Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

37 Reviews over Arco Baleno

• 8Hans28-10-2011

Fijn appartement, alleen wat afgelegen

Arco Baleno ligt ietwat uit de route. Het strand is wel op loopafstand, echter om het eiland te verkennen heb je echt een vervoersmiddel nodig. We hebben diverse uitstapjes gemaakt. Zo is er een heel leuk waterparadijs met veel waterglijbanen (aanrader). En zijn we naar het centrum van Heraklion geweest en daar ontzettend ziek geworden van het eten (afrader).

• 9Andre Hilhorst27-07-2009

Fantastische plek

Wij hadden een reis van 8 dagen geboekt op deze lokatie, eigenlijk veel te kort, want wat een geweldige plek om je vakantie te vieren. Steve en Sue, de nieuwe beheerders van Arco Baleno zijn zulke lieve mensen, ze helpen je met van alles! Auto, scooter of quad, huur deze bij Steve, hij zorgt voor een goede aanbieding. Huur wel een vervoermiddel om iets van de omgeving te zien, deze zijn bij Steve niet erg duur. Dit appartement ligt wel 700 m van het strand, maar dat maakt dat het heerlijk rustig is gelegen, het zwembad is super, zwemmen wanneer je maar wilt, zelfs s'nachts. De kamers zijn eenvoudig, maar daar hoef je niet vaak te zijn, je leeft toch buiten. Kortom, als je van rust houdt en niet veeleisend bent kun je hier een geweldige tijd beleven.

• 7Henk18-07-2009

Nicos met verkeerde been uit bed gestapt

Dit appartement biedt genoeg ruimte voor 2 personen. De badkamer was iets aan de kleine kant en dan met name de douchecabine. Ook het toilet spoelt soms een grote boodschap niet of met moeite door ;-) Uitbater en barhulp Nicos was niet altijd even aardig. Zo aten wij nietsvermoedend een ijsco uit eigen koelkast aan het zwembad en liet hij ons op een onvriendelijke toon merken dat men alles wat er genuttigd wordt aan zijn zwembad bij hem gekocht dient te worden. Nicos mag best wat vriendelijker over komen!

Pluspunten: Ruimte, rust, strand op loopafstand, schoon zwembad, airco aanwezig (met bijbetaling). Minpunten: Kleine badkamer, op sommige momenten onaardige Nicos, weinig faciliteiten op het terrein.

• 7Jan31-08-2008

Goed, maar wel veel herrie

27/7/8-7/8/08 Door Ferio aangeduid als Argo Baleno. Prima appartementen en hoewel de service van Nikos in de bar en het restaurant goed is, is het jammer dat de barmuziek tussen 22.00 en 01.30 uur op een flink aantal avonden heel luid was. Ook met weinig mensen in de bar Volgens Nikos kon het ook niet zachter, want hij moet in de 3 maanden zijn omzet draaien. We zijn (na flink aandringen) binnen A.B. van appartement gewisseld, waardoor we er iets minder last van hebben. Met herriestoppers in slaap ik prima en dat was helaas nog steeds nodig. Vliegtuigen komen regelmatig over, maar niet storend. Verder een redelijk appartementencomplex met een fijn zwembad. De appartementen zelf zijn heel ruim. Schoonmaken heeft in de 10 dagen dat wij er zaten 2 keer plaatsgevonden, plus 1 keer extra omdat we verhuisden. Dit kan betekenen dat je het toiletemmertje zelf een keer leeg moet gooien als het vol zit. Auto is noodzakelijk als je iets wilt zien, in de omgeving van A.B. is niets.

• 6Richard21-08-2008

Matig

Net terug van een erg leuke week vakantie in Arco Baleno. Gezien het lastminute tarief dat wij hebben betaald mogen wij zeker niet klagen, maar als je de volle mep zou betalen moet je hier echt niet naar toe gaan. Zeker met kleine kinderen ben je wel verplicht om een auto te huren omdat de afstand tot het strand en de bushalte te ver is. De badkamer heeft enkel een heel kleine douche en je moet de douchekop vasthouden. Verder hadden wij en iedereen die wij gesproken hebben eten of drinken op de rekening staan dat ze niet hadden besteld. Zo vriendelijk is Nicolas dus niet. De appartementen zijn wel lekker ruim en het is er lekker rustig.

• 8Fam Pieters26-07-2008

heerlijke relaxen kan daar echt

Wij zijn net terug van een week Arco Baleno, een heerlijke rustige accomodatie net buiten Chersonisos, met de taxi naar Chersonisos kost je 8 euro. Geen overlast van jongeren over het algemeen heel veel jonge gezinnen wat voor de kids te gek is. Nikos de barman loopt zijn benen onder zijn lijf vandaan voor je. Appartementen zijn ruim schoon en alles wat je nodig hebt zit er, en een lekker ruim balkon. een betje achteraf gelegen maar een heerlijke wandeling naar het schitterende strand van Anissara duurt je 5 a 10 min. Je loopt dan langs een autoverhuurder wat ook altijd goed is om het eiland te verkennen. Het strand is prachtig véél mooier dan in Chersonissos. Eten is ook prima daar en Nikos een een super barman. Zwembad is super relaxed enige jammere is dat er weinig speeltoestellen staan voor kids. Hoe dan ook wij hebben een heerlijke vakantie gehad daar en snappen ook niet echt waarom 2 touroperators dit niet veel meer aanprijzen, echt is echt relaxed daar. Een echte aanrader.

• 8Andrés22-07-2008

Arco Baleno

Just got back home from Arco Baleno and Crete. This is highly recommendable. Great place with easy access to both Hersonissos and Heraklio if you want to go there. Nikos and his wife and friends does everything to make the guests feel more than welcome and especially Nikos' service is extraordinary. I have no problems recommending this place for others.

Andrés / Norway

• 7Tineke10-06-2008

Wij hadden met 4 personen 1 appartement,was ruim genoeg.zag er allemaal super schoon uit. Hele vriendelijke mensen die het echt proberen gezellig te maken. wij zijn 8 dagen geweest in deze week zijn de bedden 1 keer verschoond en zijn de prullenbakken maar 1 keer geleegd (wel jammer want je mag het closetpapier niet doorspoelen,dit moet je in de prullenbak werpen,en met warm weer gaat dit ruiken,dus dit hebben we zelf gedaan)we hebben wel een auto gehuurd,dit is wel aan te raden als je wat van kreta wilt zien.Voor kleine kinderen vind ik het minder,weinig speeltoestellen,en diep zwembad. Maar wij hebben een heerlijke week gehad in een prima appartement,voor een prima prijs

• 10floor en marleen09-01-2008

we hebben samen een leuke vakantie gehad, nicos en marina waren super elke dag was één grote feest de bbq was geweldig en elke avond in de bar.ik wil er in de zomer weer heen samen met me moeder en me nichie alleen jammer dat de touroperator van toen het niet meer heeft

• 8diana&marianne13-10-2007

nou wij hebben het prima naar ons zin gehad, mooi appartement,alleen de kookplaat duurde erg lang voordat het water kookte en de douche moest je vasthouden ook niet echt handig (als je een handycap hebt zo als ik) maar we hebben ons gered maar ach het is vakantie tralala zwembad zag er prima uit en schoon marina en carlos zijn erg lief en vriendelijk zeker om er naar terug te keren de avonden waren ook erg gezellig,karaoke,cocktailavond,bbq prima handdoeken werden om de dag gedaan prullebakken elke dag dus geen zootje

Lady Di & Maxima

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)