een aanrader!!!

• 9De Bruyn Brethy28-09-2016

Zeer goed,zoals al de vorige jaren.

Is rustig gelegen niet ver van zee. Keuze tussen hotelkamer of bungalow. De bungalows zijn gelegen in een prachtige tuin vol bloemen en bomen. Wij opteren telkens voor bungalow. Mooi zwembad met poolbar goed buffet restaurant met lekker eten. Personeel heel vriendelijk voor ons inmiddels een tweede thuis ! Mijn nicht en ik kijken al uit naar 2017

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8havandenheuvel18-09-2016

heel relaxt hotel

het hotel ligt idd nogal afgelegen, wat wij niet vervelend vonden, maar het is fijn om te weten.wij hebben 400 euro betaald voor 8 dagen dus prijs/kwaliteit perfect. Wij zijn zeer luxe hotels in turkije gewend, en dan is dit niet vergelijkbaar. eten is prima en de smaak heel goed. kamers prima. Animatie olv Jimmy(nederlander) .......petje af. zeer vriendelijk en doen zooooo goed hun best voor de gasten, met duidelijk weinig middelen. Er is altijd plek bij het zwembad en om buiten te eten. kortom Een heerlijk relaxt hotel.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Marleen15-09-2016

Super!

Wij hebben een super week gehad met een peuter van 2,5. Alles netjes. Animatie ook goed (met name Jimmy!!) zeker een aanrader.

• 9Dennis10-09-2016

Prachtig hotel en complex!

Schitterende tuin, mooi aangelegd goed onderhouden hotel! Het eten is heerlijk, de Griekse bbq erg goed! Voor een Griekse all in ook zeer uitgebreid! Vriendelijk personeel, heerlijk zwembad en prachtige uitzichten! Onze dochter van 4 heeft zich heerlijk vermaakt! Ook de complimenten aan het animatie team onder leiding van Jimmy!

• 5wil06-09-2016

wel aardig niet echt bijzonder

eten is prima,schoonmaak laat te wensen over

Gereisd met partner in september 2016

• 9Annemarie06-09-2016

Prachtig complex

Het resort heeft een schitterende tuin,waar de appartementen tussen en omheen zijn gelegen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Hotel Chrissi Amoudia info