Hotel Annabelle Village

8.1Fantastisch

Griekenland, Kreta, Anissaras (bij Chersonissos)

8.1Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aan zee op Kreta ligt Hotel Annabelle Village. Kom in beweging met het animatieteam dat ‘s avonds leuke shows organiseert. Bij het hotel vind je vijf zwembaden waarvan twee kinderbaden. Pas op als je de zee ingaat, want daar liggen vrij grote keien. Chersonissos ligt op ongeveer drie kwartier wandelen of huur een auto en verken het hele eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Annabelle Village voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Annabelle Village

• 7Breugelmans01-10-2019

Wij hebben een rustige vakantie gehad.

Leuk hotel vlak aan strand . een goede bediening. Jammer dat bij aankomst onze kamers (4 stuks ) overboekt waren en we hadden reeds vorig jaar december geboekt.Dit euvel was opgelost door ons naar de buren te sturen voor 1 nacht.Het onderhoud op de kamers kan heus best wel beter ,het ziet er proper uit maar de vloer en dergelijke word zelden grondig gereinigd.Het eten is best goed voor elk wat. Het zwembad boven is lekker rustig om te liggen en dat met een zeer leuke dame in de poolbar (Irina). Aan de balie was de service de laatste dagen iets minder,maar dat had mss te maken met de faling van Touroperator

Met vrienden

• 6Wim Van Havenbergh02-09-2019

Niet meer

Proper maar zeker geen 5 sterren waard, voor ons 3 sterren waard

• 9Familie Vis03-08-2019

Fantastisch!!

Super vakantie gehad! Privé strand aan zee, gratis ligbedjes en parasol en elke dag gratis strandlakens! Zwembad 50 m vanaf zee, dus kids vaak in zwembad en wij aan zee. 2 zwembaden, 1 grote bij zee en een kleinere rustiger met bar in water! Alles gratis, eten drinken, ijs. Al het eten erg vers en veel afwisseling, leuke winkeltjes op resort , super leuk enthousiast animatie team! Organiseren voor iedereen wel iets! Erg vriendelijk personeel, kregen op dag van vertel s nacht om 2.00 uur ontbijt!

Met jonge kinderen

• 8johan27-05-2019

leuke vakantie gehad in een prima hotel

Verblijf is prima, maar geen 5 sterren waard. Wat ook erg misleidend was, dat je ala carte kan eten (tegen bijbetaling), maar dat kon pas vanaf 1 juni. Eten is prima, maar wel heel vaak hetzelfde. Wij hebben paar keer in een visrestaurant op 200m afstand gegeten, wat echt top is. Park is wel erg mooi aangelegd. Wel is het aan te raden om af en toe een auto te huren (kan prima in het hotel) en er lekker op uit te gaan. Personeel was trouwens erg vriendelijk en behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 9Linet20-05-2019

Heerlijk

Was een heerlijk hotel. Mooie schoone kamers. Gezellige mensen. Eten prima. Zwembaden heerlijk. In voor seizoen niet te druk,en heerlijk weer.

• 9Lindy17-05-2019

Geweldig

Geen handdoeken meenemen. Is een fijne service voor! Verder erg mooi. Top personeel en lekker eten.

• 8Annoniem26-04-2019

Fantastisch, prijs kwaliteit heel goed!!

Mooi resort, ligging meteen aan zee, heerlijk eten en zeer gevarieerd, mooie zwembaden, kamers worden goed verzorgd, leuke winkeltjes, hele fijne en vertrouwde services om in het hotel een auto te huren, alles was naar wens!!

• 2018
    8Henk Mulder30-10-2018

Prima vertoeven ....

Goed hotel met prima eten ... kamers waren basic maar oké .... ook hier alcohol vrij bier !!

Met vrienden

• 8Hasper10-09-2018

Geweldig . Echte aanrader

Geweldige vakantie gehad.
    Schoon, prachtig park,top animatie en vriendelijk personeel,ligt echt aan zee, en goed eten. Als ik min punt moet noemen is het de zee. Niet geschikt voor jonge kinderen ivm enorme keien in zee! Een aanrader. Dichtbij Chersonissos. Wij zaten er eind augustus

• 8Linda11-08-2018

Geweldig!

Wij zijn met 4 personen naar Annabelle beach resort geweest. We verbleven er 14 dagen. Het hotel is een echte aanrader voor gezinnen. Eten was voldoende en lekker. Kamers worden goed gepoetst door een lieve schoonmaakster ( kamer 305). De zwembaden zijn ook goed. Wij lagen altijd bij het zwembad waar ook het animatieteam de sporten verzorgden. Helaas zijn ook daar weer mensen die al heel vroeg de ligbedden reserveren en de hele dag weg zijn, ondanks het reglement dat het niet is toegestaan om de handdoeken zo lang te laten liggen. Het strand en de zee vonden wij minder vanwege de grote stenen in het water en het kiezelstrand. Het animatie team doet het super goed. Verschillende sporten begeleiden en leuke shows. Buiten het resort is er niks te zien of te doen. Voor ons in die warmte te ver om naar Chersonissos te lopen.Wij hebben 8 dagen een auto gehuurd en leuke plaatsjes en stranden op Kreta bezocht. Het was een super vakantie.

1 tip over Hotel Annabelle Village

• Jeroen, 25-04-2013

Ga er heen met kinderen, die vermaken zich prima!

1 vraag over Hotel Annabelle Village

• Evelin, 10-01-2016

Nationaliteiten toeristen

Komen er in Annabelle Village ook redelijk wat Nederlandse toeristen of bijna alleen maar andere nationaliteiten?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSpeciale massages