Reviews over Anissaras (bij Chersonissos)

Helemaal top!

Ilse,
    17-11-2018

Heerlijk hotel met onwijs lief en behulpzaam personeel. Het eten was wat minder

Prima vertoeven ....

Henk Mulder,
    30-10-2018

Goed hotel met prima eten ... kamers waren basic maar oké .... ook hier alcohol vrij bier !!

Sprookjesachtig!

A. Timmermans-Jongen,
    26-10-2018

Zo mooi als het hotel en de tuinen en zwembaden op de foto's is, zo mooi is het ook echt. Sprookjesachtig! Super schone, ruime kamers met balkon met ruime badkamer en apart gedeelte met wasbakken en spiegel. Het eten in het buffet is heel uitgebreid en lekker, met vriendelijk personeel. In de thema restaurants is het ook heerlijk eten. Het strand is niet zo groot maar wel met mooi uitzicht. Het hotel ligt een beetje afgelegen maar daarvoor was onze oplossing een te auto te huren. Die hebben we vanuit Nederland geregeld en konden we bij het hotel zelf ophalen en na een week ook weer laten staan. Wat een service. Op een kwartier tot een uur afstand van het hotel is zo veel in de omgeving te zien dat je dagen te kort komt. Melaatsen eiland, veel kloven om door te wandelen, leuke stadjes, opgravingen.

Ben je 1 x in Mitsis Laguna geweest dan wil je nog eens terug gaan! In de mei vakantie via Duitse touroperator heel betaalbaar.

Heerlijk ontspannen in betaalbare luxe

Petra Van Druten,
    19-10-2018

Zeer goed resort. Nette schone kamers. Aardig personeel. Het eten was fantastisch. Wij zijn echt verwend en tot rust gekomen. Jammer dat wij al moeten gaan.

Kees Bond,
    2-10-2018

Prachtig hotel. Eten was echt super, zoveel variëteit. Schone kamers, goede bedden.

Voldoende plaats rond het zwembad. De wekelijkse barbecue was super.

Enige minpuntje was dat je met een taxi naar de winkelstraat moet.