Hotel Aloi

6.7Voldoende

Griekenland, Kreta, Anissaras (bij Chersonissos)

6.7Voldoende

30 reviews over Hotel Aloi

• 7sylvia198306-08-2010

Leuk klein Hotel

Wij hebben een leuke tijd gehad in Aloi. Het hotel is al wat ouder en kan wel wat vernieuwing gebruiken maar de kamers zien er netjes uit. Wij waren er met ons zoontje van toen 4 maanden. Om zijn flesjes uit te koken mochten we gewoon elke dag gebruik maken van de keuken dit vonden we wel heel netjes. Het personeel is erg vriendelijk en helpt je graag. Voor kinderen is er niet veel te doen. Het ontbijt is simpel maar wij vonden het voldoende. Al met al is het een leuk klein hotel maar je moet er niet te veel van verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2007

• 8Rob28-12-2008

Heerlijke plek, gewoon, vriendelijk,

Hotel Aloi is er vooral voor mensen die van gewoon houden, gezellige sfeer, geen massa , puur, en eerlijk

Gereisd met partner in mei 2007

• 7r en s de bruin09-10-2008

rustig basic hotel

eenvoudige kamers maar wel schoon.met zwembad ,vriendelijke bediening en lekker eten.heerlijk rustig

Gereisd met partner in september 2008

• 8Hans en Willeke Bink07-10-2008

Basic, maar ontzettend prettig

Na onze letterlijke vlucht 's nachts uit hotel Oceanis wegens verschrikkelijke geluidsoverlast(dronken en lallende gasten bij de zwembadbar) en uiterst onsympathiek personeel zijn we opgevangen in hotel Aloi. Hier waren we welkom en heerste Griekse gezelligheid en rust. Geen hilton maar sfeervolle kamers en goed eten. Dus blijf weg uit de hel van Oceanis en zoek de rust op van Aloi.

Gereisd met partner in september 2008

• 1Rosa25-09-2008

Zeer slecht

Dit nooit meer!!!! Aloi is een zeer slecht, onhygienisch hotel. Het eten wordt niet zorgvuldig bereid, zeer onhygienisch. Honden/katten worden in of rond de keuken gevoerd. (daarna handen niet gewassen alvorens de maaltijden verder worden bereid) Een groep van 19 personen heeft voedselvergifteging opgelopen. Doordat de keus en onhygienisch eten werd geleverd, genoodzaakt om uit eten te gaan. Schoonmaak in kamers was slecht; sanitair werd niet schoongemaakt; altijd fijn met veel zieken. Onze WC was kapot en werd niet gemaakt. Alleen de vloer werd aangeveegd, "schone"handdoeken roken muf en zaten vol vlekken (ook de lakens). Openbare wc's en zwembad werden NIET (dagelijks) schoongemaakt. Zeer slecht hotel waar nodig een bezem door mag gaan, desinfecteren en nieuw hotelmanagement. DUIDELIJK GEEN AANRADER!!!!

Gereisd met vrienden in september 2008

• 6Cruz05-09-2008

Never Nooit Meer

Hotel Aloi is tegengevallen. Bij ontvangst ging het al mis, we hadden 2 kmrs geboekt voor 4 personen, maar kregen 1 kmr met 2 bedden en 2 kinderbedden. Overboeking gebeurt hier altijd! De host Gaby probeert met gratis dingen aan te bieden, hun fouten goed te maken. Het eten is ook niet lekker Het woord hygiene kennen ze hier niet. De kamers zijn wel goed, alleen de matrassen zijn slecht! Zwembad is wel redelijk, niet echt geschikt voor kinderen. Het hotel heeft maar 5/6 werknemers, dus de schoonmaakster is tevens de kok! Omgeving is heel rustig, voor mensen die absolute rust zoeken, is dit wel de juiste plek. Ongeveer 10 min lopen naar het strand. Voor het eten kan je beter aan de overkant eten! Kreta is echt meer voor jongeren en alleen maar Nederlanders. Dan kan ik net zo goed in Nederland blijven. Bovendien zijn mensen in Kreta chagerijnig. Nee, geen 2e keer Kreta voor mij!

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8Justin & Winnie29-08-2008

Leuk hotel, mits alles goed geregeld is!

Vorige week teruggekomen van Aloi, laatste 5 van de 12 dagen verbleven wegens opnieuw een overboeking in het hotel. Veel slechte verhalen over overboekingen en dergelijke, niet iets waar je op zit te wachten als je op vakantie gaat! Gaby leuke vrouw, maar een hotel runnen kan ze niet! Hotel ziet er verder keurig uit, echt om te relaxxen. rustig gelegen, strand kort bij en Chressonisos 10 minuutjes met de scooter! echt een aanrader!! Kamers zagen er keurig uit, Zwembad was naar mijn mening prima! en personeel is erg vriendelijk! Eten zag er niet uit, dus ook maar niet gedaan.. Hotel is primitief, maar prima voor mensen zoals ons die niet zoveel te wensen hebben!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 1esther23-08-2008

slecht slecht slecht

te slecht en vies voor worden we hebben eerder al een beoordeling geplaats maar die worden er steeds af gegooid waarom? mensen ga niet naar dit hotel! wij hebben hier 5 dagen gezeten van de 15 de laatste 10 dagen zijn we door omstandigheden naar een ander hotel gegaan waar we nog wel 10 super dagen hebben gehad. de eigenaares is erg onvriendelijk. bij ons is er geen een keer schoongemaakt. kamer erg vies en stoffig. zwembad te vies voor woorden al met al een vies smerig en zeker een slecht hotel dus mensen boek dit niet!

Gereisd met partner in juli 2006

• 8Moniek19-08-2008

Heerlijk relaxed

Afgelopen week met een groep naar hotel Aloi geweest. Het eten van het buffet is elke dag anders, vis/vlees en erg grieks. Ik heb géén Thaise maaltijd voorbij zien gaan. Het hotel ligt op een geweldige locatie, loopafstand van het strand en 10 min. rijden van chersonissos. De schoonmaaksters zijn erg vriendelijk en komen om de dag de kamer helemaal schoonmaken en handdoeken verschonen. Ik snap niet goed waar de mensen het in de voorgaande commentaren over hebben want het was een heerlijk relaxed, gezellig en schoon hotel. Je kunt ook een heerlijke massage of andere schoonheidsbehandeling bij Gaby boeken. De facial is echt een aanrader. De mensen zijn er ook zo lief, een aantal mensen van de groep hadden een virus opgelopen. Ze hadden toen speciaal soep voor ons gemaakt en de schoonmaakster kwam kijken of wij nog iets nodig hadden. Super vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 6Perdok10-08-2008

Redelijk totaalresultaat

Overboekt daarom met 4 mensen op 2 persoons appartement, maar 1 schoonmaakster, wc's in hotel soms 3 dagen niet schoongemaakt. Uitgaan: 1 "muziekcafe" aan strant, als er 10 zitten is het al druk, overdag wel lekker om even te loungen of te eten.

Gereisd met vrienden in juli 2008

0 tips over Hotel Aloi