Hotel Chrissi Amoudia

7.3Goed

Griekenland, Kreta, Anissaras (bij Chersonissos)

Vanaf
€ 633p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• Animatie

Hotel Suneo Club Chrissi Amoudia is geschikt voor zowel jong als oud. Het animatieteam probeert samen met het andere personeel je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hotel Chrissi Amoudia heeft verschillende sportvelden, een zwembad, een gameroom en een kinderspeelplaats. Met de auto of taxi zijn leuke stadjes te bereiken zoals o.a. Analipsi.

389 reviews over Hotel Chrissi Amoudia

• 2018
    7Wilma29-07-2018

Wij gaan nooit 2x naar hetzelfde hotel

Kinderbuffet 2x daags hetzelfde eten. Friet, hamburgers en knakworsten. Eten vaak lauw tot koud. Park was verder schoon en super mooi opgesteld. Animatie ook erg goed

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Patricia Wouters17-07-2018

Super en fantastisch

Het is een super mooi en schoon hotel, ik heb echt maar 1 minpuntje en dat is de badkamer die is erg gedateerd en te klein. Wij hebben ons daar niet erg aan gestoord omdat de rest super was het eten was zeer gevarieerd en echt heel erg lekker, de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Het entertainmentteam was ook echt super voor ieder wat wils. en Celine onze gids van tui was ook super en ontzettend goed voor de mensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Rebecca Konijn/van Dijk09-07-2018

Fantastische vakantie gehad !

Ik verbleef hier 12 dagen met mijn moeder en zoontje van 1,5. We hebben een geweldige vakantie gehad. Wij kwamen in de nacht om 1:30 aan, het restaurant was open zodat je nog lekker wat kon eten. Het hotel is super schoon en heeft een prachtige tuin. Wij zaten in een gerenoveerde bungalow deze was super netjes en zijn voorzien van goede bedden, wij hebben top geslapen. Het personeel maakt je vrolijk ze zijn allemaal zeer vriendelijk, bij de receptie, het restaurant en de bar. Het animatieteam doet elke dag hun uiterste best om jong en oud te vermaken. Over dag met sport en spel, in de avond met een show of iets dergelijks. Het eten is prima te doen klein buffet, maar wat er ligt is echt goed. In de omgeving is op loop afstand vrij weinig te doen, cherso is bereikbaar met de taxi dit kost 8euro en je bent er met 10 a 15 minuten. Wij zijn naar analipsi geweest, hier is ook wat leven te vinden. Al met al een super vakantie gehad !

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 8Fam Beunckens25-05-2018

Prima!!

Fijne vakantie gehad.Hotel was netjes,tuin héél mooi en geweldig goed onderhouden.Onze bungalow was volledig oké,badkamer wel wat klein maar in orde.Het eten was smaakvol,lekker en afwisselend en vooral warme gerechten waren ook warm.Personeel super vriendelijk en het animatieteam deed heel erg z'n best om het iedereen naar z'n zin te maken zonder opdringerig te zijn(Amber in het bijzonder fantastische leuke meid).Hotel ligt wel wat afgelegen maar voor ons niet echt een probleem.Chrissi Amoudia was voor ons leuk!

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Silvia08-05-2018

Goed hotel

Hotel crissi amoudia echt een aanrader goed verzorgt hotel mooie ligging .Hotel medewerkers zeer vriendelijk en je kan er uitstekend eten .hebben echt een top verblijf gehad gaan dit jaar er weer heen

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

7Edelachtbare02-11-2017

Ontspannen sfeer, niet te masaal.

Hotelkamer werd netjes schoongehouden. Badkamer werkt maar wel gedateerd. Grootste probleem is de sterke dranger op de deur. Gaat lastig open en de gemiddelde gast (kinderen!) laat de deur vervolgens los met een geweldige klap tot gevolg die door het gebouw galmt. Vooral bij kamerwisselingen, en dat gebeurt frequent (tot na 24.00 uur), houdt dit je wakker! Echt heel storend! Klacht hierover moest ik maar op een site zetten want een gastenboek heeft dit hotel niet. Eten zoals je mag verwachten bij all incl.: goed en voldoende keus maar na enkele dagen is het wel klaar. Zwembad was kouder dan de zee. Binnen een uur wandelen ben je in Chersonissos voor een bijzondere toeristische ervaring. Nog nooit zoveel autoverhuurbedrijven bij elkaar gezien :-)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 10jeroen heuveling02-08-2017

beoordeling

Mooi reasorst erg vrienelijke mensen goed geregeld allemaal zeker een mooie vakantie gehad en met name bedankt frend stavros

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Fraukje Maas30-06-2017

Thuis komen

Voor de tweede keer hier geweest en het was echt fantastisch! Personeel is ontzettend vriendelijk, kamers zijn schoon en het eten is zó lekker. Het voelde als thuis komen. Er waren de eerste dagen te weinig parasols maar al gauw was dat probleem opgelost. Griekse bbq is een aanrader. Ja, je moet er voor betalen maar dat is meer dan de moeite waard. Meer eten dan je op kan, keuze genoeg en gezellige Griekse live muziek. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juni 2017

• 7RobL24-06-2017

We hebben een redelijke vakantie gehad.

Het ligt ver van de "bewoonde"wereld. Steile hellingen rondom. Personeel zeer vriendelijk. Eten: variatie redelijk en zeer smakelijk. Dranken: de gebruikelijke locale sortering. Kamers zijn netjes en schoon. Toiletpapier moet in een emmertje en dat blijf ik vies vinden. Zwembad tot 245 cm diep, blijft wel lekker koel. Al met al een, gezien de prijs, hele behoorlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 6Gastheer03-06-2017

Veredede Camping

Bij aankomst s’ nachts koelkast leeg zelfs geen water om je tanden te poetsen laat staan iets fatsoenlijks te eten na lange reis. De ligbedden en Parasols zijn niet van deze tijd. Geen matrasjes Rondom het zwembad is het park slecht onderhouden. Inrichting Bungalow is achterhaald ( renovatie ) ? Strand is aanfluiting. Hotel ligt te ver van de stad en in de omgeving geen winkels. Eten eentonig in Mei ! Vliegtuigen die over vliegen 6 per uur ! Ongezellige zitruimte zonder muziek. Geen bediening. Lokale dranken uit de TAP en aan het zwembad uit een doos met kraantje (hoe verzin je het ) en niet te drinken net als de koffie. Tegen betaling betere koffie ? WC bril vies van de urine. Dit Hotel is niet meer dan 3 sterren. Uitzicht vanuit bungalow op zee was goed en rustig gelegen. Al met al een totaal verkeerde keuze veroorzaakt door omschrijving op de site. Foto's als bewijs aanwezig.

Gereisd met partner in mei 2017

Hotel Chrissi Amoudia info