28 vragen over Hotel Chrissi Amoudia

• R Leemans, 07-02-2017 Rapporteren

service

is er een handoeken service bij het zwembad? Al dan niet betaald?

Jetty, 11-09-2018

Ja code kun je halen bij de receptie goede verbinding

Jetty, 11-09-2018

Nee er is geen handdoekservice

Miriam, 04-08-2018

Hoi R. Leemans, ik zie dat niemand je vraag beantwoord heeft. Kun jij me nu wel de vraag beantwoorden of er een handdoekenservice is bij Chrissi Amoudia?

• Fred1952, 29-07-2016 Rapporteren

Ikan iemand mij aub vertellen of er ook WiFi is in de bungalow met zeezicht ?

• Dennis, 15-07-2016 Rapporteren

Treintje

Komt het treintje van hersonissos bij het hotel?

• Dennis, 30-06-2016 Rapporteren

Supermarkt

Hoe is de supermarkt aan de overkant van het hotel? ruim assortiment?

Anja, 11-07-2016

Nee stel je er niet teveel van voor, chipje,drankje,ed

Dennis, 11-07-2016

Goed genoeg dan, aangezien het hotel all in is. Maar een drankje en een chippie voor op de kamer is altijd prettig! Thanks!

• wilma de vries, 28-06-2016 Rapporteren

handdoekenservice

voorheen niet las ik bij revieuws

maar zijn er inmiddels badlakens aanwezig ?

Anja, 11-07-2016

Nee geen handdoeken srevice

• oskamwendy, 01-01-2016 Rapporteren

Bungalows

Kan iemand mij vertellen wat de indeling van de bungalows zijn? Is dit 1 grote ruimte of met een aparte kamer? Wij willen onze jongste smiddags nog laten slapen, daarom willen wij graag een aparte kamer.

• mooon, 13-06-2015 Rapporteren

renovatie

Ik ben erg benieuwd hoe het hotel veranderd is,of het drinken ook beter is dat was het enige wat we vorig jaar echt vonden tegen vallen. Maar nu betaal je wel veel meer...

barry, 24-07-2015

is niets veranderd, er zijn alleen nieuwe gordijnen opgehangen in de kamers, eten is wel uitgebeider en luxer geworden. drank is nog steeds aangelengd.

• Anita, 13-06-2015 Rapporteren

mindervalide

kan iemand mij vertellen of t hotel en zwembad te doen is als je met krukken loopt

mooon, 13-06-2015

Ik vind dat het goed te doen is behalve de kamers rondom de tuin dus de bungalows met zeezicht is met een trap maar je kan ook vragen om op de begane grond te zitten. En hotel heeft lift.

• Moon, 30-07-2014 Rapporteren

Autoverhuur

Heeft iemand tips over waar je het beste een auto kan huren en wat de kosten zijn?

Tim en Soraya, 25-10-2014

Autocandia en Travelcar huren wij altijd (samen zon 10 keer een auto gehuurd.

• Alke, 29-07-2014 Rapporteren

Handdoekenservice

Is er dit jaar (2014) ook nog geen handdoekenservice bij het zwembad bij dit hotel? bvd.

de jong, 22-08-2014

nog geen handdoekenservice