Hotel Annabelle Village

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°7°
Hotel Annabelle Village
8,3

Omschrijving
Aan zee op Kreta ligt Hotel Annabelle Village. Kom in beweging met het animatieteam dat ‘s avonds leuke shows organiseert. Bij het hotel vind je vijf zwembaden waarvan twee kinderbaden. Pas op als je de zee ingaat, want daar liggen vrij grote keien. Chersonissos ligt op ongeveer drie kwartier wandelen of huur een auto en verken het hele eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Annabelle Village voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima vertoeven ....

Henk Mulder,
30-10-2018

Goed hotel met prima eten ... kamers waren basic maar oké .... ook hier alcohol vrij bier !!

Kenmerken

Geweldig . Echte aanrader

Hasper,
10-9-2018

Geweldige vakantie gehad.

Schoon, prachtig park,top animatie en vriendelijk personeel,ligt echt aan zee, en goed eten. Als ik min punt moet noemen is het de zee. Niet geschikt voor jonge kinderen ivm enorme keien in zee! Een aanrader. Dichtbij Chersonissos. Wij zaten er eind augustus

Geweldig!

Linda,
11-8-2018

Wij zijn met 4 personen naar Annabelle beach resort geweest. We verbleven er 14 dagen.

Het hotel is een echte aanrader voor gezinnen.

Eten was voldoende en lekker. Kamers worden goed gepoetst door een lieve schoonmaakster ( kamer 305).

De zwembaden zijn ook goed. Wij lagen altijd bij het zwembad waar ook het animatieteam de sporten verzorgden.

Helaas zijn ook daar weer mensen die al heel vroeg de ligbedden reserveren en de hele dag weg zijn, ondanks het reglement dat het niet is toegestaan om de handdoeken zo lang te laten liggen.

Het strand en de zee vonden wij minder vanwege de grote stenen in het water en het kiezelstrand.

Het animatie team doet het super goed. Verschillende sporten begeleiden en leuke shows.

Buiten het resort is er niks te zien of te doen. Voor ons in die warmte te ver om naar Chersonissos te lopen.Wij hebben 8 dagen een auto gehuurd en leuke plaatsjes en stranden op Kreta bezocht. Het was een super vakantie.

prima resort

kees de graaff,
23-7-2018

annabelle beach resort is gewoon helemaal prima. heel erg groen, met overal bloemen. alles is goed onderhouden. in totaal vijf zwembaden, waarvan twee kinderbadjes. in één ervan is een waterbar. als je een all inclusive verblijf hebt, is het natuurlijk leuk dat je daar kunt gaan zitten zonder te hoeven afrekenen.

wij hadden het geluk in appartement nr. 310 te zitten, dat als enige een privé-zwembadje in de tuin heeft (gedeeld met de onderburen, waarvan ik het appartementnummer niet weet). daar hebben we uitgebreid gebruik van gemaakt. 's avonds zijn er optredens onderaan het resort vlak naast het strand waarvan het niveau wisselt, maar soms zijn die erg leuk.

voor de rest is de bediening vriendelijk en behulpzaam. het eten is lekker, maar niet super gevarieerd (wel een beetje). maar wij zaten er slechts een week, dus dat was goed te doen. het appartement is schoon en wordt dagelijks gereinigd. de douche is super.

Echt Fantastisch!!

Esther,
6-5-2018

Echt een super goed en mooi hotel.

Grote mooie ruime kamers. Eten echt fantastisch wat een keuze, iedere avond zeer gevarieerd.

Overdag van 11-17 hele dag eten bij de taverna.

Personeel super vriendelijk.

Ligging prachtig aan zee wel kleine kiezels maar goed te doen.

Chersonisos 4 km lopen zeer goed te doen.

Animatie team met Katie, Jack en Lucio waren helemaal top!!! Iedere avond gezellig animatie in de Lobby bar.

Wij waren in het voorseizoen, het hoogseizoen zal het wel druk zijn bij het zwembad.

Wij 6 dagen auto gehuurd in het hotel bij Jan, mooie auto zeer goed geregeld!

Wij hebben echt een Top vakantie gehad!

Stephanie,
29-4-2018

Super vakantie gehad! Wij waren met zijn vieren en hadden de ‘villa’. Wat een ruimte. Vergis je alleen niet, de villa heeft alles net als de suite, behalve het zwembad. Eten was top, meerdere soorten en keuzes elke dag wat anders, zoveel keuze heb ik thuis niet.. ;) absoluut vermaakt met het animatie team, pink wave! Kathi, Jack en Lucio zijn toppers. Er is mogelijkheid tot het huren van een auto en met een taxi, voor 8 euro in totaal, ben je snel in Chersonissos. Kan iedereen aanraden om hierheen te gaan.

Prachtig hotel, fantastische ligging aan het strand. Zeker in de avond hele gezellige animatie, ook al in april.

Heel de dag ben je voorzien van eten en drinken.

Het enige minpuntje is dat het diner echt niet bijzonder was. (qua ontbijt en lunch heb ik zelf niet zulke hoge eisen) Er was veel, maar erg veel van hetzelfde en behalve de heerlijke toetjes vonden wij dat niet echt bijzonder. Zijn we beter gewend. Mijn tip zou dus zijn om hier iets mee te gaan doen, dan is het echt een top hotel!

Maar ik ga niet voor het eten op vakantie en de rest maakte het meer dan goed, ik vind het Fantastisch zeker een hotel die ik aan zou raden.

Leuk park

Okkieman,
16-8-2017

Mooi park maar vind het geen 5 sterren,veel italianen,duitsers en engelsen. Vond de hygiene in en om het zwembad en de toiletten maar matig.

Ontspannen familievakantie

Iris,
9-5-2017

Mooi resort, met lekker eten, heerlijke zwembaden en overall uitzicht op zee.

Mooie kamers, familiekamer prima voor verblijf met jonge kinderen.

Klein puntje, de parasols zijn niet te verplaatsen, lijkt me in de zomer onhandig. Maar voor de rest voldoende plaatsen in de schaduw.

Niets bijzonders

Willem en Ingrid
30-5-2016

Dit jaar een nieuwe eigenaar. Van het geweldige animatieteam hebben wij niets gezien! In de lobbybar boven geheel Geen vermaak. Geen live muziek. Beneden af en toe een show die nog beter uitgevoerd kan worden door kleuters.... Eten smaakloos en niet om over naar huis te schrijven, een schamele voldoende. Toen wij er waren vanaf 15 mei 15 dagen waren er 6 Nederlanders en over de 300 Duitsers. Italianen en Engelsen waren er ook. Maar verwacht geen gezellig onderonsje met een Hollander. Wel goed was: de kamers, ruim en schoon. De zwembaden boven met bar in het water en beneden bij het strand. Het park ik superschoon gehouden maar personeel niet overal even vriendelijk. Alleen bij de zwembadbar, de Taverne beneden die waren aardig de rest zo nors als maar kan. De wijn is net water met ranja, dus die zijn ook niet aan te raden. De ligging is ruim 45 minuten lopen naar Cherso. In de buurt verder niet veel te doen. Je kunt wel langs het strand lopen over een pad. Ik zou een ander park kiezen! Prijs kwalteit in orde.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Annabelle Village in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Annabelle Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.