Hotel Chrissi Amoudia

7.3Goed

Griekenland, Kreta, Anissaras (bij Chersonissos)

Vanaf
€ 633p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• Animatie

Hotel Suneo Club Chrissi Amoudia is geschikt voor zowel jong als oud. Het animatieteam probeert samen met het andere personeel je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hotel Chrissi Amoudia heeft verschillende sportvelden, een zwembad, een gameroom en een kinderspeelplaats. Met de auto of taxi zijn leuke stadjes te bereiken zoals o.a. Analipsi.

389 reviews over Hotel Chrissi Amoudia

• 2019
    9alexander gooskens29-06-2019

Geweldig!

Voor ons nu de derde keer chrissi amoudia in 10 jaar Kreta. We komen hier echt tot rust in de mooie tuin, mooi zwembad en vriendelijk servicegericht personeel. Eten is ook heerlijk en nooit ziek hier. alles schoon en proper. Daarom komen we toch iedere keer weer terug. Normaal wandelen we ook in de omgeving want het ligt een beetje afgelegen maar dat ging nu niet i.v.m. rugklachten. Animatie ook goed en bij de barbecue was een bandje die griekse muziek speelde en je de sirtaki kon dansen en zelfs personeel een griekse dans deed. Wanneer je gaat eten wordt je begroet in de taal waar je vandaan komt of in Grieks. Heel persoonlijk allemaal en dat voor een all-inclusive formule zien we niet vaak. Wij hadden een hotelkamer en dat was prima. Beetje verouderd maar schoon. BVN op tv. Iedere dag schone handdoeken en kamer gepoetst.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Z28-06-2019

niet uitgerust wel genoten

Mooi en schoon hotel, eenvoudige kamers, matrassen aan vervanging toe (te hard of spiraal voelbaar)Heerlijk zwembad met een fijn deel voor de kleine kindjes. Kidsclub wel open maar zonder toezicht/entertainment, een domper aangezien ik voor de reservering daar expliciet naar had gevraagd . Geen moment om mijn ogen even te sluiten en weg te dommelen omdat ik 24/7 die kleine in de gaten moest houden. Gelukkig was de receptie zo vriendelijk om kleurplaten uit te printen zodat we die in de club konden neerleggen en kindjes wat te kleuren hadden. Alles centraal bij elkaar, restaurant, zwembad, drankje/snack etc. Zoals overal te weinig parasols, handdoeken al vroeg in de ochtend op de bedjes. Kinderdisco om 20 uur was super leuk! overdag aquagym voor volwasennen, darten etc en in de avond karaoko. Vanaf het balkon aan de binnenzijde in het hoofd gebouw kon ik daar nog van meegenieten terwijl de kleine op bed lag.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Fantastich

Lieve mensen,staan altijd voor je klaar. Mooi park geweldig onderhouden. Soms de muziek tijdens animatie erg hard.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Bart en Sofie08-06-2019

Fijne vakantie

Het hotel ligt afgelegen en heeft geen privé strand. Hierdoor is het een rustige omgeving op 30 min wandelen van Cherso. Het eten vonden we lekker en alles is heel netjes gepoetst. Mensen die een lage score geven zijn waarschijnlijk RIU of gelijkaardig gewoon. Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Domper was onze touroperator die op het allerlaatste moment de excursie annuleerde wegens te weinig winst/inschrijvingen, waardoor we in allerijl moesten zoeken via Google om toch nog op stap te kunnen. De lokale uitstap met de jeep in het zuiden was prachtig in ons reisoog met Nederlandstalige gids. We beleefden een zeer fijne vakantie.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jeannette Elfers19-03-2019

Zo fijn...om nooit meer te vergeten!!

Was accommodatie chrissi amoudia plaats anissaras aankomst datum 17-06-2018 t/m 28-06-2018 het was heerlijk daar goed eten en er werd veel georganiseerd op dit complex heel erg goed en uitermate vriendelijk🍀👌

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    9Ilse17-11-2018

Helemaal top!

Heerlijk hotel met onwijs lief en behulpzaam personeel. Het eten was wat minder

Gereisd met partner in september 2018

• 10Petra Van Druten19-10-2018

Heerlijk ontspannen in betaalbare luxe

Zeer goed resort. Nette schone kamers. Aardig personeel. Het eten was fantastisch. Wij zijn echt verwend en tot rust gekomen. Jammer dat wij al moeten gaan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 5Luc D.08-10-2018

Wij nooit meer

Eerst hadden we een kamer met zicht op het dak van het accommodatie pleintje en een twee heel luide boxen 3 meter ter hoogte van ons balkon. Het was niet te doen een ganse dag heel luide muziek. We hebben het er 1 dag uitgehouden en hebben dan andere bungalow gaan vragen en we hebben er ook één gekregen maar met veel geluk. Blijkbaar wisten ze er van af dat deze kamer niet zo goed gelegen was.

Restaurant elke dag waren er soms geen borden, dan weer geen messen, lepels, glazen … er was altijd wel iets niet voor handen. Veel eten en etensresten op de grond en op de tafels. Bediening niet goed. Wel twee vriendelijke opzichters om ons naar uw plaats te brengen maar enkel 1 ober soms 2, om 30 tafels proper te maken op het buitenterras. ‘s Morgens enkel één kok om eitjes en spek en andere dingen te bakken … gevolg elle lange rijen. Veel kinderen met hun handen in het dessert en dit om te proeven … was het niet lekker legden ze gewoon terug en vele plakkerige lepeltjes. Extra te betalen voor de wekelijkse BBQ al hadden we all in. Geen flessen water te bekomen aan de bars en ook totaal niet in de koelkast.

Accomodatie ... sorry. Steeds dagelijks dezelfde spelletjes, bingo, lotto ... en muziek door het accomodatie team, echt dagelijks hetzelfde ... na twee weken wisten we wat er dagelijks ging komen inclusief de muziek, liedjes, en dan nog veel te luide muziek ... verschrikkelijk luid !!!!

Kamers wel heel proper en dagelijks schoongemaakt. Wel jammer er zijn geen droogrekjes te vinden op geen enkele kamer.

Toezicht zwembad: met enkel bordjes aan te brengen "verboden te duiken" lukt het niet als je niet optreedt als er 10 tallen jongeren duiken vanaf de rand van het zwembad en zelfs zo erg was het dat ze duiken op voorbij zwemmende mensen.

Na 15maal Kreta was dit hotel wel het slechtste dat we ooit gehad hebben. We komen daar nooit meer naartoe.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Kees Bond02-10-2018

Prachtig hotel. Eten was echt super, zoveel variëteit. Schone kamers, goede bedden. Voldoende plaats rond het zwembad. De wekelijkse barbecue was super. Enige minpuntje was dat je met een taxi naar de winkelstraat moet.

Gereisd met partner in september 2018

• 8alice05-09-2018

top vakantie

leuk gezellig hotel, mooie omgeving. jammer dat je niet zo makkelijk naar de zee toe loopt vanuit het hotel. dicht in de buurt van chersonissos waar genoeg te beleven valt, leuke eet tentjes en gezellige barretjes. zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hotel Chrissi Amoudia info