Hotel Annabelle Village

Hotel Annabelle Village
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Annabelle Village voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Annabelle Village in het Nederlands

Echt Fantastisch!!

Esther
6-5-2018

Echt een super goed en mooi hotel.

Grote mooie ruime kamers. Eten echt fantastisch wat een keuze, iedere avond zeer gevarieerd.

Overdag van 11-17 hele dag eten bij de taverna.

Personeel super vriendelijk.

Ligging prachtig aan zee wel kleine kiezels maar goed te doen.

Chersonisos 4 km lopen zeer goed te doen.

Animatie team met Katie, Jack en Lucio waren helemaal top!!! Iedere avond gezellig animatie in de Lobby bar.

Wij waren in het voorseizoen, het hoogseizoen zal het wel druk zijn bij het zwembad.

Wij 6 dagen auto gehuurd in het hotel bij Jan, mooie auto zeer goed geregeld!

Wij hebben echt een Top vakantie gehad!

Stephanie
29-4-2018

Super vakantie gehad! Wij waren met zijn vieren en hadden de ‘villa’. Wat een ruimte. Vergis je alleen niet, de villa heeft alles net als de suite, behalve het zwembad. Eten was top, meerdere soorten en keuzes elke dag wat anders, zoveel keuze heb ik thuis niet.. ;) absoluut vermaakt met het animatie team, pink wave! Kathi, Jack en Lucio zijn toppers. Er is mogelijkheid tot het huren van een auto en met een taxi, voor 8 euro in totaal, ben je snel in Chersonissos. Kan iedereen aanraden om hierheen te gaan.

Prachtig hotel, fantastische ligging aan het strand. Zeker in de avond hele gezellige animatie, ook al in april.

Heel de dag ben je voorzien van eten en drinken.

Het enige minpuntje is dat het diner echt niet bijzonder was. (qua ontbijt en lunch heb ik zelf niet zulke hoge eisen) Er was veel, maar erg veel van hetzelfde en behalve de heerlijke toetjes vonden wij dat niet echt bijzonder. Zijn we beter gewend. Mijn tip zou dus zijn om hier iets mee te gaan doen, dan is het echt een top hotel!

Maar ik ga niet voor het eten op vakantie en de rest maakte het meer dan goed, ik vind het Fantastisch zeker een hotel die ik aan zou raden.

Leuk park

Okkieman
16-8-2017

Mooi park maar vind het geen 5 sterren,veel italianen,duitsers en engelsen. Vond de hygiene in en om het zwembad en de toiletten maar matig.

Ontspannen familievakantie

Iris
9-5-2017

Mooi resort, met lekker eten, heerlijke zwembaden en overall uitzicht op zee.

Mooie kamers, familiekamer prima voor verblijf met jonge kinderen.

Klein puntje, de parasols zijn niet te verplaatsen, lijkt me in de zomer onhandig. Maar voor de rest voldoende plaatsen in de schaduw.

Oude reviews (archief)

Niets bijzonders

Willem en Ingrid
30-5-2016

Dit jaar een nieuwe eigenaar. Van het geweldige animatieteam hebben wij niets gezien! In de lobbybar boven geheel Geen vermaak. Geen live muziek. Beneden af en toe een show die nog beter uitgevoerd kan worden door kleuters.... Eten smaakloos en niet om over naar huis te schrijven, een schamele voldoende. Toen wij er waren vanaf 15 mei 15 dagen waren er 6 Nederlanders en over de 300 Duitsers. Italianen en Engelsen waren er ook. Maar verwacht geen gezellig onderonsje met een Hollander. Wel goed was: de kamers, ruim en schoon. De zwembaden boven met bar in het water en beneden bij het strand. Het park ik superschoon gehouden maar personeel niet overal even vriendelijk. Alleen bij de zwembadbar, de Taverne beneden die waren aardig de rest zo nors als maar kan. De wijn is net water met ranja, dus die zijn ook niet aan te raden. De ligging is ruim 45 minuten lopen naar Cherso. In de buurt verder niet veel te doen. Je kunt wel langs het strand lopen over een pad. Ik zou een ander park kiezen! Prijs kwalteit in orde.

Helemaal geweldig

Fam. K uit Alphen
24-8-2015

bijzonder mooi verzorgt complex, schone kamers , goede bedden, geweldig vriendelijk personeel, animatie team is het beste wat wij ooit hebben mee gemaakt, eten in overvloed, Italiaanse showkok is super. Service, kwaliteit is helemaal dik in orde. Alleen de sten bij het strand is een nadeel, je loopt niet makkelijk de zee in. Maar zwembaden zijn helemaal top

Net terug van een heerlijke vakantie op dit resort. Heerlijk ontspannen week gehad. Eigenlijk niets van de crisis gemerkt. Het personeel was bijzonder vriendelijk. De kids hebben zich goed vermaakt bij de animatie. Het eten was ook prima!! We komen hier zeker weer terug.

Jeroen
25-4-2013

We hadden eigenlijk Chrissi Amoudia geboekt maar deze zat vol. We zijn toen naar Annabella Village gebracht en daar hebben we een super vakantie gehad. Heerlijk eten, goede service, klant en kindvriendelijk en genoeg relax gelegenheden langs het zwembad. De animatiecrew heeft perfect werk afgeleverd en al het bedienend personeel was zeer aardig en netjes. Het uitzicht vanuit het restaurant is fantastisch.

Helemaal leuk!!

grace.kreemer
19-8-2012

As always....! Heel erg goed en leuk! Als je een leuke familie vakantie wilt, ga dan lekker hier naartoe.

Alles is leuk hier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Annabelle Village in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Annabelle Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Annabelle Village scoort een 8.73 uit 10 op basis van 18 reviews.