Hotel Stella Village

Hotel Stella Village
9,3

6 tips over Hotel Stella Village

s_visser82, 30-8-2016
Ga je pas laat weg, vraag dan naar de mogelijkheid voor de douche kamer. Dan kun je fatsoenlijk douchen voor je moet reizen en dus je laatste dagje gewoon lekker zwemmen.
s_visser82, 30-8-2016
als je de gezelligheid van stella village wil en eigenlijk ook het prijsverschil met palace, kun je altijd kiezen voor een polsbandje bij village waarbij je gebruik mag maken van alles van palace. Dit kost 20 euro per persoon per dag (kinderen goedkoper afhankelijk van leeftijd), maar je kan dan ook onbeperkt eten en drinken bij de faciliteiten van palace.
fam kuijer, 30-8-2016

Met het treintje naar chersonisos door oud Chersonisos heen is erg leuk. Vraag of je 1 halte eerder kan uitstappen dat Chersonisos port. Dan sta je 25 m lopen van het aquarium. Verwacht niet teveel vissen maar ga vooral voor de reptielen opvang. Erg leuk als je van een slangen fobie af wilt komen ;)

Zorg wel dat je de weg ongeveer weet naar de port want dat is de enige plek waar je weer op mag stappen.

fam kuijer, 30-8-2016

Mocht je met kleine kinderen komen en het niet te heet zijn bezoek dan eens het labyrinth. Je kan er met een taxi komen, maar ze hebben goedkoper een eigen service waarbij je wordt opgehaald en teruggebracht bij je hotel.

Jacco Kassels, 8-7-2013
Als je van rust houdt, kun je beter iets meer betalen en in Stella Palace verblijven. Hou je van wat meer levendigheid dan kun je voor stella Village kiezen. Mijn tip is om een auto te huren bij Janus, hij zit met zijn autoverhuurbedrijfje naast de parkeerplaats van Stella village, goede prijzen en geen gezeur met de auto.
Ed & Ellen, 4-7-2012

Om bij het strand te komen moet je een weg oversteken. Het strand was toen wij er waren s'morgens heel druk en s'middags heel stil. Wij bleven s'morgens bij het zwembad en gingen s'middags naar het strand.

Neem ook waterschoenen mee er liggen verderop in de baai scherpe rotsen en keien. Je kan trouwens heel leuk snorkelen vooral langs de rotsen.